abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8240447
als ik 19 ben en jij/zij/hij 29? wat dan nog? wat is dan HET PROBLEEM bij een relatie?

Er zijn hier onder de fok!ers toch wel mensne van 25+? hun reacties zou ik wel willen horen: wat is jullie ergerpunt zeg maar bij mensen die 19 zijn? zijn ze echt zo veel kinderachtiger? en waarin uti zich dat dan? en waarom kun je dan wel bevriend met zo iemand zijn? of ben je bang voor de reacties van je omgeving?

pi_8240478
Lijkt me meer iets voor R&P!
Het hoeft geen probleem te zijn! Ligt aan de situatie!
Altijd blijven lachen
pi_8240506
euwja, sorry .. kan misschien wel verplaatst worden, toch, lieve mod? (wie dan ook)

Maar je sluit me gelukkig bij me aan, want ik zie ook geen probleem. Hoe oud ben je?

pi_8240601
Nou doe lekker waar je zin in hebt
Ik ben benieuwd naar de verwijten die je dan naar je kop geslingerd krijgt

Ik weet wel, dat ik geen vrouw van 29 hoef te hebben, omdat die heel anders tegen de wereld aan kijkt dan ik. Ik moet nog alles ontdekken op deze aardkloot en iemand van 29 is daar veel verder in en daarom weet ik dat zo'n relatie niet zou werken voor mij (en ja ik ben ook 19)

Wat zijn de verwijten?

zondag 2 februari 2003 @ 18:40:22 #5
43730 Daaniejelluh
Zo voelt 't dus...
pi_8240602
In mijn ogen hoeft dat helemaal geen probleem te zijn.
Het is vaak de omgeving die er een probleem van maakt...
  zondag 2 februari 2003 @ 18:41:45 #6
25777 Dauntless
Een hyperoniem hyponiem
pi_8240619
ik ben geen 25+ , maar ik zie ook geen probleem, althans het hoeft niet. alleen iedereen schat de kans op problemen groter door het leeftijdsverschil
-Aantal geposte afbeeldingen in B&H sinds 1 januari 05: 2320.
-Gebruikte webruimte: 880mb
pi_8240692
tell me the verwijten die je naar je hoofd geslingerd krijgt?

trouwens, vindt jij dat je relatie WEL kan werken? (dan bedoel ik op langere termijn)

pi_8240757
geen concrete verwijten, slechts 'het gaat toch niet werken' -- en dat is niet mijn instelling: we zien wel waar het schip strandt, das meer wat ik denk. En zij niet - door haar leeftijd? Zou kunnen. Maar dan nog zou ik wel willen weten waarom niet, geef dan voorbeelden, geef me dan verwijten.

En das ook de opzet van dit topic: er zijn hier, weet ik bijna zeker, vast wel dames van 25+, al dan niet met ervaring. Kunnen zij zich het wel voorstellen?

pi_8240898
quote:
Op zondag 2 februari 2003 18:50 schreef _Dante_ het volgende:
geen concrete verwijten, slechts 'het gaat toch niet werken' -- en dat is niet mijn instelling: we zien wel waar het schip strandt, das meer wat ik denk. En zij niet - door haar leeftijd? Zou kunnen. Maar dan nog zou ik wel willen weten waarom niet, geef dan voorbeelden, geef me dan verwijten.

En das ook de opzet van dit topic: er zijn hier, weet ik bijna zeker, vast wel dames van 25+, al dan niet met ervaring. Kunnen zij zich het wel voorstellen?

hey ik kan me het ook prima voorstellen, lees mijn voorbeelden. Al moet ik zeggen dat ik nooit in de verleiding ben gekomen om een relatie te beginnen met iemand van 29

Begrijp ik het nu goed dat je een vriendinnetje had van 19 en die dus zei van, het zal niet werken

Zoja, waarom vraag je dan niet waarom ze dat denkt?

pi_8240915
>>>> R&P
pi_8240995
quote:
Begrijp ik het nu goed dat je een vriendinnetje had van 19 en die dus zei van, het zal niet werken
nee, das verkeerd - ik ben 19, zij 29
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')