abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203171946
Tijdens de koude winterspelen willen we er met onze pot bier voor onze grote tv er natuurlijk ook wel wat warmpjes bij zitten:

Wellicht dat we eens kunnen kijken wie de warmste, heetste, lekkerste en mooiste vrouwelijke atlete van de Winterspelen van 2022 wordt?

Nu kan ik natuurlijk wel wat namen noemen die ik hier al snel verwacht (TS begint!!!!! hoor ik je roepen dus vooruit:

Lara Gut Behrami, Alpine Skiën, Zwitserland

Wellicht nomineer ik later nog een paar.... maar ik ben benieuwd of iemand op de proppen komt met die mooie (grote) onbekende uit het IJshockey of Curlingtoernooi of iemand die naast de klodderpistolen van @borisz, @ijs_beer en @heywoodu ook op de Biathlon zelf mooie treffers scoort?

Ik stel voor dat je eens foto's, naam, land etc van één of meer atletes gaat posten waarvan je vindt dat die in dit rijtje niet mag ontbreken. Bij voldoende deelnemers zal er een stemronde (of meer rondes) volgen. Insturen van extra foto's van een eerder genoemde atlete mag natuurlijk altijd :) Foto's mogen ook enkele jaren oud zijn.

LAATSTE MOMENT VAN INZENDING NOMINATIES = DINSDAG 8 FEBRUARI 23.59 uur

Voorwaarden
-Iedereen mag zelf maximaal vier sporters nomineren! Meer niet!
Je mag je nominaties zelf nog aanpassen tot bovengenoemd tijdstip!!

-Je mag iemand nomineren die al door iemand anders is genomineerd maar uiteindelijk telt nu nog elke nominatie maar één keer tot aan het stemtopic dus dat hoeft niet persé, je kan later stemmen op jouw favoriet(en)

-De gekozen/voorgestelde dame/sportster in kwestie moet qua planning actief deelnemen op de OWS van 2022 als sporter. Dus geen coach, scheidsrechter, toeschouwer of andere Maxima.

-Mocht de sporter wel naar Peking zijn afgereisd maar komt ze uiteindelijk niet in actie vanwege een blessure, ziekte of een andere oorzaak dan telt de nominatie welmee. Indien een sporter voor de tijd afhaakt en er bijvoorbeeld een vervanger is opgeroepen en reist de sporter dus niet af naar Peking vervalt ook het recht op deelname

-Meldt aub bij de atlete de naam, het land waarvoor ze uitkomt en op welke sport/discipline ze actief zal zijn.

-Geen afzeikposts plaatsen aub van iemand anders zijn/haar nominatie, ook niet d.m.v. andere foto's.

-Bij voldoende deelnames/nominaties volgt in de eerste week van de winterspelen het eerste stemtopic waar ik nog even over na ga denken hoe ik dat zal gaan inkleden. Bij onvoldoende deelname doet @sp3c volgende maand weer een mooi slotje op dit topic en praten we nergens meer over.

LAATSTE MOMENT VAN INZENDING NOMINATIES = DINSDAG 8 FEBRUARI 23.59 uur

In het kader van gender- en #metoogedoe stel ik voor dat @Starhopper het topic over de mannelijke atleten gaat maken! O-)
pi_203172951

Irene Schouten, Langebaanschaatsen, Nederland
pi_203173798

Jutta, de enige die er toe doet :P
hardcoholic
pi_203771601
Welke dame heeft er gewonnen?

:T
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: