abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 15 januari 2022 @ 11:31:36 #101
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203200314
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:09 schreef Aether het volgende:

[..]
Uiteraard, laatst ook weer iemand die zei dat er meer ambulances te horen waren, dus moest wel met vacciniaties te maken hebben.
En mensen die bij bosjes dood neervallen, al heb ik dat al even niet meer gelezen
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203200379
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:31 schreef Olga het volgende:

[..]
En mensen die bij bosjes dood neervallen, al heb ik dat al even niet meer gelezen
Altijd maar weer die neef van 51 jaar. Hoe vaak is die man wel niet overleden?
Ik zou zeggen, heb je een neef van 51 jaar, laat hem dan even tot zijn verjaardag wachten met vaccineren.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203200392
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:26 schreef mootie het volgende:

[..]
Onrecht kent in elk geval wel het juiste woord. Puntje voor Onrecht.
Bajes sorry, :P
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 15 januari 2022 @ 11:36:39 #104
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203200418
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:34 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Altijd maar weer die neef van 51 jaar. Hoe vaak is die man wel niet overleden?
Ik zou zeggen, heb je een neef van 51 jaar, laat hem dan even tot zijn verjaardag wachten met vaccineren.
Dankzij heb heb ik wel een nieuw woord geleerd namelijk turbokanker.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_203200419
Gisteren had Katja het erover dat ze naar begraafplaatsen ging om te kijken of er veel nieuwe graven waren,
doen ze dat echt?
pi_203200537
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:36 schreef Olga het volgende:

[..]
Dankzij heb heb ik wel een nieuw woord geleerd namelijk turbokanker.
En shedding is gewoon een woord voor virusoverdracht.

Het idee dat juist gevaccineerden een ziekte zouden verspreiden is zo infantiel....
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 15 januari 2022 @ 11:42:46 #107
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203200551
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:36 schreef ootjekatootje het volgende:
Gisteren had Katja het erover dat ze naar begraafplaatsen ging om te kijken of er veel nieuwe graven waren,
doen ze dat echt?
Niets zou mij meer verbazen, dus dat ook niet. Ziek is het wel net als die grafkist gisteren.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 15 januari 2022 @ 11:44:04 #108
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203200582
Trouwens zullen ze vandaag weer bij het bushokje gaan demonstreren?
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 15 januari 2022 @ 11:44:20 #109
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203200588
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:44 schreef Olga het volgende:
Trouwens zullen ze vandaag weer bij het bushokje gaan demonstreren?
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 15 januari 2022 @ 11:46:45 #110
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203200627
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:36 schreef ootjekatootje het volgende:
Gisteren had Katja het erover dat ze naar begraafplaatsen ging om te kijken of er veel nieuwe graven waren,
doen ze dat echt?
Ze vallen zelfs nabestaanden lastig van gevaccineerde overledenen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203200634
ik blijf stille hoop koesteren dat sinds het krantenartikel over Eline en het laatste bericht, dat heel dat Onrechttv zal imploderen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203200902
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:46 schreef Caland het volgende:

[..]
Ze vallen zelfs nabestaanden lastig van gevaccineerde overledenen.
Net zoals die Annelies Strikkers, die de ouders van hun overleden kind wou spreken om te vragen of die gevaccineerd was?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203200907
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:34 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Altijd maar weer die neef van 51 jaar. Hoe vaak is die man wel niet overleden?
Ik zou zeggen, heb je een neef van 51 jaar, laat hem dan even tot zijn verjaardag wachten met vaccineren.
Zie ook regelmatig een bericht voorbijkomen van een 61 jarige oom die een stijf been kreeg na vaccinatie :7
pi_203200935
Dit zinnetje stond in een artikel in de Volkskrant:

"De nieuwe coronaminister Kuipers toonde zoals aangekondigd grafieken die moeten overtuigen dat het ernst is."

Vroeg me af of dat onbedoeld grappig is, of dat het bewust op die manier is opgeschreven.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 12:08:06 #115
111260 Charmian
a little joy
pi_203200939
Nou er wordt hier nog volop geboosterd. Volgens mij heeft ze in een spier geprikt. Hoe is het in Hilversum?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_203200991
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
het krantenartikel over Eline
Waar kan ik dat lezen?
Radio Espantoso
pi_203201003
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:12 schreef Peligrosso het volgende:

[..]
Waar kan ik dat lezen?
https://www.tubantia.nl/z(...)3uzoj2KrmQSvcc3R5Jjg

quote:
Wie is Eline van ’t N., de vrouw die is opgepakt voor bedreiging van Sigrid Kaag?

Ze ziet zichzelf als een echte verzetsstrijder. Een held. Vergelijkt zich met mensen als Martin Luther King. Maar wie is Eline van ’t N. (44) echt, is de vraag nu ze als tweede verdachte is opgepakt voor de bedreiging van D66-leider Sigrid Kaag. En hoe is ze terechtgekomen in het leven dat ze nu leidt?
Anne Boer 12-01-22, 20:00 Laatste update: 12-01-22, 20:39

Als je met mensen die haar goed kennen praat over Eline van ’t N., raak je in de war. Aan de ene kant heb je het verhaal van een vrouw die op jonge leeftijd trouwde, vier kinderen kreeg, een zorgzame moeder was, werkte als verzorgende in de thuiszorg en in alles op weg leek naar een gelukkig leven.

Aan de andere kant hoor je het trieste verhaal over een vrouw die familie, kinderen en vrienden heeft achtergelaten, in de schulden belandde en in korte tijd radicaliseerde en daardoor verder in problemen is geraakt.

Eline groeide op in Genemuiden in een warm ondernemersgezin, met vijf kinderen. Ze trouwde toen ze 18 jaar was. Dat huwelijk liep vijftien jaar geleden stuk. Ze komt voor het eerst prominent in de media als oprichter van het Meldpunt Misstanden Voedselbank. Ze werd later het gezicht van Stichting Buiten de Boot in Zwolle en een succesvolle Weggeefhoek op Facebook, die zich inzetten voor minderbedeelden. Ze won daarmee de Overijsselse vrijwilligersprijs.
Problemen

Schone schijn bedriegt echter. Achter de schermen blijkt er al van alles aan de hand te zijn. Zo ontstaat een conflict over de beschuldiging dat Eline, die dan zelf in financiële problemen zit, ook zichzelf helpt met de middelen van Buiten de Boot en de Weggeefhoek. Ze blijkt daarbij te beschikken over een grote overtuigingskracht. Waar ze binnenkomt, neemt ze al snel het heft in handen en hebben anderen het nakijken.

Ze stoot daarbij veel mensen tegen het hoofd en bovendien laat ze schulden achter, ook bij mensen die haar helpen. Ze heeft vast goede dingen gedaan, maar ook veel mensen pijn gedaan, zegt iemand over die tijd. Tastbaar voorbeeld daarvan is dat er nu twee Weggeefhoeken 038 in Zwolle zijn.
Hulp

Zelf gelooft Eline heilig dat ze goede dingen doet, maar mensen die haar goed zeggen te kennen en zich zorgen maken, vinden dat het al een jaar of acht van kwaad tot erger gaat. Dat ze eigenlijk hulp nodig heeft, in plaats van de straf die haar nu boven het hoofd hangt.

Eline heeft op tal van plekken in het land gewoond – van Genemuiden tot Culemborg, van Zwolle tot Hattem en ook even op een camping in de gemeente Steenwijkerland, waar haar verblijf eind 2020 eindigde met een veldslag met de campingbaas. Er vielen klappen. Dat conflict haalde ook deze krant. Het verhaal was dat een man die twee chalets te koop had staan haar uit de brand hielp door haar onderdak aan te bieden, maar ze betaalde de huur niet.
Schuldeisers

Ze verblijft nu al een tijd in Amsterdam, maar is officieel een vrouw zonder vaste woon- of verblijfplaats. Volgens sommigen omdat ze inmiddels zoveel schuldeisers en andere mensen die boos op haar zijn achter zich aan heeft, dat ze liever een verborgen leven leidt. Dat zou ook de reden zijn dat ze zich bedient van verschillende namen. De teksten die ze naar haar hoofd geslingerd krijgt via sommige kanalen liegen er ook niet om.

Ook in 2022 sta ik schouder aan schouder met iedereen die wil vechten voor onze rechten niet meer en niet minder

Voorgeleiding

Eline van ’t N. is maandag 10 januari aangehouden in Amsterdam als tweede verdachte voor de bedreiging van D66-leider Sigrid Kaag. Dat gebeurde woensdagavond 5 januari bij de woning van de politica. Eline zou de degene zijn geweest die in een livestream op internet beelden liet zien van Max van den B. (29), die volgens justitie met een fakkel voor een bedreigende situatie zorgde. Ook het huis van de politica is hierbij gefilmd. Van den B. uit Amsterdam is hiervoor al eerder aangehouden. Eline wordt donderdag voorgeleid aan de rechter-commissaris, die beslist of ze in hechtenis blijft.

Ze vecht nu met het internetstation Onrecht TV voor een betere wereld, zoals ze het zelf omschrijft. De coronaregels ziet ze als een groot onrecht. Dit meldde ze onlangs op Facebook: ‘Een bevlogen jaar 2021 gaat in de boeken waarin ik strijdbaarder geworden ben tegen onrecht. Ook in 2022 sta ik schouder aan schouder met iedereen die wil vechten voor onze rechten niet meer en niet minder’. En ook: ‘Hou vol mensen, de krakjes in het systeem scheuren steeds verder open, eens zal de vulkaan barsten.’
Tijdens een demonstratie tegen het 2G-beleid in november richtten betogers in Rotterdam verschillende vernielingen aan.
Tijdens een demonstratie tegen het 2G-beleid in november richtten betogers in Rotterdam verschillende vernielingen aan. © Jeffrey Groeneweg

Iemand die met haar bij veel demonstraties is geweest, omschrijft Eline als een vrouw ‘die helemaal oké is’ en noemt haar ‘de meest sociale persoon die ik ken’. Dat ze van bed is gehaald en gearresteerd, bevestigt volgens deze bron alleen maar dat de politie het op mensen heeft gemunt die de waarheid vertellen. ,,Er zijn al een stuk of tien mensen opgepakt, maar zij vertelt gewoon het eerlijke nieuws. Ze kunnen haar niets maken.”
Kogel

Eline was ook aanwezig bij de heftige rellen in Rotterdam, in november vorig jaar. Een collega van Onrecht TV kreeg daar een kogel in zijn buik. Dat was voor haar geen keerpunt: het bevestigde haar vooral in het ‘goede van haar strijd’. Ze duikt bij vrijwel iedere demonstratie tegen coronaregels op en ziet haar medestrijders als ware familie. Die dragen haar op handen.

Dit is hoe radicalisering er blijkbaar uitziet, zegt een goede bekende van Eline. ,,De arrestatie sterkt haar in haar gevoel dat ze een martelaar is. Ze gelooft dat ze het goede doet, wordt door de mensen waarmee ze optrekt in haar mening bevestigd, maar raakt steeds verder van het padje. Wie kan haar hieruit halen voordat het echt vreselijk misgaat?’’

,,Ze zou moeten worden opgenomen en een reset moeten krijgen’’, zegt een ander. ,,Ze moet een keer tot rede komen voordat het verkeerd afloopt.’’
Hongerstaking

Eline zit volgens haar volgers vast in Den Haag. Omdat ze een mondkapje en coronatesten weigert, zou ze ook in isolatie zijn gezet. Verder is ze volgens haar volgers in hongerstaking gegaan.

We hebben voor dit verhaal gesproken met diverse mensen die dicht bij Eline staan en verhalen teruggelezen waarin ze aan het woord komt. De bronnen willen zonder uitzondering anoniem blijven, maar hun namen zijn bij de redactie bekend.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203201016
Radio Espantoso
pi_203201047
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:36 schreef ootjekatootje het volgende:
Gisteren had Katja het erover dat ze naar begraafplaatsen ging om te kijken of er veel nieuwe graven waren,
doen ze dat echt?
Je zal net dood gaan in deze tijd, krijg je al die gekken over de vloer.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 15 januari 2022 @ 12:18:37 #120
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203201108
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 12:15 schreef -river- het volgende:

[..]
Je zal net dood gaan in deze tijd, krijg je al die gekken over de vloer.
|:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 15 januari 2022 @ 12:19:17 #121
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203201122
Gaan ze vandaag nog strijden?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203201137
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 11:21 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Ja, godverdomme, ik ben beelddenker :{
Ik dus ook 8)7
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 15 januari 2022 @ 12:27:22 #123
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203201279
Zal wel niet , kan ik ook wat doen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203201313
ach, dat mens is knetter- knettergek, zit volledig aan de grond en beseft niet dat 30.000 man meeleest met wat ze zegt in een telefoongesprek met die freaks van haar achterban.

vanmorgen las ik overigens over een telegramgroep "Onrechttv achterban achterbank", die opgericht was door Max van den Berg. ik dacht zelf dat Eline overal achter zat maar blijkbaar heeft Max zelf dit soort kennis om zoiets op te tuigen.

twitter


[ Bericht 29% gewijzigd door spectrumanalyser op 15-01-2022 13:18:05 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203201392
Max en Eline staan samen voor de rechter komende woensdag.
Samen uit, samen voor de rechter.

https://www.destentor.nl/(...)de-rechter~a8cf6847/

quote:
Duo dat D66-leider Sigrid Kaag thuis bedreigde en intimideerde samen voor de rechter

Het duo dat begin januari met een grote brandende fakkel voor de woning van D66-leider Sigrid Kaag stond en daarbij complotleuzen scandeerde, staat komende woensdag samen voor de politierechter.

Max van den B. (29) en Eline van ’t N. (44) wordt verweten dat zij de nieuwe minister van Financiën hebben bedreigd en geďntimideerd bij haar woning in het Haagse centrum.

Volgers van Eline melden dat de gedetineerde vrouw in hongerstaking is en in isolatie zit omdat ze weigert een mondkapje te dragen en een coronatest te ondergaan. Volgens het coronakritische onlinekanaal Onrecht TV, waarvoor het duo video’s maakt, zit Max ook in isolatie. Ook zou de televisie op zijn cel kapot zijn.
‘NSB, weg ermee’

Eline filmde en livestreamde hoe Max woensdagavond 5 januari bij de woning van Kaag met een grote brandende fakkel liep en complotleuzen uitte. Ook zou hij bij haar hebben aangebeld. ‘NSB, weg ermee’, werd er geroepen. Net als ‘Stop deze massamoord, stop de derde wereldoorlog.’

De uit Zwolle afkomstige Eline zonder vaste woon- of verblijfplaats werd afgelopen maandag in Amsterdam aangehouden. Een dag eerder werd ze tijdens een demonstratie in het Belgische Brussel ook al opgepakt.

Max staat woensdag ook terecht voor het bedreigen van voormalig secretaris-generaal van justitie Joris Demmink bij zijn woning in Den Haag. De Amsterdammer werd in december aangehouden op verdenking van bedreiging van toenmalig ‘coronaminister’ Hugo de Jonge, nadat hij met een Anonymous-masker bungelend aan zijn fietsstuur bij de Rotterdamse woning aanbelde.

Voor de woningen van Kaag en De Jonge zijn sindsdien politieposten geplaatst. De bewindsvrouw heeft ook aangifte gedaan tegen Viruswaarheid-voorman Willem Engel, nadat hij haar privéadres op Twitter deelde. Daarop besloot het sociale medium zijn accounts tijdelijk op te schorten en het bericht te verwijderen.
Goed, hopen dat er iemand live-verslag doet komende woensdag.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')