je weet er niks van greyquote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat is overleden dat is niet slapen
dat heet ingeslapenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
Tijdens het slapen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
Dus dat. Ik zou er een moord voor doen, om mijn ouders nog even te mogen zien, aan te raken, omhelzen en , ben oprecht sprakeloos.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je een slechte band hebt snap ik dat volkomen
maar ik zou nooit mijn ouders op een dergelijk moment alleen laten
Oftewel Dogs and Kitty's.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat heet ingeslapen
als je dier (hond of kat ( ziek is en niet beter wordt laat je hem inslapen
Een fan ben ik van niemand niet. Maar ze maakt wel TV, en daar gaat het om.quote:
lees dan maar niet terug , want dan word je echt woestboosquote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus dat. Ik zou er een moord voor doen, om mijn ouders nog even te mogen zien, aan te raken, omhelzen en , ben oprecht sprakeloos.
hoe zeggen julie dann als jequote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat heet ingeslapen
als je dier (hond of kat ( ziek is en niet beter wordt laat je hem inslapen
ik heb ze beide nogquote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus dat. Ik zou er een moord voor doen, om mijn ouders nog even te mogen zien, aan te raken, omhelzen en , ben oprecht sprakeloos.
welke cos is dat. want dat wil ik graag lezen als ik tijd hebquote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
lees dan maar niet terug , want dan word je echt woestboos
hoezo dan? de helft van wat ze doet haalt de uitzending niet eens, alleen anderen worden in een slecht daglicht gezet. Kitty voegt echt niets toe voor de mensen die alleen uitzendingen kijken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Een fan ben ik van niemand niet. Maar ze maakt wel TV, en daar gaat het om.
gewoon slapenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe zeggen julie dann als je
zo moe werd? ligen zonder open ogen?
Gewoon, in slaap vallenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
Als je het niet snapt, antwoord er dan niet op of ga het vertalen. Moedeloos figuur ben je ook.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
In slaap gevallen?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 00:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |