Jelle kan zich beter op zijn maatschappelijke carrière richten. Er is een stoel vrij bij The Voice kids.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:47 schreef Poepz0r het volgende:
Jelle zal zich wel gaan richten op het WDF circuit mag ik aannemen?
Roddelproat genotquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jelle kan zich beter op zijn maatschappelijke carrière richten. Er is een stoel vrij bij The Voice kids.
Even offtopic maar wat vind jij van een recordbedrag betalen voor een reserve van tottenham met een dom hoofd?quote:
Mwa. 3 jaar geleden waren dit soort spelers 10 miljoen en nu 18 miljoen. Vraag en aanbod. Bedragen gaan per jaar omhoog. Doordat Ajax nog 16 pakt voor Neres voel je er niet zoveel van.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even offtopic maar wat vind jij van een recordbedrag betalen voor een reserve van tottenham met een dom hoofd?
De altijd overschatte Bergwijn. Je hebt pas wat in het buitenland te zoeken als je domineert in de eredivisie.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even offtopic maar wat vind jij van een recordbedrag betalen voor een reserve van tottenham met een dom hoofd?
Maar het record is meer dan 18.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa. 3 jaar geleden waren dit soort spelers 10 miljoen en nu 18 miljoen. Vraag en aanbod. Bedragen gaan per jaar omhoog. Doordat Ajax nog 16 pakt voor Neres voel je er niet zoveel van.
Mol ookquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:59 schreef Mani89 het volgende:
Ook Duits skelet Pietreczko heeft zijn tourkaart binnen.
Ik snap het wel, gezien het feit dat er een tijdje terug gezegd is toch ook wel een stukje Nederlandse identiteit te willen behouden. Dan kun je hiervoor gaan of voor de Heerenveen/AZ-aankopen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blind speelde best veel toch?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik snap het wel, gezien het feit dat er een tijdje terug gezegd is toch ook wel een stukje Nederlandse identiteit te willen behouden. Dan kun je hiervoor gaan of voor de Heerenveen/AZ-aankopen.
Daarbij: Haller en Blind zaten in Engeland ook op de bank.
Wat is veel geld? Spelers die je eerder kocht voor 5 miljoen kun je nu halen voor 15 of meer. Spelers worden alleen maar duurder zo blijkt.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blind speelde best veel toch?
Ik vind het veel geld voor een wisselspeler. (die ook bij Ajax op wissel gaat staan)
Maar met Haller zat ik ook mis.
24 miljoen vind ik veel geld.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat is veel geld? Spelers die je eerder kocht voor 5 miljoen kun je nu halen voor 15 of meer. Spelers worden alleen maar duurder zo blijkt.
Dat is de markt nu. Kan best zo zijn dat zo'n speler over 2 jaar ineens 40 moet kosten etc etc. Prijzen gaan omhoog, niet omlaag.quote:
In het begin wel, later steeds minder. In het seizoen voordat hij kwam maar 360 minuten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blind speelde best veel toch?
Ik vind het veel geld voor een wisselspeler. (die ook bij Ajax op wissel gaat staan)
Maar met Haller zat ik ook mis.
Hier kan ik wenig mee, laten we maar weer naar darts gaan.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is de markt nu. Kan best zo zijn dat zo'n speler over 2 jaar ineens 40 moet kosten etc etc. Prijzen gaan omhoog, niet omlaag.
Nouja het is vrij simpel. Als Ajax het niet wilt betalen, dan komt er een andere club etc. Je moet mee in die gekte. Spelers zoals Bergwijn haal je niet meer voor 8 miljoen of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier kan ik wenig mee, laten we maar weer naar darts gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |