Maar dit dus inderdaad, hoe doen ze dat?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:23 schreef Koos1958 het volgende:
ik verbaas me erover dat die mensen zo snel in slaap zijn. Ben er jaloers op
Ze wil de nieuwe Martien Meiland worden zei ze toch?;)quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
En denkt aan die 100dagen genoeg te hebben....dat snap ik helemaal niet. Wil ze dan met haar poffertjesporem op tv of wil ze bekent worden.
Als het thuis niet bevalt moet ze in een gemeenschap gaan wonen.
Pillenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:25 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Maar dit dus inderdaad, hoe doen ze dat?
Dimi ligt "Little Spoon". Dus tenzij er een voorbinddildo in het huis verstopt was, is penetratie ver wegquote:
ze slapenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:25 schreef greysbones het volgende:
euhhh
hebben jullie ook geen geluid op stream 1?
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dimi ligt "Little Spoon". Dus tenzij er een voorbinddildo in het huis verstopt was, is penetratie ver weg
Dat meen je niet??quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:26 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ze wil de nieuwe Martien Meiland worden zei ze toch?;)
ja maar zonder geluidquote:
Ik had het ook over de handjes. Daar kunnen ook dingen mee gedaan worden als hij little spoon isquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dimi ligt "Little Spoon". Dus tenzij er een voorbinddildo in het huis verstopt was, is penetratie ver weg
ja denkt ze dat na 100 dagen alle problemen weg zijn ? of gaat ze dan gelijk door naar lang leve de liefdequote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
En denkt aan die 100dagen genoeg te hebben....dat snap ik helemaal niet. Wil ze dan met haar poffertjesporem op tv of wil ze bekent worden.
Als het thuis niet bevalt moet ze in een gemeenschap gaan wonen.
Moeten ze nu kreunen en steunen dan ?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar zonder geluid
dus een soundlock
hebben allebei 1 hand onder het kussen en de ander bij dimiquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:28 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik had het ook over de handjes. Daar kunnen ook dingen mee gedaan worden als hij little spoon is
Nouch en Nawelquote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:28 schreef Koos1958 het volgende:
amy en evelien nog weer aan het roddelen in de groene kamer
Dat heb ik haar echt horen zeggen in het begin. Ze hadden het toen met de hele groep over wat hun motivatie was om mee te doen. Ze maakte er daarna een grapje van dus in hoeverre ze dat meende weet ik niet maar ze zei het echt.quote:
Neuk zequote:Op vrijdag 14 januari 2022 23:28 schreef Whuzz het volgende:
* Whuzz gaat Dimi het goede voorbeeld geven.
Ben neuken. tot morgen schatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |