abonnement Unibet Coolblue
pi_203166578
Ik beleg in een aantal fondsen van de triodos bank. Daar leg ik gewoon maandelijks in. Maar ik wil toch ook wel beetje de koersen in de gaten kunnen houden. Op de site van triodos kun je alleen een klein gaar grafiekje zien dat niet eens actueel is, en je kan een xlsx downloaden met platte historische koersinformatie waar je dan weer zelf grafiekjes van moet gaan bakken.

Ik heb wel eens gezocht naar andere tools en sites, die zijn er genoeg, maar daar kon ik dan maar een paar fondsen van triodos terugvinden, de rest miste. Of kon ik iig niet vinden.

Bestaat er een handige tool of site om makkelijk zonder veel werk altijd actueel overzicht van mijn fondsen te hebben, liefst ook een waar ik niet alleen de koers zie maar waar ik ook het aantal aandelen kan invullen dat ik heb? Of misschien eentje waar ik gewoon een xlsx van de triodos in kan gooien (of een link invullen) en dat alles daarna (bijna) vanzelf gaat?
pi_203181407
Als je iets zoekt wat aan je wensen voldoet dan zal je het zelf moeten programmeren.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_203198595
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 09:29 schreef sjorsie1982 het volgende:
Als je iets zoekt wat aan je wensen voldoet dan zal je het zelf moeten programmeren.
Ja daar was ik al bang voor. Vreemd dat zoiets er nog niet is, ben toch niet de enige die belegt in dit soort fondsen?

Maar goed, *IDE opstart*
pi_203198863
Het geeft juist zo'n rust als je ze helemaal niet in de gaten houdt. :) Als je dat wel doet dan wil je tenslotte ook "handelen" wat juist zorgt voor een slecht resultaat. Gewoon lekker negeren en echt leuke dingen gaan doen.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_203198980
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 09:39 schreef Bart2002 het volgende:
Het geeft juist zo'n rust als je ze helemaal niet in de gaten houdt. :) Als je dat wel doet dan wil je tenslotte ook "handelen" wat juist zorgt voor een slecht resultaat. Gewoon lekker negeren en echt leuke dingen gaan doen.
Ik handel niet, verkoop dus ook niks, maar ik wil soms wel beetje variëren met wat ik maandelijks koop. En dan wil ik een beslissing nemen die wel ergens op gebaseerd is. Blijft natuurlijk koffiedik kijken maar ik zie zonder overzicht helemaal niks.
  vrijdag 21 januari 2022 @ 01:44:25 #6
19840 Libris
Live from Singapore
pi_203294942
Ik gebruik een gratis portfolio op Morningstar, maar ik weet ze Triodos fondsen bijhouden
pi_203430597
Google sheets kan stock info ophalen.

Voor fondsen is het altijd afwachten of het er tussen staat,maar die kan je evt via webscraping binnen halen.

Niet optimaal, maar werkt en is gratis.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')