En dan klagen hoe anderen over Kitty postenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:04 schreef freaky40 het volgende:
Het matras van Vlissingen weer in haar niemendalletje de mannen gek aan het maken..
Ze heeft moeilijker met de "mindfuck" van het ballonnenspelquote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:06 schreef MMXMMX het volgende:
Heel even nog hoor :
Kitty zit er wel heel erg mee dat haar vader dood is ze is zwaar onder de indruk.
Of wacht haar gedrag is niks veranderd sterker nog ze heeft het behoorlijk naar haar zin lijkt het wel
balonnenspel ?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:07 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ze heeft moeilijker met de "mindfuck" van het ballonnenspel
wat was die dan ?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:05 schreef Stargazing het volgende:
[..]
haar ergste uitspraken van voordat Amy en Eveline binnenliepen zitten er zelfs niet eens in. " heftiger dan ooit" maar de heftige beelden knippen ze er wel uit.
Die voorkeursbehandeling van febo haalt echt alle lol en drama eruit.
ja nu je het zegt , maar goed, zo lang het duurtquote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
jawel hoor zelfs met handdruk bevestigd
Het speelt al een hele tijd dus kan er bij haar al wel een soort berusting zijn. Een ieder gaat daar op zijn eigen manier mee om dus daar moet je niet over oordelen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:06 schreef MMXMMX het volgende:
Heel even nog hoor :
Kitty zit er wel heel erg mee dat haar vader dood is ze is zwaar onder de indruk.
Of wacht haar gedrag is niks veranderd sterker nog ze heeft het behoorlijk naar haar zin lijkt het wel
Die huispakken mogen ze verbieden de volgende editie.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:08 schreef Rhosyn het volgende:
Amy en Kitty zijn identiek gekleed.
Beide in zwart pak met grijze stippels.
Soms word ik melig van de cos..
ja is soort ondergoed volgens mijn snap idd ook niet dat ze daar zo in blijft lopenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:04 schreef freaky40 het volgende:
Het matras van Vlissingen weer in haar niemendalletje de mannen gek aan het maken..
Fijn, dat bepalen we zelf wel. We oordelen over iedereen. Ook over Kitty.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het speelt al een hele tijd dus kan er bij haar al wel een soort berusting zijn. Een ieder gaat daar op zijn eigen manier mee om dus daar moet je niet over oordelen.
Om te beginnen, de 20keer dat ze Dimi en Vera nep heeft genoemd, hoe ze haar echt aan het afreageren was op Vera apart ook nog achter haar rug, maar er is veel gezegd in die 7uurquote:
Hier eigenlijk ook hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
En wie is "het" (in België DE matras) van Vlissingen ?
in rouw ?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:08 schreef Rhosyn het volgende:
Amy en Kitty zijn identiek gekleed.
Beide in zwart pak met grijze stippels.
Soms word ik melig van de cos..
Dan vraag je er ook om, en niet gaan klagen achteraf hoe je over komt op TV. Daar zat ze namelijk mee begreep ik vanochtend toen ze het daar over had.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja is soort ondergoed volgens mijn snap idd ook niet dat ze daar zo in blijft lopen
precies, aanpakkenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:10 schreef Jockari het volgende:
Kristof minacht de Kempen. Daar gaat je voorkeursstem Kristof !
Oordeel je nu over iemand?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan vraag je er ook om, en niet gaan klagen achteraf hoe je over komt op TV. Daar zat ze namelijk mee begreep ik vanochtend toen ze het daar over had.
Jij kunt dat niet bepalen voor iemand anders. Jij zit niet in dat programma. Klaar.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Fijn, dat bepalen we zelf wel. We oordelen over iedereen. Ook over Kitty.
Raar gedrag vertoont ze. Geeft kennelijk niets om haar kleinkind, weinig om haar vader, het doet haar allemaal niks. Maar oh-wee als ze een spelletje verliest, dan houd ze er dagen lang d'r kwek niet over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |