abonnement Unibet Coolblue
pi_203184666
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 12:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
En ik ga niet langer toekijken hoe ondernemers en hun zaken kapot gemaakt worden. Zeker in de wetenschap dat ze hier 30 minuten vandaan in de kroegen dansen. Alsof heel Antwerpen aan het zuurstof ligt.
Ik vind het best hoor. Succes ermee :)
pi_203184760
quote:
Je hebt het woord 'serieus' gemist denk ik. En dan nog staat het vol van MAY en COULD. En dan nog focust dat artikel zich op aantal doden en dan zucht ik nog maar eens diep en pink ik een traantje weg want het is al sinds een maand na de eerste besmetting in '20 bekend dat niet het aantal doden het grote probleem is van corona.
pi_203184776
Fanmail aan Derk

twitter
pi_203184795
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 12:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Marc van Ranst bij VI afgelopen woensdag.

Die beaamde ook dat 90% van degene die nu op de ic liggen ongevaccineerd zijn.
Ja dat zou kunnen. En nu dan? Alle ongevaccineerden mogen dood ofzo of wat is je punt?
pi_203184814
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 13:23 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Je hebt het woord 'serieus' gemist denk ik. En dan nog staat het vol van MAY en COULD. En dan nog focust dat artikel zich op aantal doden en dan zucht ik nog maar eens diep en pink ik een traantje weg want het is al sinds een maand na de eerste besmetting in '20 bekend dat niet het aantal doden het grote probleem is van corona.
quote:
The Daily Mail is a British daily middle-market newspaper and news website published in London in a tabloid format. Founded in 1896, it is the United Kingdom's highest-circulated daily newspaper.
Ik heb het over de IFR, kom jij met een reactie om vervolgens half te doen alsof je inhoudelijk reageert door vervolgens te zeggen "Ja het gaat niet om het aantal doden"

JEUW the fuck man.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203184858
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 12:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
90% van de mensen die nu op de ic liggen met Corona zijn niet gevaccineerd.
Dus 10% is wel gevaccineerd tegen Corona.
Lijkt me niet plausibel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203184901
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 13:25 schreef ludovico het volgende:

[..]
[..]
Ik heb het over de IFR, kom jij met een reactie om vervolgens half te doen alsof je inhoudelijk reageert door vervolgens te zeggen "Ja het gaat niet om het aantal doden"


Een Britse tabloid die gebruik maakt van HOOFDLETTERS middenin een zin mag dan veel lezers hebben. Dat maakt het geen serieuze bron. Maar het is gelet op je bijdragen niet zo gek dat je dit allemaal gewoon niet begrijpt. Waar je niets aan kan doen, geen verwijt daar.

quote:
JEUW the fuck man.
Que?
pi_203185034
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 13:31 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Een Britse tabloid die gebruik maakt van HOOFDLETTERS middenin een zin mag dan veel lezers hebben. Dat maakt het geen serieuze bron. Maar het is gelet op je bijdragen niet zo gek dat je dit allemaal gewoon niet begrijpt. Waar je niets aan kan doen, geen verwijt daar.
[..]
Que?
Wat een serieuze bron is bepaal jij zeker, meneer de waarheid.

Als een bron met serieuze onderbouwing wat stelt dan ligt dat net zo zeer bij de waarheid als dat een expert hetzelfde zegt in een door jou gerespecteerde krant zonder hoofdletters.

Maar het is gelet op je bijdragen niet zo gek dat je dit allemaal gewoon niet begrijpt. Waar je niets aan kan doen, geen verwijt daar.

Je kan ook zelf een rondje google doen met wat zoektermen hè.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203185134
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 13:37 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat een serieuze bron is bepaal jij zeker, meneer de waarheid.

Als een bron met serieuze onderbouwing wat stelt dan ligt dat net zo zeer bij de waarheid als dat een expert hetzelfde zegt in een door jou gerespecteerde krant zonder hoofdletters.

Maar het is gelet op je bijdragen niet zo gek dat je dit allemaal gewoon niet begrijpt. Waar je niets aan kan doen, geen verwijt daar.
Je bent volledig off topic hier, misschien kun je naar een van de vele andere topics in BNW en NWS gaan waar over deze zaken gepraat wordt. Hier zit niemand echt te wachten op wappie-jehova's.
anonieme razernist
pi_203185154
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 13:24 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Ja dat zou kunnen. En nu dan? Alle ongevaccineerden mogen dood ofzo of wat is je punt?
Nee hoor, die doen maar waar ze zin in hebben.
pi_203185218
quote:
4s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 13:41 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Je bent volledig off topic hier, misschien kun je naar een van de vele andere topics in BNW en NWS gaan waar over deze zaken gepraat wordt. Hier zit niemand echt te wachten op wappie-jehova's.
Iemand reageert op mij dus ik reageer terug. Je kan ook je hondje terugfluiten als je het niks vindt die discussies.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203185259
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 13:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee hoor, die doen maar waar ze zin in hebben.
Waarom breng je het dan in?
pi_203185271
Op de Facebookpagina van onrecht tv staat een verzoek om kaartjes te sturen naar de strijders in de gevangenis. Naar Max maar ook naar Hüseyin Baybasin.
https://nl.wikipedia.org/wiki/H%C3%BCseyin_Bayba%C5%9Fin

Waarom staat die ertussen?
pi_203185319
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 13:49 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Waarom breng je het dan in?
Omdat het geen zin meer heeft iedereen op te hokken als degene voor wie we het allemaal doen er de schijt aan hebben. Regels in het restaurant morgen zijn duidelijk, qr code en afstand houden, mondkapje op tot aan de tafel. Nou daar gaat niemand Corona van krijgen.
pi_203185350
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 13:37 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat een serieuze bron is bepaal jij zeker, meneer de waarheid.
Daar zijn gewoon criteria voor. Waar Daily Mail in elk geval niet aan voldoet. Ohja Lange Frans ook niet, alvast fyi _O-

quote:
Als een bron met serieuze onderbouwing wat stelt dan ligt dat net zo zeer bij de waarheid als dat een expert hetzelfde zegt in een door jou gerespecteerde krant zonder hoofdletters.
Oke. De waarheid waar je op doelt, die gesteld wordt door de Daily Mail, is dat Omikron minder dodelijk KAN zijn dan de griep. Hoera. Ja dat KAN zeker, als je vaccineert bijvoorbeeld. Of als er een agressieve griep variant komt. Alles KAN in principe. Wat heb je aan zo'n stelling?

quote:
Maar het is gelet op je bijdragen niet zo gek dat je dit allemaal gewoon niet begrijpt. Waar je niets aan kan doen, geen verwijt daar.
Mijn tekst herhalen. goud _O-
quote:
Je kan ook zelf een rondje google doen met wat zoektermen hè.
Ah, een klassieker. De 'ik beweer iets en je zoekt zelf maar de bronnen erbij' redenering. Nee zo werkt het niet :s)
pi_203185380
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 13:50 schreef ootjekatootje het volgende:
Op de Facebookpagina van onrecht tv staat een verzoek om kaartjes te sturen naar de strijders in de gevangenis. Naar Max maar ook naar Hüseyin Baybasin.
https://nl.wikipedia.org/wiki/H%C3%BCseyin_Bayba%C5%9Fin

Waarom staat die ertussen?
Kwetsbare achtergrond?
pi_203185539
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 13:24 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Ja dat zou kunnen. En nu dan? Alle ongevaccineerden mogen dood ofzo of wat is je punt?
Dat zegt ze helemaal niet, koekwaus.
pi_203185555
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 14:04 schreef -river- het volgende:

[..]
Dat zegt ze helemaal niet, koekwaus.
Gezellog
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 14 januari 2022 @ 14:07:14 #169
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203185579
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 13:50 schreef ootjekatootje het volgende:
Op de Facebookpagina van onrecht tv staat een verzoek om kaartjes te sturen naar de strijders in de gevangenis. Naar Max maar ook naar Hüseyin Baybasin.
https://nl.wikipedia.org/wiki/H%C3%BCseyin_Bayba%C5%9Fin

Waarom staat die ertussen?
Dat is een of andere wappie waar ik ook nooit van had gehoord maar die ik al eerder op een lijst zag staan als
'politiek gevangene' :')

My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203185686
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 14:07 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Dat is een of andere wappie waar ik ook nooit van had gehoord maar die ik al eerder op een lijst zag staan als
'politiek gevangene' :')

[ afbeelding ]
Die man zit al jaren vast, ik denk dat die nog nooit gehoord heeft van onrecht tv.
pi_203185704
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 13:55 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Daar zijn gewoon criteria voor. Waar Daily Mail in elk geval niet aan voldoet. Ohja Lange Frans ook niet, alvast fyi _O-
[..]
Oke. De waarheid waar je op doelt, die gesteld wordt door de Daily Mail, is dat Omikron minder dodelijk KAN zijn dan de griep. Hoera. Ja dat KAN zeker, als je vaccineert bijvoorbeeld. Of als er een agressieve griep variant komt. Alles KAN in principe. Wat heb je aan zo'n stelling?
[..]
Mijn tekst herhalen. goud _O-
[..]
Ah, een klassieker. De 'ik beweer iets en je zoekt zelf maar de bronnen erbij' redenering. Nee zo werkt het niet :s)
quote:
4s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 13:41 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Je bent volledig off topic hier, misschien kun je naar een van de vele andere topics in BNW en NWS gaan waar over deze zaken gepraat wordt. Hier zit niemand echt te wachten op wappie-jehova's.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 14 januari 2022 @ 14:16:47 #172
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_203185730
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 14:14 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Die man zit al jaren vast, ik denk dat die nog nooit gehoord heeft van onrecht tv.
Ik snap sowieso niet waarom die naam er tussenstaat , maar hij staat er wel :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203185975
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 13:47 schreef ludovico het volgende:

[..]
Iemand reageert op mij dus ik reageer terug. Je kan ook je hondje terugfluiten als je het niks vindt die discussies.
Aangezien jij degene bent die hier regelmatig off topic als een jehova binnen komt walsen reageer ik op jou. Nogmaals, er zijn voldoende topics in BNW en NWS waar je Britse-rioolpers-artikelen wél gewaardeerd worden on topic zijn, dus wederom een vriendelijk verzoek om daar te posten en dit topic links te laten liggen.

[ Bericht 22% gewijzigd door NoCigar op 14-01-2022 14:54:28 ]
anonieme razernist
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 14 januari 2022 @ 14:51:21 #174
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203186201
Straks ook een beveiligingshuisje bij Grapperhaus? :{

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 14 januari 2022 @ 14:55:19 #175
54593 crew  Olga
Cheese
pi_203186264
quote:
84s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 14:51 schreef Starhopper het volgende:
Straks ook een beveiligingshuisje bij Grapperhaus? :{

[ twitter ]
Heel normaal joh

Ik hoop dat het gespuis trots is nu
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')