Dimmy wilde niet meewerken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ze hebben die achtergrondslogan ‘Alleen samen krijgen we corona’ met pensioen gestuurd.
Eigenlijk krijg je ook vaak samen coronaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ze hebben die achtergrondslogan ‘Alleen samen krijgen we corona’ met pensioen gestuurd.
Als zolderkamerautist doe ik alles alleen, ook corona krijgenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eigenlijk krijg je ook vaak samen corona
……onder controle……quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als zolderkamerautist doe ik alles alleen, ook corona krijgen
of je hebt het niet gemerktquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
……onder controle……
Ik ben wel soort van semi verbaasd dat ik het kennelijk nog steeds niet gehad/gekregen heb overigens.
Dat zou in theorie ook nog kunnen maar denk dat ik dan vast ook nog wel iemand anders besmet zou hebben die weer te herleiden tot mij zou zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:51 schreef mschol het volgende:
[..]
of je hebt het niet gemerkt
collega heeft in begin 2021 wel positief op antistoffen getest maar nooit ziek geweest
Ja was maar een wazig verhaal van Novax, goed dat die weer op het vliegtuig wordt gezetquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja weet niet. Je laat je niet vaccineren, je hebt niet echt goed kunnen aantonen dat je kennelijk ergens in december corona gehad hebt en je liegt vervolgens over waar je de afgelopen 2 week geweest bent. En waar doe je dat dan… Juist.. in Australie, het land wat zichzelf al 2 jaar lang in lockdowns en angstvallig dichthouden heeft gestort
Ik heb hem nog wel lopend mee gemaakt..quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die heb ik nooit zien lopen. alleen rollen
Ze komen het niet eens brengenquote:
que?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:01 schreef LTVDK het volgende:
Sowieso rammelt het aan alle kanten https://www.spiegel.de/in(...)c3-8bb3-7727d4795e97
je kan wat drank halen en thuis een kroeg na gaan doen.. geen verschilquote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Dus horeca nog steeds dicht? Godverdegodver
moet nog eff eten makenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik denk dat ik zo lekker mijn bed in kruip.
Hier morgen van tien tot vijfquote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Dus horeca nog steeds dicht? Godverdegodver
Flesquote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe eens niet zulke TT's. Get on with yer lives.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende TT #ThrowBalletjeinBedsteeUS.
Kom nou maar gewoon terug, dwarse deventer koek.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
which lives?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom nou maar gewoon terug, dwarse deventer koek.
zoutquote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je nu een keer hoest dan gwerf je een schaaltje zout vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |