Groene kamer hoor ik nu gesnurk. Kitty wss.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 01:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik hoor lichte gesnurk wss de gouden kamer op s1
Amai ik schrok toch evenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 01:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er wordt wel stevig op losgesnurkt
Dat was wat ik ook dacht toen ik hier las dat ze nog lekker lag te snurken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 07:45 schreef Frummelie het volgende:
Ik snap trouwens sowieso niet dat Kitty nog slaapt, ik zou na dat bericht van mn vader geen oog dicht doen! Sterker nog ik zou daar niet eens meer willen zijn 😥
Mogge,quote:Op zaterdag 15 januari 2022 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was wat ik ook dacht toen ik hier las dat ze nog lekker lag te snurken.
Ik zet de stream aan en zie haar in de kamer zitten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 07:45 schreef Frummelie het volgende:
Ik snap trouwens sowieso niet dat Kitty nog slaapt, ik zou na dat bericht van mn vader geen oog dicht doen! Sterker nog, ik zou daar niet eens meer willen zijn 😥
Ze is net wakker...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 07:52 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ik zet de stream aan en zie haar in de kamer zitten.
Ja, ik snap die drijfveer niet om zo huis in te gaan als je en oma wordt en je vader is slechtquote:
Met het dag/nacht pak aan, ook al weer een paar dagen.quote:
Net binnen en dan al zo aan het roddelen, zet zich zelf er mooi op dan.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 07:55 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vraag me af of er vandaag we zo geroddeld en kwaad gesproken gaat worden door die evelien over vera. Wat een lelijk karakter geeft dat mens. Hoop zo dat ze het keihard in hun gezicht terug krijgen van wat ze gisteravond allemaal zeiden.
Ben jij nog wakker of aan het slaapwandelenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 07:57 schreef just me het volgende:
Droomscenario... Kitty komt tot inkeer, pakt haar koffers en zegt tegen Peter, ik doe alles voor de groep..
Ja jakkie hè, dat roze pak is toch schoon...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met het dag/nacht pak aan, ook al weer een paar dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |