Ja maar het winkelen op afspraak is geschrapt nu. Ze mogen tot 1700 openquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen gaan er ook restaurants in Den Bosch open
Joeequote:
Ik ook..quote:
Mogen de winkels open of de restaurants?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar het winkelen op afspraak is geschrapt nu. Ze mogen tot 1700 open
restaurants hier hebben ook bericht van de gemeente dat ze 1 dag open mogen als protest.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen gaan er ook restaurants in Den Bosch open
De winkels.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joee
[..]
Ik ook..
[..]
Mogen de winkels open of de restaurants?
Nee man, saai bier dat.quote:
Winkels. Horeca nietquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joee
[..]
Ik ook..
[..]
Mogen de winkels open of de restaurants?
Ik kan nog aardig wat doen, maar ik ben serieus klaar met deze week.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog 1 ding doen vandaag maar ik heb echt geen zin meer
Maar is deze week ook klaar met jou?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan nog aardig wat doen, maar ik ben serieus klaar met deze week.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:41 schreef Citizen.Erased het volgende: Buda heb je ook nog paar dagen vakantie om helemaal zen te worden voordat je als ambtenaar begint? Maak me een beetje zorgen met al die agressie en de hoofdpijn.
Dat noemen ze geloof k een prikweilandquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:20 schreef mschol het volgende:
geez, prikdame was opeens foetsie..
en het is wel vreemd iedereen krijg een plek toegewezen en de prikkers komen langsgelopen
Sportlaan?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:20 schreef mschol het volgende:
geez, prikdame was opeens foetsie..
en het is wel vreemd iedereen krijg een plek toegewezen en de prikkers komen langsgelopen
Ik doe het nog ff rustig aanquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:18 schreef mschol het volgende:
[..]
allemaal de action, en primark overvallen
je voelt je wel kuddedier jaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat noemen ze geloof k een prikweiland
rijswijk, volmerlaanquote:
ik heb toch niet echt wat nodig, ja een loodgieterquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:21 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Ik doe het nog ff rustig aan![]()
Volgend weekend een weekendje weg, zou zonde zijn als je net in quarantaine moet
Ik las paard.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Was wel leuk om een dagje op pad te zijn.
Hij zorgt maar dat 'ie klaar met me is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar is deze week ook klaar met jou?
Ze waren net aan het filmen bij een restaurant aan de Dommelstraat. Geen idee van welke zender en ik ben gelukkig niet in beeld genomen of geinterviewd...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Beetje sociale controle hier.
Is dat bij de daily market? Kon je niet in Zoetermeer terecht?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:22 schreef mschol het volgende:
[..]
je voelt je wel kuddedier ja
[..]
rijswijk, volmerlaan
Je kunt ook rechtstreeks vragen of ie bij Kippie is geweest hoor...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dat bij de daily market? Kon je niet in Zoetermeer terecht?
Die zit in de boogaard :p.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je kunt ook rechtstreeks vragen of ie bij Kippie is geweest hoor...![]()
broodfabriekquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is dat bij de daily market? Kon je niet in Zoetermeer terecht?
Morgen kippeling of loempiaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die zit in de boogaard :p.
Wel trek in nu
Nadat ik vorige maand een smerig vet snottig stukje had hoef ik geen kibbeling meer. Liep gisteren ook met een boog om die kraam heenquote:
nee?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:40 schreef mschol het volgende:
kregen jullie bij booster ook een los wit kartonnetje?
volgens mij nemen ze gelijk vingerafdrukken en dna af [ afbeelding ]
Wat is het verschil tussen een kippeling en een kipnugget?quote:
Aantal gaat morgen gewoon open; dus dat zal wel het nieuws zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze waren net aan het filmen bij een restaurant aan de Dommelstraat. Geen idee van welke zender en ik ben gelukkig niet in beeld genomen of geinterviewd...
heel vreemd, papier met vaccinatie ding en een los kartonnetje, en dat kartonnetje werd meegenomen door prikdamequote:
een nugget is "mooi" gevormd, kipp3ling gewoon hompen vlees?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een kippeling en een kipnugget?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |