Nope. We gebruiken allemaal wel eens de dood van een familielid om er zelf beter van te wordenquote:
Thnxxquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:11 schreef Hunter het volgende:
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)paers-vader-vermoord
Ja oké maar Familie staat bij mijn wel vooropquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
BB maak je ook maar 1 keer mee.
begrafenis speech, Door jou sta ik nu hier.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou, dat wordt leuk op de begrafenis...
"Ja, wou hier eigenlijk niet bij zijn. Maar ja. Die mongolen hebben me naar huis gestemd. Kutspel."
Mensen met fatsoen sturen haar naar huis. Als ze niet zelf wil opstappen dan moet ze er maar uitgestemd worden. Op dit moment is haar familie belangrijker dan een of ander spel.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:12 schreef Lonneke1983 het volgende:
Krijgen de kijkers dadelijk de schuld dat we een rouwende vrouw naar huis hebben gestuurd.
Ik heb de opname van de crematie van mijn vader, dit was gewoon gratis, zal mssn aan liggen waar je verzekerd bent? (in NL)quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:12 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Uitvaart opnemen moet je zelf vragen/willen kost nog 100 euro of meer zelfs..
Snap ik helemaal.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:13 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ja oké maar Familie staat bij mijn wel voorop
Ze is treurig omdat ze haar doel nog niet heeft bereikt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:13 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik vind het sneu. Ze maakt zichzelf onzeker
Ik begrijp dat ze momenteel aan het scharen zijn en moeten doen alsof er niks is gebeurt wanneer de SL er af isquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:14 schreef Whuzz het volgende:
Grees laat ff d'r tieten aan navel zien.... en SL
Jawel er is achter de 'stoel' een deur naar buiten. Vorig jaar lagen er regelmatig ook dingen klaar in de DBK.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:13 schreef Eks-Ree het volgende:
[..]
Oh? Die heb ik dan even gemist. Naar mijn weten is er geen achterdeur in DBK, maar ik kan me vergissen
Utopia ook.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:15 schreef Lillfex het volgende:
In de GDK gingen ze gewoon naar de begrafenis en kwamen daarna terug
ik doe niksquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:14 schreef Whuzz het volgende:
Dit is een Snapchat filter, toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze is treurig omdat ze haar doel nog niet heeft bereikt.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:14 schreef Whuzz het volgende:
En ze zei .. er kijkt niemand !quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:16 schreef Hunter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel eerst controleren waar de camera's waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |