vraag maarquote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:34 schreef Flory het volgende:
Ben weer te laat zie ik![]()
Alles slaapt al? ja
Nog breaking news? nee
Liggen Vera en Dimi samen? ja
Kitty haar tas al gepakt? nee
Vragen, vragen...
yepquote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:34 schreef Flory het volgende:
Alles slaapt al?
Nog breaking news?
Liggen Vera en Dimi samen?
Kitty haar tas al gepakt?
Vragen, vragen...
komt zo welquote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja bij mij ook, alleen kitty nog niet
Wat ik wel is zou willen weten welke kijkers meer stemmen. Ik denk de tv kijkers ipv de mensen die ook de stream ook kijken? Op de tv komt al dat gestook niet echt naar voren.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:20 schreef odie22 het volgende:
ik ga morgen flink stemmen, al weet ik niet op wie, peter heeft ook flink afgedaan bij mij vanavond
quote:
Kitty haar vader is overleden,... kleinigheidjequote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:34 schreef Flory het volgende:
Alles slaapt al?
Nog breaking news?
Liggen Vera en Dimi samen?
Kitty haar tas al gepakt?
Vragen, vragen...
Dat had ik meegekregen, was er alleen vanavond nietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:36 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Kitty haar vader is overleden,... kleinigheidje
Alles wat gebeurt staat ook op social media. Dat lezen TV kijkers ook. Er zijn misschien minder Belgische streamers door die reclames. Denk dat Belgen eerder voor Peter zullen stemmen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:35 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Wat ik wel is zou willen weten welke kijkers meer stemmen. Ik denk de tv kijkers ipv de mensen die ook de stream ook kijken? Op de tv komt al dat gestook niet echt naar voren.
De twee nieuwe dames hebben aangegeven dat ze voor ze het huis in kwamen hebben gezien dat de liefde van Vera richting Dimi niet echt was maar gespeeld. Daarna vonden ze het nodig om een liedje te zingen 'There's a whore in the house'. Peter en Nouchine deden vrolijk mee aan deze gesprekken. Maar verder weinig gemistquote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:38 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat had ik meegekregen, was er alleen vanavond niet
Ja die reclames is wel een dingetje dit jaar, toch heb het hier weer vaak aanstaan. Het went zeg maarquote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Alles wat gebeurd staat ook op social media. Dat lezen TV kijkers ook. Er zijn misschien minder Belgische streamers door die reclames. Denk dat Belgen eerder voor Peter zullen stemmen.
WTF! Eveline ook?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:40 schreef B00STER het volgende:
[..]
De twee nieuwe dames hebben aangegeven dat ze voor ze het huis in kwamen hebben gezien dat de liefde van Vera richting Dimi niet echt was maar gespeeld. Daarna vonden ze het nodig om een liedje te zingen 'There's a whore in the house'. Peter en Nouchine deden vrolijk mee aan deze gesprekken. Maar verder weinig gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |