Morgen kippeling of loempiaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die zit in de boogaard :p.
Wel trek in nu
Nadat ik vorige maand een smerig vet snottig stukje had hoef ik geen kibbeling meer. Liep gisteren ook met een boog om die kraam heenquote:
nee?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:40 schreef mschol het volgende:
kregen jullie bij booster ook een los wit kartonnetje?
volgens mij nemen ze gelijk vingerafdrukken en dna af [ afbeelding ]
Wat is het verschil tussen een kippeling en een kipnugget?quote:
Aantal gaat morgen gewoon open; dus dat zal wel het nieuws zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze waren net aan het filmen bij een restaurant aan de Dommelstraat. Geen idee van welke zender en ik ben gelukkig niet in beeld genomen of geinterviewd...
heel vreemd, papier met vaccinatie ding en een los kartonnetje, en dat kartonnetje werd meegenomen door prikdamequote:
een nugget is "mooi" gevormd, kipp3ling gewoon hompen vlees?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een kippeling en een kipnugget?
mja of het is een manier om aan te geven welk vaccin je krijgt? ik had de eerste keer een sticker in mn paspoort en de tweede keer een gekleurd kaartje en nu weer een stickerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:42 schreef mschol het volgende:
[..]
heel vreemd, papier met vaccinatie ding en een los kartonnetje, en dat kartonnetje werd meegenomen door prikdame
wellicht dubbele check dat je wel of niet geprikt bent?
nee volgens mij niet want iedereen leek er 1 te krijgen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja of het is een manier om aan te geven welk vaccin je krijgt? ik had de eerste keer een sticker in mn paspoort en de tweede keer een gekleurd kaartje en nu weer een sticker
Zal het kaartje zijn geweest voor het geval je bij de vragenlijst ergens 'ja' hebt aangevinkt, dan zetten ze er waarschijnlijk een stempel of iets op en mag je eerst langs de dokter.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:45 schreef mschol het volgende:
[..]
nee volgens mij niet want iedereen leek er 1 te krijgen.
was geen rfid kaartje ofzo en helemaal blanco
zal er morgen op lettenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:45 schreef mschol het volgende:
[..]
nee volgens mij niet want iedereen leek er 1 te krijgen.
was geen rfid kaartje ofzo en helemaal blanco
volmerlaan rijswijkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal er morgen op letten
Waar was jij? Boerhaavelaan ook?
ahja die ken ik ook.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:51 schreef mschol het volgende:
[..]
volmerlaan rijswijk
peikken in zoetermeer kon pas in februari ergens
Nee, ik kreeg alleen een sticker op m'n vragenlijst zodat ze konden zien welke pirk ik kreeg.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:40 schreef mschol het volgende:
kregen jullie bij booster ook een los wit kartonnetje?
volgens mij nemen ze gelijk vingerafdrukken en dna af [ afbeelding ]
eerste had ik in dat stadion ding bij zoetermeer bij bijjouquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahja die ken ik ook.
Ik morgen in Zoetermeer, 1e 2 had ik bij het ADO stadion maar daar doen ze het niet meer
Maak gewoon gebruik van de wc.quote:
ja, in de schaatshal zeker. Daar stopten ze omdat vaccinatie "vrijwel klaar" wasquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:55 schreef mschol het volgende:
[..]
eerste had ik in dat stadion ding bij zoetermeer bij bijjou
Sinds nooit.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sinds wanneer schrijf je schnitsel ?
Alleen als je analfabeet bent?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sinds wanneer schrijf je schnitsel ?
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 17:04 schreef LTVDK het volgende:
Of dan zou je misschien eerder snietsel schrijven
.. in het Duits.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |