hahaha ja.. was een ander tabbladquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Heb je niet gewoon de radio aan?
Hoor zelf niks namelijk.
heb je de lied van grace geluisterd?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
BB maak je ook maar 1 keer mee.
Weet ik niet. Stond onder aan de pagina hier bij de randompicsquote:
Thanks! Weer wat geleerd!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jawel er is achter de 'stoel' een deur naar buiten. Vorig jaar lagen er regelmatig ook dingen klaar in de DBK.
wie is dat nu? likt op gespenstquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze is treurig omdat ze haar doel nog niet heeft bereikt.
[ afbeelding ]
Ik gok dat er toen geen corona was???quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:15 schreef Lillfex het volgende:
In de GDK gingen ze gewoon naar de begrafenis en kwamen daarna terug
Nope, toen was er Palmaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik gok dat er toen geen corona was???
quote:
Dat zullen ze ivm Corona nu niet meer zo snel doen..quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:15 schreef Lillfex het volgende:
Toen was er geen corona en dat wsd een heel ander programma.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:15 schreef Lillfex het volgende:
Nee maar ook via streams twitch kan je dan ook ene begrafenis volgen toch? Ik heb een jaar geleden gewoon via twitch een begrafenis bijgewoondquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik gok dat er toen geen corona was???
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
* Whuzz gaat samen met Greys wat doen
Zegt heel veel over haar.....en haar leven zal nooit beter worden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:09 schreef Stargazing het volgende:
het is heel erg voor haar vader en familie en mijn oprechte meeleven voor hen. Het feit dat dit dan nog zo uitgesmeerd wordt door Kitty zelf op live tv moet voor hen ook extra pijnlijk zijn.
Maar het feit dat Kitty de dood van haar vader gebruikt om zieltjes te winnen kan er bij mij echt niet in.
Ik ben nooit een Kitty fan geweest, dat was wel duidelijk maar ik dacht dat ze wel iets meer fatsoen had dan dit. Wat ze nu doet is niet anders dan op het graf van haar vader spuwen. Dit zegt veel meer over haar. Ze mag voor zichzelf kiezen maar dit, dit is haar familie van haar afstoten in een tijd waarin ze alle steun kunnen gebruiken. Dit bewijst ook weer dat Kitty het nooit eerlijk zou vinden als ze op de bank terechtkomt. Hoe laag kan je vallen.
Ja, gelukkig dat haar kinderen niets te doen hebben. Je zou in deze tijd bijvoorbeeld maar hoogzwang... oh...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zegt heel veel over haar.....en haar leven zal nooit beter worden.
Je merkte ook in haar verhaal dat ze het alleen maar er over had hoeveel ze gedaan had voor haar ouders. Alles al geregeld. Veertien dagen daar geweest.....alsof dat zo'n opoffering was. Wacht zaterdag af . En het normaal vinden dat haar zoon voor haar gaat spreken en regelen.....Geen woord hoe dankbaar ze is dat haar kinderen dat willen doen.
Ah. Ik hoop dat Sylvana SImons nieuwe bewoner wordt. Leuke streams!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:21 schreef Hunter het volgende:
Ondertussen op Twitter: ophef omdat Dimi een voorstander van Zwarte Piet is
Oh ja, ook dat nog inderdaadquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, gelukkig dat haar kinderen niets te doen hebben. Je zou in deze tijd bijvoorbeeld maar hoogzwang... oh...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |