Laat weten wat je gekocht hebt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:02 schreef mario390 het volgende:
ik moet straks inkopen
in supermarkt naast me
Schnaps en bratwurstquote:
Vervelend he. Ik woon boven een supermarkt en het is nog steeds te verquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:02 schreef mario390 het volgende:
ik moet straks inkopen
in supermarkt naast me
Macarenaquote:
Binnen de 2 dagen zien we het bed bewegen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:04 schreef Hunter het volgende:
Vera en Dimi weer strategisch tegenover elkaar. Daar wordt voetje gevreeën!
Wedden van nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Binnen de 2 dagen zien we het bed bewegen.
en morgen is het jankenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:07 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Zo wil ze het graag. Zet zichzelf buiten de groep.
En met al haar mensenkennis heeft ze dat niet doorquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:07 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Zo wil ze het graag. Zet zichzelf buiten de groep.
Nee johquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:08 schreef Jockari het volgende:
Nouche: "Fietsen is een "ding" in Gent"... Huh. In Nederland wel iets meer denk ik !
Zodra er alcohol in het spel komtquote:
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Zodra er alcohol in het spel komt
Misschien klein feestje vanavond, of mag dit ook niet vanwege corona regels
Mag gewoonquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Morgen na de live denk ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wellicht de oudste beweging der wereldquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Binnen de 2 dagen zien we het bed bewegen.
Snap ook niet dat er nog geen druppel alcohol in het spel gesmeten is. Nu ja: als ze fruit met suiker mengen, kunnen ze dit laten gisten tot alcohol ?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik denk het nog niet .. misschien nog een bikkelharde (BB style) week.. en dan een feestjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |