Later..quote:
hij heeft nu wel een nakend beenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:44 schreef engine het volgende:
[..]
Later..
Kristof trekt zich nog even af
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:44 schreef Flory het volgende:
[..]ik zie het allemaal juist, koffer mensenkennis weetje
en een odol ?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft nu wel een nakend been
wat was er mee dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:45 schreef Flory het volgende:
[..]
Heeft ie een onderbroek aan?
Daar was ook iets mee geweest las ik
Tentquote:
ow datquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het schijnt dat ie zonder boxershort de douche uitliep. Ik heb het ook niet gezien.
hoezo , ze zit er voor het geld, als ze vrienden moet maken doet ze dat , moet ze vijanden maken , doet ze dat , zei ze in het intro filmpjequote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:47 schreef Flory het volgende:
[..]
Sjeez dat valt me enorm van haar tegen zeg
ja spapaars had er een cap vanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:48 schreef Flory het volgende:
[..]
Uit bed met erectie en naakt ofzoiets
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow dat
tis al laat
hoofd doet het niet meer zo goed
Ok, en daar ging mijn respect voor de nieuwe dames al meteen door het putje...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:40 schreef B00STER het volgende:
[..]
De twee nieuwe dames hebben aangegeven dat ze voor ze het huis in kwamen hebben gezien dat de liefde van Vera richting Dimi niet echt was maar gespeeld. Daarna vonden ze het nodig om een liedje te zingen 'There's a whore in the house'. Peter en Nouchine deden vrolijk mee aan deze gesprekken. Maar verder weinig gemist
Herken datquote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow dat
tis al laat
hoofd doet het niet meer zo goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |