Op de IC.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoe zou het met z'n haarlijn gaan?
[ afbeelding ]
Of als Tony met 6-0/6-1 verliest.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:07 schreef wimderon het volgende:
Kutsjoek gaat in ieder geval over Rowby heen. Rowby kan alleen nog gered worden als Jimmy, Tony Martinez of Kciuk de directe kaart pakken.
Waarom niet? Die heeft best wat progressie en regelmatig een goede partij laten zien op de Pro Tour.quote:
Heb liever Rowbyquote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom niet? Die heeft best wat progressie en regelmatig een goede partij laten zien op de Pro Tour.
Dit komt me ernstig bekend voor van vorig jaar.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb medelijden met het Oostenrijkse kind
Och wat leuk... Hier doe je niemand een plezier mee. Gewoon opflikkeren met die gast.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:27 schreef Grifte het volgende:
Mickey Mansell definitief een kaart, dolle boel
Op een sjook van Horvat zou ik wel durven rekenen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Rowby moet vertrouwen op MartinezDat zou ik niet durven.
Daar vind je DRT de plek voor?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Fijne verjaardag @:Rellende_rotscholier
Dat is aardig bezig nu.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op een sjook van Horvat zou ik wel durven rekenen.
Woehahaha.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op een sjook van Horvat zou ik wel durven rekenen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |