jonge collega?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Hij woont nog in een studentenwoning.
Voor extensions?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:01 schreef gianni61 het volgende:
Is Irma stiekem naar de kapper geweest?
Luister je dan zonder je koptelefoon opquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:44 schreef Ama het volgende:
Nirvana unplugged luisteren in de trein. 👌🏻
Ja zul je wel nodig hebben na die zware werkweekquote:
pff nou iddquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zul je wel nodig hebben na die zware werkweek
Kuipers wel.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:01 schreef gianni61 het volgende:
Is Irma stiekem naar de kapper geweest?
Hij zag er beter uit in The mummyquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
die kuipers waren ze ook al vergeten vertellend at ie 2 jaar geleden overleden is
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch een beetje alsof je naar Hannibal Lecter kijkt
Hij praat ook zo akelig traag en sommige woorden zo overdreven articulerenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch een beetje alsof je naar Hannibal Lecter kijkt
dat hoor ik vakerquote:
wat dacht je van Harry potter?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hij zag er beter uit in The mummy
ja begrijp die haat voor hugo ook niet hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik vind Kuipers wel ok. 10x beter dan Hugo
ja ben nu ook in de warquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb een boosterprik gekregen. Kuipers heeft het over een boostprik. Moet ik dan weer een nieuwe halen?
Denk dat ze qua communicatie nog steeds weinig geleerd hebben.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ben nu ook in de war
hoop dat de journalisten dat zo gaan vragen
nou ja hoe simpel moeten ze het makenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ze qua communicatie nog steeds weinig geleerd hebben.
Dat verdien ik helaas nietquote:
Nog twee weken binnen blijven, gr. gr.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hoe simpel moeten ze het maken
B2, en dat is vet moeilijkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hoe simpel moeten ze het maken
Sprechen Sie Deutsch?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:16 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ich will noch nicht gehen, ich will noch ein bisschen tanzenquote:
Goed dat je ze gekocht hebt Ballie.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:16 schreef bitterbal het volgende:
Kabinet: geen stoffen of zelfgemaakte mondkapjes meer
Het kabinet wil het gebruik van medische mondkapjes aanmoedigen, zegt minister Kuipers van Volksgezondheid. Ze zijn dus niet verplicht, maar het is wel een dringend advies.
Het aantal plekken waar wordt aangeraden om ze te dragen, wordt uitgebreid. Overal waar het niet mogelijk is om 1,5 meter afstand te houden, wordt geadviseerd een mondkapje te dragen. Dat geldt bijvoorbeeld voor drukke openbare plaatsen buiten, zoals winkelstraten. Maar ook op de werkvloer.
Het kabinetsadvies is vanaf nu om een wegwerpmondkapje te dragen. Stoffen en zelfgemaakte mondkapjes worden afgeraden.
heb ik ze net gekocht
ja dacht dat het verplicht zou wordenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed dat je ze gekocht hebt Ballie.
Weer eens een dringend advies erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |