First Stage: 9 - 11 januariquote:Entries for the 2022 PDC Qualifying School are now available, with coveted spots on the PDC ProTour on offer in Milton Keynes and Niedernhausen in January.
The 2022 PDC Qualifying School will be held across two stages from January 9-15, with events being held simultaneously in the UK and Germany.
First Stage will be held across three days from January 9-11, with players then progressing to Final Stage to compete from January 12-15 to win PDC Tour Cards.
First Stage will see the last eight players from each day qualify automatically for Final Stage, with the remaining places in Final Stage up to a limit of 128 players being decided from a First Stage Order of Merit, with one point being awarded per win from the first full round drawn without Byes.
The following players will be exempt to Final Stage of Q School in their respective region:
* Players who lose their PDC Tour Card at the end of 2021
* The players who finished from second to fourth from each of the final 2021 UK & European Challenge & Development Tour Orders of Merit.
In addition, the top eight players from the 2021 PDC Women's Series Order of Merit and the top eight players from the 2021 PDC Nordic & Baltic Tour Order of Merit will receive free entry to First Stage in their respective region.
Players from the UK, Republic of Ireland and Gibraltar will play in the UK & Ireland Q School at the Marshall Arena in Milton Keynes.
Players from all other European nations will play in the European Q School at the H+ Hotel in Niedernhausen.
Players from other nations outside of Europe may choose which Q School they compete in. Due to ongoing travel restrictions, the PDC may permit players to participate in an alternative Q School venue to the above criteria if it is more practical for them to do so.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij gooit op toernooien hier in de buurt wel alles altijd.
Ach, half finaletje morgen en hij heeft zn tourcard behouden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:18 schreef de_boswachter het volgende:
JELLED
Die staat volgende maand plantsoenen te schoffelen.
Hij moet zich morgen in gaan zetten dat hij vanaf dat moment alle wedstrijden gaat winnen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:18 schreef de_boswachter het volgende:
JELLED
Die staat volgende maand plantsoenen te schoffelen.
Op een na hoogste gemiddelde deze week denk ik?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
113,24, alsof je een emmer leeggooit.
Maar Pellet gooit nu weer een lekkere 160 uit.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
fallus heeft de brommer ook meegenomen naar Milton Keynes
Lenny! @El-Stinhoquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
113,24, alsof je een emmer leeggooit.
Ross the boss die gister verloor met 69 gemiddeld.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:46 schreef Mani89 het volgende:
Jezus ja Tedje staat gewoon wéér in de L128 tegen de 100 te gooien, tegen iemand die tegen de 100 staat te gooien. Het mag niet voor Ted.
Je weet al dat Ross tegen Jenkins zo 75 gemiddeld gaat gooien.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ross the boss die gister verloor met 69 gemiddeld.
Uitmelkaidsquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
De geruchten gaan dat er 16 spelers in de PL komen. (top 10 en 6 'talenten)
De Prumjer Liek was ook wel toe aan wat vernieuwends.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
Volgens Sky ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Prumjer Liek was ook wel toe aan wat vernieuwends.
Is Sherrock een talent?
Dat zal je aan Cameron moeten vragenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Prumjer Liek was ook wel toe aan wat vernieuwends.
Is Sherrock een talent?
Voor de zes talenten heb je in ieder geval:quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
Rydz?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor de zes talenten heb je in ieder geval:
Humphries
Searle
Sherrock
vDuijvenbode
Ja, die lijkt mij ook wel. Dan denk ik Clemens als laatste naam voor het Duitse publiek.quote:
Doets is wel een heel eind, zeker als hij nog een potje wint zo.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:03 schreef Mani89 het volgende:
Oei oei, Damian Mol vliegt deruit. Die kan nog een onrustig dagje tegemoet zien.
Niet doen. Gewoon 10 beste spelers en klaar. Al de rest is devaluatie vd premier League. Krijg je korter format van. Niet leukquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
Gezamelijke opkomstquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niet doen. Gewoon 10 beste spelers en klaar. Al de rest is devaluatie vd premier League. Krijg je korter format van. Niet leuk
Naar 12 had nog wel gekund, maar meer is inderdaad devaluatie. Zeker als de tickets niet eens naar de beste spelers gaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niet doen. Gewoon 10 beste spelers en klaar. Al de rest is devaluatie vd premier League. Krijg je korter format van. Niet leuk
Stand verplicht.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doets is wel een heel eind, zeker als hij nog een potje wint zo.
Druk zal er nu ook wel vanaf zijn. Nu tegen RJR.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
Jules met een 104 gemiddelde weer een potje gewonnen, ik zie er wel potentie in.
Naja, het is meer dat niemand het meer verdient dan de huidige top 10. Humphries of Searle had prima gekund maar voor wie in de plek? Alleen de Sousa en vdBergh hebben geen geweldig jaar maar stonden gewoon in de finale van respectievelijk de PL en de Matchplay, twee van de grootste majors. Dan ben je gewoon binnen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:17 schreef spleeh het volgende:
Het probleem met de premjur lieg is natuurlijk dat er elk jaar een nieuwe speler in staat.
Dit jaar is er eigenlijk niet echt een nieuwe premjur lieg waardige speler.
Ze moeten toch iets
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
Barney ook PL volgens de 'rumours'. Zit ook wel oranje in die PDC tweet.
Ik ook. Vraag zal vooral zijn: komt ie elke keer opdagen vanuit de VS?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:18 schreef maxi-mus het volgende:
Jules met een 104 gemiddelde weer een potje gewonnen, ik zie er wel potentie in.
Opkomend talent zekerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
Volgens mij ging hij dat wel doen toen ze daar naar vroegen in studio.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ook. Vraag zal vooral zijn: komt ie elke keer opdagen vanuit de VS?
Met een steeds internationaler deelnemersveld zie ik PDC ook niet snel terugkeren naar de weekenden met 2 pc-toernooien. Weet dat er volgend jaar nog wel een paar op het programma staan maar nog 15 weekenden per jaar pc's zie ik niet meer gebeuren.
Niks aan de hand ouwe reus. Kamper Luc Peters gaat m er over 2 rondes gewoon uit gooienquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Het wordt toch niet de glibberdag van Sjenito he jongens.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
Liam Meek wint een zinderende 35 darter van Hamilton.
World Series Finals was dat, en daar kregen de vier hoogste niet geplaatste Nederlanders op de OoM een uitnodiging.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Opkomend talent zeker
Maar kan t mij niet voorstellen. Ze hebben m geen wildcard gegeven bij het veel laagdrempeligere PDC International Finals of hoe dat toernooi ook heet, vorig jaar. Konden ze 4 nlers gratis plekje geven en toen gingen ze oa voor Djurmeen boven Raya. Dan zie ik Raya geen PL-ticket krijgen
Ja maar dat was een keuze, geen regel. PDC had ook NLse winnaars PC's en daarna de 3 hoogst geplaatste NLers op ranglijst kunnen nemen, dan had Raya er wel bij gezeten. Als ze echt hadden gewild hadden ze hem er bij kunnen nemen, maar toen bewust niet gedaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
World Series Finals was dat, en daar kregen de vier hoogste niet geplaatste Nederlanders op de OoM een uitnodiging.
Ja, opheffen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:17 schreef spleeh het volgende:
Het probleem met de premjur lieg is natuurlijk dat er elk jaar een nieuwe speler in staat.
Dit jaar is er eigenlijk niet echt een nieuwe premjur lieg waardige speler.
Ze moeten toch iets
Alleen maar 'ja' aanbieden en dan allemaal hele lage odds. Zo kan ik het ook.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
Harald Leitinger stond bij de bookies vrij hoog voor een kaart maar die kan er he-le-maal niets meer van.
Misschien Dirk bij de TALENTEN?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het wel typisch iets voor Menzies om de eerste dag een finale te halen en de drie dagen daarna 0 punten.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Menzies heeft een groot probleem inmiddels.
Plus zijn legsaldo kapot omdat hij iedere keer dik verliest.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het wel typisch iets voor Menzies om de eerste dag een finale te halen en de drie dagen daarna 0 punten.
Dat riepen verschillende commentatoren woensdag ook al: laat Menzies m vandaag maar pakken, want het is typisch iets voor hem om dan nu te gaan schutteren.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het wel typisch iets voor Menzies om de eerste dag een finale te halen en de drie dagen daarna 0 punten.
Zou Fallus t nou echt lekker vinden die kabouter af te likken?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Plus zijn legsaldo kapot omdat hij iedere keer dik verliest.
Ach, vorig jaar haalde hij niet eens de finalefase omdat hij te lang aan het schijten was. Het kan erger.
Geen idee, mij lijkt het in ieder geval vrij weinig.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zou Fallus t nou echt lekker vinden die kabouter af te likken?
Die moet morgen winnen lijkt mij. Of wellicht dat een finale net genoeg is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sherrock gaat geen tourkaart winnen ben ik bang.
Met nul punten nu en een negatief legsaldo, heeft ze morgen aan een finaleplek niet genoeg.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die moet morgen winnen lijkt mij. Of wellicht dat een finale net genoeg is.
Als ze morgen alles wint krijgt ze natuurlijk wel een aardig legsaldo, zou net genoeg kunnen zijn. Maar ik zie haar sowieso niet de finale halen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met nul punten nu en een negatief legsaldo, heeft ze morgen aan een finaleplek niet genoeg.
Dat zou alleen kunnen lukken als ze morgen tot aan de finale alles met 6-2 of beter wint. Wsl 6 punten nodig of 5 punten en een heel goed legsaldo (+20). Maar dat laatste is met recente ontwikkelingen waarbij een aantal veelpunters er al vroeg uit ligt, ook weer verder onder druk komen te staan.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ze morgen alles wint krijgt ze natuurlijk wel een aardig legsaldo, zou net genoeg kunnen zijn. Maar ik zie haar sowieso niet de finale halen.
Kan ie weer op tijd filmpjes gaan opnoemen en resultaten van duiding voorzien. Tis eigenlijk gewoon de Jerry Hendriks van Engelandquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:22 schreef spleeh het volgende:
Edgar staat ook nog steeds op 0 punten.
Verliest met 6-5 na 5-3 voor te hebben gestaan
Is ook gediplomeerd sportcoach.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kan ie weer op tijd filmpjes gaan opnoemen en resultaten van duiding voorzien. Tis eigenlijk gewoon de Jerry Hendriks van Engeland
Als ik nu in de auto stap ben ik toch te laat.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:28 schreef maxi-mus het volgende:
Kan iemand de run van Benito stoppen? Bedankt.
Dan mag t senioren WK nog 3 plekken gaan invullen. Ashton wordt er 1 van. Andere 2 hopelijk niet Prins en een andere runnerup bij qualifiers.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:35 schreef spleeh het volgende:
Ik zie Burness vandaag nog wel de tourkaart pakken
Co zou mooi zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan mag t senioren WK nog 3 plekken gaan invullen. Ashton wordt er 1 van. Andere 2 hopelijk niet Prins en een andere runnerup bij qualifiers.
Ik geloof dat ze daar een voorkeur hebben voor toernooiwinnaarsquote:
Ik zou de wc's even checken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wedstrijd Burnett - O Shea komt maar niet toe aan warming-up terwijl ie al n kwartier bekend is. Zou Richie zich weer hebben ziekgemeld nu ie veilig is?_O-
Walgelijke worp wel. Altijd smerig goed op de NDB rankingquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik wel. Want hij woont dichtbijDus lokale held. Ofzo.
Woon jij op kamp boswachter?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik wel. Want hij woont dichtbijDus lokale held. Ofzo.
https://streamable.com/64wo2vquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij dezen confirmed.
Mario is ook een goede speler. Vooral erg constant.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:06 schreef de_boswachter het volgende:
Mario staat deze week wel viesgoed te speren
Mario is een Belg ik sluit niet uit dat hij geen enkel idee heeft dat hij al door is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:33 schreef Mani89 het volgende:
Benieuwd of Mario morgen nog komt opdagen om de ruiten van wat andere darters nog in te gooien.
Goed punt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mario is een Belg ik sluit niet uit dat hij geen enkel idee heeft dat hij al door is.
Lijkt me heerlijk vrijuit dartenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:33 schreef Mani89 het volgende:
Benieuwd of Mario morgen nog komt opdagen om de ruiten van wat andere darters nog in te gooien.
Hopelijk neukt hij Anito nog even droog in de reetquote:Op vrijdag 14 januari 2022 18:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk vrijuit dartenEn elke overwinning komt keihard aan.
Ritsjie is een leuke rubriek.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij dezen confirmed.
Ik heb geen oudere kunnen vinden in ieder geval.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 20:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zou Montgomery de oudste qualifier ooit zijn?
We zitten er niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan. Waarom wil jij ditquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vandaag wordt de dag van de terugkeer van Big Benito
Sympathieke kerel, anti/cult-held en iemand die ik wel weer wat succes gunquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We zitten er niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan. Waarom wil jij dit
Hup Roxy-Jamesquote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
Board 13
T128
FIRST
Labre, Jacques
vs.
Mol, Damian
T128
NEXT
Huybrechts, Ronny
vs.
Ziegler, Jens
T128
SOON
Noguera, Jesus
vs.
Klaasen, Jelle
BYE
Rodriguez, Roxy James
vs.
Pending
Talent Damian Mol zit bij Jelle op het bord.
Nope. Je speelt voor jezelf. Extra wedstrijdritme opdoen is slim.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:10 schreef Mani89 het volgende:
Super Mario gaat dus gewoon gooien vandaag, ben je dan een lul?
Nee. Is ook eerlijker voor de mensen die nu al hoog in de OoM staan.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:10 schreef Mani89 het volgende:
Eerder een centje bijverdienen, denk ik. Je bent West-Vlaming of je bent het nietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:10 schreef Mani89 het volgende:
Tourkaart als er iemand uit de top 11 de directe pakt vermoed ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:24 schreef Pino112 het volgende:
Wat is geel opeens in de virtuele ranking?
Iemand die op de wip zit. Haal boven hem iemand die tourkaart dan hij ook, haalt onder hem iemand de tourkaart, dan niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:24 schreef Pino112 het volgende:
Wat is geel opeens in de virtuele ranking?
Ah ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tourkaart als er iemand uit de top 11 de directe pakt vermoed ik.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Koehoorn kan zich weer weg laten slepen door officials.
Ik zie het. Maar toch niet zo praktisch.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:34 schreef Mani89 het volgende:
Dartconnect heeft nu ook een live ranking op de pagina staan.
Hoogste gemiddelde van de Q school over me dagen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
Wesley Plaisier gooit in den beginne van de dag steeds beter dan later merk ik op. Die moet iets aan zijn dartsconditie doen.
Gisteren ook al.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:34 schreef Mani89 het volgende:
Dartconnect heeft nu ook een live ranking op de pagina staan.
Zometeen tegen Robbie Sjon, das wel een kraker.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
Wesley Plaisier gooit in den beginne van de dag steeds beter dan later merk ik op. Die moet iets aan zijn dartsconditie doen.
Dat is vrij problematisch als ze allebei een tourkaart zouden verdienen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zometeen tegen Robbie Sjon, das wel een kraker.
Djibouti.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:56 schreef The_Undertone het volgende:
Do or die voor Cristo Reyes, beginnen tegen de Eritrëer (?) Heinsoe
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:56 schreef The_Undertone het volgende:
Do or die voor Cristo Reyes, beginnen tegen de Eritrëer (?) Heinsoe
[ afbeelding ]
Kent Afrika-correspondent @Rellende_Rotscholier hem ook?quote:
'Mention uit DRT, niet geklikt'quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Kent Afrika-correspondent @:Rellende_Rotscholier hem ook?
Patrick Maat haalt een kaart?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:34 schreef El-Stinho het volgende:
De eeuwige Triekole-hype haalt het weer niet. Arme juichaapjes.
Nou zegquote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:34 schreef El-Stinho het volgende:
De eeuwige Triekole-hype haalt het weer niet. Arme juichaapjes.
//quote:
Desalniettemin ook al hevig transpirerend.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
//
Ik kom een viesdunne Munchlax tegen.
Patrick kijkt ook lichtelijk dom uit zijn ogen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:44 schreef Mani89 het volgende:
Patrick Maat uit Zwolle. Nog nooit van gehoord. Blijkaar vorig jaar de deur gewezen op Q-school door lichte verhoging, wilde nog in protest gaan maar kan zich niet verstaanbaar maken in Engels of Duits. We hebben er dus weer een helder licht bij.
[ afbeelding ]
De motor sloeg ietwat vroeg af bij Collins.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:37 schreef Mani89 het volgende:
Het draait bij Lauby ook vandaag niet.
Na twee temperatuurmetingen (”37,1 en 36,8”) mocht hij in Niedernhausen de vloer niet op en dat gold ook voor zijn reisgenoot en dartspartner Berry Pater. “Die had 36,2 gemeten, maar omdat-ie bij mij in de auto had gezeten mocht hij ook niet meedoen.” Maat mocht even later nog een keer meten, maar ook na een korte rustperiode en zonder jas en pet, zakte zijn temperatuur niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:44 schreef Mani89 het volgende:
Patrick Maat uit Zwolle. Nog nooit van gehoord. Blijkaar vorig jaar de deur gewezen op Q-school door lichte verhoging, wilde nog in protest gaan maar kan zich niet verstaanbaar maken in Engels of Duits. We hebben er dus weer een helder licht bij.
[ afbeelding ]
Dat stuk vanaf 5:40quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
//
Ik kom een viesdunne Munchlax tegen.
Vooral teleurstellend dat er geen beelden van een ziedende Tony Martén jegens O'Shea waren.quote:
Tijdens het WK al volop besproken!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit is 15 jaar geleden en stond nu in de krant?
Allemaal gemistquote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tijdens het WK al volop besproken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crawling out of the ashes, victorious!
Laten we hopen dat O'Shea daar nog onder zakt.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:02 schreef Mani89 het volgende:
Mansell verliest trouwens direct. Tijd voor de rest om hun plicht te doen.
Vandaag loopt het aardig foutquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:08 schreef Mani89 het volgende:
Patrick van den Boogaard zal het met zijn gemiddelden van 85 ook wel halen. Weggegooide tourkaart.
Verliest van een nutteloze Deen. Die mag gaan bidden.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:08 schreef Mani89 het volgende:
Patrick van den Boogaard zal het met zijn gemiddelden van 85 ook wel halen. Weggegooide tourkaart.
Als die Deen een kaart haalt ga ik met dingen gooien.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Verliest van een nutteloze Deen. Die mag gaan bidden.
Erg mooi, manquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:31 schreef Mani89 het volgende:
Wenig verprutst het in de laatste leg.
Ronny zet Jelle Klaasen op de trein naar huis en mag nu tegen Mol.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 12:38 schreef The_Undertone het volgende:
Palletsorteerder gaat er ook niet komen, lijkt het.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
Radek Szaganski lijkt mij een seriemoordenaar
Ik vind dit echt een ontzettend vervelend account.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nou wat boeiend zeg, een Pool die in Ierland woont. Het is wat.
Jelle kan zich beter op zijn maatschappelijke carrière richten. Er is een stoel vrij bij The Voice kids.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:47 schreef Poepz0r het volgende:
Jelle zal zich wel gaan richten op het WDF circuit mag ik aannemen?
Roddelproat genotquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jelle kan zich beter op zijn maatschappelijke carrière richten. Er is een stoel vrij bij The Voice kids.
Even offtopic maar wat vind jij van een recordbedrag betalen voor een reserve van tottenham met een dom hoofd?quote:
Mwa. 3 jaar geleden waren dit soort spelers 10 miljoen en nu 18 miljoen. Vraag en aanbod. Bedragen gaan per jaar omhoog. Doordat Ajax nog 16 pakt voor Neres voel je er niet zoveel van.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even offtopic maar wat vind jij van een recordbedrag betalen voor een reserve van tottenham met een dom hoofd?
De altijd overschatte Bergwijn. Je hebt pas wat in het buitenland te zoeken als je domineert in de eredivisie.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Even offtopic maar wat vind jij van een recordbedrag betalen voor een reserve van tottenham met een dom hoofd?
Maar het record is meer dan 18.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa. 3 jaar geleden waren dit soort spelers 10 miljoen en nu 18 miljoen. Vraag en aanbod. Bedragen gaan per jaar omhoog. Doordat Ajax nog 16 pakt voor Neres voel je er niet zoveel van.
Mol ookquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:59 schreef Mani89 het volgende:
Ook Duits skelet Pietreczko heeft zijn tourkaart binnen.
Ik snap het wel, gezien het feit dat er een tijdje terug gezegd is toch ook wel een stukje Nederlandse identiteit te willen behouden. Dan kun je hiervoor gaan of voor de Heerenveen/AZ-aankopen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blind speelde best veel toch?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik snap het wel, gezien het feit dat er een tijdje terug gezegd is toch ook wel een stukje Nederlandse identiteit te willen behouden. Dan kun je hiervoor gaan of voor de Heerenveen/AZ-aankopen.
Daarbij: Haller en Blind zaten in Engeland ook op de bank.
Wat is veel geld? Spelers die je eerder kocht voor 5 miljoen kun je nu halen voor 15 of meer. Spelers worden alleen maar duurder zo blijkt.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blind speelde best veel toch?
Ik vind het veel geld voor een wisselspeler. (die ook bij Ajax op wissel gaat staan)
Maar met Haller zat ik ook mis.
24 miljoen vind ik veel geld.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat is veel geld? Spelers die je eerder kocht voor 5 miljoen kun je nu halen voor 15 of meer. Spelers worden alleen maar duurder zo blijkt.
Dat is de markt nu. Kan best zo zijn dat zo'n speler over 2 jaar ineens 40 moet kosten etc etc. Prijzen gaan omhoog, niet omlaag.quote:
In het begin wel, later steeds minder. In het seizoen voordat hij kwam maar 360 minuten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blind speelde best veel toch?
Ik vind het veel geld voor een wisselspeler. (die ook bij Ajax op wissel gaat staan)
Maar met Haller zat ik ook mis.
Hier kan ik wenig mee, laten we maar weer naar darts gaan.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is de markt nu. Kan best zo zijn dat zo'n speler over 2 jaar ineens 40 moet kosten etc etc. Prijzen gaan omhoog, niet omlaag.
Nouja het is vrij simpel. Als Ajax het niet wilt betalen, dan komt er een andere club etc. Je moet mee in die gekte. Spelers zoals Bergwijn haal je niet meer voor 8 miljoen of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier kan ik wenig mee, laten we maar weer naar darts gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |