Oh dat zou ook nog kunnen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja denkt ze dat na 100 dagen alle problemen weg zijn ? of gaat ze dan gelijk door naar lang leve de liefde
Blauwe pilletje Whuzzquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:28 schreef Whuzz het volgende:
* Whuzz gaat Dimi het goede voorbeeld geven.
Ben neuken. tot morgen schatjes
zou ze niet met een klein pinkje iets in een gaatje zitten te peuren ?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dimi ligt "Little Spoon". Dus tenzij er een voorbinddildo in het huis verstopt was, is penetratie ver weg
Ja dat was een grapje. Is al vaker besproken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:29 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Dat heb ik haar echt horen zeggen in het begin. Ze hadden het toen met de hele groep over wat hun motivatie was om mee te doen. Ze maakte er daarna een grapje van dus in hoeverre ze dat meende weet ik niet maar ze zei het echt.
Ik zie hetquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben allebei 1 hand onder het kussen en de ander bij dimi
succesquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:31 schreef 5thencounter het volgende:
Kan nog wel een lange nachtdienst worden voordat Veertje erop gaat zitten..![]()
Doorgaans is dat tussen 03:30h en 06:00h als ik me niet vergis
nu een keiharde zendercheckquote:
Nel Veerkamp is misschien haalbaar of 1 van de Tokkies.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:26 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ze wil de nieuwe Martien Meiland worden zei ze toch?;)
Dus wat zou dan de reden zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat was een grapje. Is al vaker besproken.
Tiny en lauquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nel Veerkamp is misschien haalbaar of 1 van de Tokkies.
Vertel jij maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |