Kan prima tochquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:52 schreef Ama het volgende:
Ik ben soep aan het maken. Wel beetje laat.
Ik ben onderweg!quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:50 schreef kwiwi het volgende:
Hier aardappelpuree, rode kool en biefstuk met pepersaus zometeen.
Spinazie uit de diepvries?quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Vissticks met een berg spinazie. Was lekker
vroem vroemquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je wordt zo van de weg gedrukt door een snack op een scooter.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je wordt zo van de weg gedrukt door een snack op een scooter.
Die moet ook gewoon per direct open.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:03 schreef bitterbal het volgende:
zou die horeca nog een maand dichtblijven?
Dat had ik gisterenquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Vissticks met een berg spinazie. Was lekker
copainquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Die moet ook gewoon per direct open.
Moet de staatssteun aan de horeca dan ook weer stoppen, als ze open zijn? Want dan verwacht ik dat ze binnenkort weer klagen omdat er te weinig mensen komen en het personeel ziek is. Ik las dat de horeca in Australië het nu moeilijker heeft dan tijdens de lockdown, omdat ze geen steun meer krijgen en te weinig inkomsten hebben.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Die moet ook gewoon per direct open.
Ik denk dat dat wel mee gaat vallen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet de staatssteun aan de horeca dan ook weer stoppen, als ze open zijn? Want dan verwacht ik dat ze binnenkort weer klagen omdat er te weinig mensen komen en het personeel ziek is. Ik las dat de horeca in Australië het nu moeilijker heeft dan tijdens de lockdown, omdat ze geen steun meer krijgen en te weinig inkomsten hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |