Ach je bent geboostert toch ..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Verder heeft ze niemand ontmoet dus als we besmet raken zal dat eerder door de 7 jarige dochter van zwager komen
Daar heeft hij morgen nog niets aan.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je BMI mag nog iets omlaag, maar je kan ook overdrijven hč.
Ik denk inderdaad dat bijna iedereen het gaat krijgen, de softe versie zou fijn zinquote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:59 schreef Flory het volgende:
[..]
Hey![]()
Gelukkig ben je er vanaf, het is toch nog steeds even schrikken denk ik als je klachten hebt die er op lijken.
Had idd verwacht dat jullie beide ziek waren, ik zie dat hier ook het meeste.
Nee, wij gelukkig (nog) niet hoor, maar vriendlief komt met veel mensen in contact en het gaat hier nu rond als een malle.
'Ze' zeggen dat de meeste mensen het een keertje krijgen dus jij bent er nu lekker vanaf
Ja maar dat werkt niet direct. Zit er nu inquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor vandaag stond je op de planning toch ?
Weekje te laat iddquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja maar dat werkt niet direct. Zit er nu in
Ik heb het ook net een uurtje? geleden gelezen ja, wat een toestand hč? ben benieuwd wat er loos is. Komende week meer in een programma van Tim Hoffman?, donderdag.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 10:56 schreef Dotteke het volgende:
@:Chanel5 heb je dit gelezen?
RTL schort uitzendingen The voice of Holland op na beschuldigingen seksueel grensoverschrijdend gedrag
https://www.rtlnieuws.nl/(...)verschrijdend-gedrag
Dan kunje het schudden..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:40 schreef Koen66 het volgende:
Je zou maar net blij zijn met je beginnende carričre dankzij The Voice
Nice!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:45 schreef D. het volgende:
Gesport
Boodschappen gedaan
Nu een shake, en dadelijk ontbijten wentelteefjes
4,9kg afgevallen afgelopen week
Genoeg-smileys gepost
Netjesquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:45 schreef D. het volgende:
Gesport
Boodschappen gedaan
Genoeg-smileys gepost
Goed bezig D.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:45 schreef D. het volgende:
Gesport
Boodschappen gedaan
Genoeg-smileys gepost
Netjesquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Netjes![]()
![]()
Denk dat ik er daar maar 1 op neem vanmiddag
Deze al gezien?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb het ook net een uurtje? geleden gelezen ja, wat een toestand hč? ben benieuwd wat er loos is. Komende week meer in een programma van Tim Hoffman?, donderdag.
Oh de man van Linda....quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:00 schreef Flory het volgende:
[..]
Deze al gezien?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)eel-misbruik-bnnvara
Ik heb gisteren nog niet gezien ..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:07 schreef D. het volgende:
Oja, de wentelteefvraag was al voorbij gekomen bij De Slimste Mens, dus er mag nu over gepraat worden
Ik las elders partnerquote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:17 schreef Flory het volgende:
[..]
In het artikel staat de echtgenoot van Linda de Mol
Hier moest ik ff over nadenken maar heb hem door.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:24 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja klopt, dus ik weet het ook niet.
Misschien kun je je nicht Linda even appen?
Ik heb geen contact meer met haar nadat ik kritiek had op haar botoxquote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:24 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja klopt, dus ik weet het ook niet.
Misschien kun je je nicht Linda even appen?
Nooit meer dan 3quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:57 schreef D. het volgende:
[..]
Netjes
...als je het bij 1 kunt houden
Amai, benieuwd wat er nog allemaal volgtquote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Verschillende aanklachten tegen meerdere makers van het programma hoor ik nu net op zfm zoetermeer, onder andere die Rietbergen.
Ja zag het ..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:33 schreef marcb1974 het volgende:
Boem
https://www.ad.nl/buitenl(...)en-tsunami~a6a64beb/
Je mag er namens mij ook eentje nemen, die is bonus, dus die telt soewieso nietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nooit meer dan 3![]()
Dan begin ik opnieuw met tellen
Daar is de traktatiequote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:39 schreef D. het volgende:
[..]
Je mag er namens mij ook eentje nemen, die is bonus, dus die telt soewieso niet
Nou zo lekker voel ik me niet; heb me vandaag ziekgemeldquote:
Die komt ook uit de doos voor ie gerookt wordt hequote:
Wel echt een beerput aan schandalen daar bij The Voicequote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Verschillende aanklachten tegen meerdere makers van het programma hoor ik nu net op zfm zoetermeer, onder andere die Rietbergen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |