Goed punt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mario is een Belg ik sluit niet uit dat hij geen enkel idee heeft dat hij al door is.
Lijkt me heerlijk vrijuit dartenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:33 schreef Mani89 het volgende:
Benieuwd of Mario morgen nog komt opdagen om de ruiten van wat andere darters nog in te gooien.
Hopelijk neukt hij Anito nog even droog in de reetquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk vrijuit dartenEn elke overwinning komt keihard aan.
Ritsjie is een leuke rubriek.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij dezen confirmed.
Ik heb geen oudere kunnen vinden in ieder geval.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zou Montgomery de oudste qualifier ooit zijn?
We zitten er niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan. Waarom wil jij ditquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vandaag wordt de dag van de terugkeer van Big Benito
Sympathieke kerel, anti/cult-held en iemand die ik wel weer wat succes gunquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We zitten er niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan. Waarom wil jij dit
Hup Roxy-Jamesquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
Board 13
T128
FIRST
Labre, Jacques
vs.
Mol, Damian
T128
NEXT
Huybrechts, Ronny
vs.
Ziegler, Jens
T128
SOON
Noguera, Jesus
vs.
Klaasen, Jelle
BYE
Rodriguez, Roxy James
vs.
Pending
Talent Damian Mol zit bij Jelle op het bord.
Nope. Je speelt voor jezelf. Extra wedstrijdritme opdoen is slim.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:10 schreef Mani89 het volgende:
Super Mario gaat dus gewoon gooien vandaag, ben je dan een lul?
Nee. Is ook eerlijker voor de mensen die nu al hoog in de OoM staan.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:10 schreef Mani89 het volgende:
Eerder een centje bijverdienen, denk ik. Je bent West-Vlaming of je bent het nietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:10 schreef Mani89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |