Plus zijn legsaldo kapot omdat hij iedere keer dik verliest.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het wel typisch iets voor Menzies om de eerste dag een finale te halen en de drie dagen daarna 0 punten.
Dat riepen verschillende commentatoren woensdag ook al: laat Menzies m vandaag maar pakken, want het is typisch iets voor hem om dan nu te gaan schutteren.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het wel typisch iets voor Menzies om de eerste dag een finale te halen en de drie dagen daarna 0 punten.
Zou Fallus t nou echt lekker vinden die kabouter af te likken?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Plus zijn legsaldo kapot omdat hij iedere keer dik verliest.
Ach, vorig jaar haalde hij niet eens de finalefase omdat hij te lang aan het schijten was. Het kan erger.
Geen idee, mij lijkt het in ieder geval vrij weinig.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zou Fallus t nou echt lekker vinden die kabouter af te likken?
Die moet morgen winnen lijkt mij. Of wellicht dat een finale net genoeg is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sherrock gaat geen tourkaart winnen ben ik bang.
Met nul punten nu en een negatief legsaldo, heeft ze morgen aan een finaleplek niet genoeg.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die moet morgen winnen lijkt mij. Of wellicht dat een finale net genoeg is.
Als ze morgen alles wint krijgt ze natuurlijk wel een aardig legsaldo, zou net genoeg kunnen zijn. Maar ik zie haar sowieso niet de finale halen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met nul punten nu en een negatief legsaldo, heeft ze morgen aan een finaleplek niet genoeg.
Dat zou alleen kunnen lukken als ze morgen tot aan de finale alles met 6-2 of beter wint. Wsl 6 punten nodig of 5 punten en een heel goed legsaldo (+20). Maar dat laatste is met recente ontwikkelingen waarbij een aantal veelpunters er al vroeg uit ligt, ook weer verder onder druk komen te staan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ze morgen alles wint krijgt ze natuurlijk wel een aardig legsaldo, zou net genoeg kunnen zijn. Maar ik zie haar sowieso niet de finale halen.
Kan ie weer op tijd filmpjes gaan opnoemen en resultaten van duiding voorzien. Tis eigenlijk gewoon de Jerry Hendriks van Engelandquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:22 schreef spleeh het volgende:
Edgar staat ook nog steeds op 0 punten.
Verliest met 6-5 na 5-3 voor te hebben gestaan
Is ook gediplomeerd sportcoach.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kan ie weer op tijd filmpjes gaan opnoemen en resultaten van duiding voorzien. Tis eigenlijk gewoon de Jerry Hendriks van Engeland
Als ik nu in de auto stap ben ik toch te laat.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:28 schreef maxi-mus het volgende:
Kan iemand de run van Benito stoppen? Bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |