En jij denkt joh ik loop 7 dagen per week dit rondjequote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal ook wel. Of van die mensen die je dan ergens tegenkomt en die dan zeggen 'ik zag je van de week lopen'
Ja das echt te verquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja scheelt dat ze niet zover op dat scootertje durft te rijden
Ja zo bijzonder is het niet om mij te zien lopenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
En jij denkt joh ik loop 7 dagen per week dit rondje
Is ook maar net een kilometertje of 40quote:
Hier in Eindhoven liep er ook jarenlang eentje door het centrum iedere dag.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo bijzonder is het niet om mij te zien lopen
Die was deels even afgeschaft, maar toen weer ingevoerd.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die regel geldt toch al maanden niet meer?
Arnol toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven liep er ook jarenlang eentje door het centrum iedere dag.
👀quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo bijzonder is het niet om mij te zien lopen
Zo klinkt het net alsof ik een 'bijzonder' geval ben die van de begeleiding alleen buiten mag lopenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven liep er ook jarenlang eentje door het centrum iedere dag.
Ja jij maakt er nog de grootste kans op, maar het lukt je maar nietquote:
Die heb ik nooit zien lopen. alleen rollenquote:
Gewoon op een vrije dag patrouilleren op het industrieterreinquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij maakt er nog de grootste kans op, maar het lukt je maar niet
Loop ook gewoon regelmatig de provinciale weg naar dat dorp van je hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon op een vrije dag patrouilleren op het industrieterrein
ga je streaken?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:45 schreef bitterbal het volgende:
Oeh ze zijn hier aan het filmen bib re maastunnel
Volgens mij woont mijn nieuwe collega bij jou in de buurtquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:45 schreef bitterbal het volgende:
Oeh ze zijn hier aan het filmen bib re maastunnel
Ja, daar kijk ik altijd wel even of ik wandelaars ziequote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Loop ook gewoon regelmatig de provinciale weg naar dat dorp van je hoor
'bij de'quote:
Hoezo denk je dat?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij woont mijn nieuwe collega bij jou in de buurt
In het weekend meestal ergens tussen 10.00 en 15.00quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daar kijk ik altijd wel even of ik wandelaars zie
Babi pangang, saté, kip kerriequote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Zo, werkdag zit er eindelijk op. Even bedenken wat ik ga eten
een pantostiquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Zo, werkdag zit er eindelijk op. Even bedenken wat ik ga eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |