abonnement Unibet Coolblue
pi_203168191
quote:
7s.gif Op donderdag 13 januari 2022 12:34 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoeveel prikken kan je zetten voor één voorkomen ziekenhuisopname? En wat zijn de maatschappelijke kosten wanneer iemand een week ziek thuiszit?
Calculeer je ook de subsidies mee die ziekenhuizen krijgen voor corona patiënten?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 13 januari 2022 @ 12:39:21 #127
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_203168192
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 12:33 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Als dat zo blijft en ze gaan door met 2G heeft meer dan de helft van de bevolking in het najaar geen toegang meer tot de horeca, theaters, winkels, musea etcetera.
Dan blijft dat natuurlijk niet zo. Dat is de dwang die er achter zit. Er liggen miljoenen en miljoenen vaccins klaar om gezet te worden en hier gaan ze alles aan doen om die erin te krijgen. Ben benieuwd wat ze nog uit de kast gaan halen en hoe ze het normale leven voor veel mensen onmogelijk gaan maken zodat ze de boost graag halen. Benieuwd hoeveel mensenzich laten overhalen. Als ze nu degelijke argumenten en onderzoeken konden laten zien dat het beter is om te doen maar nee ze gaan je verbieden om nog zonder boost/vaxx naar de kroeg te kunnen.

8)7
To BG or not to BG!
  donderdag 13 januari 2022 @ 12:40:40 #128
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203168216
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 12:39 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Calculeer je ook de subsidies mee die ziekenhuizen krijgen voor corona patiënten?
Dat werkt alleen maar in het voordeel van meer vaccineren (en dus het voorkomen van ziekenhuisopnamen) toch :P ?
Huilen dan.
pi_203168485
Kan weinig begrip opbrengen voor mensen die hun vrijheid willen terugkopen met een vaccin. Lange termijn > korte termijn. Ik ga voor een (korte termijn) bezoek aan de horeca niet mijn lange termijn gezondheid op het spel zetten. Als je volledige overtuiging in die prik hebt en denkt dat het je beter maakt, dan heb ik daar enigszins begrip voor. Maar alleen om op vakantie te kunnen oid, belachelijk.
  donderdag 13 januari 2022 @ 13:45:57 #130
24329 KNAK
ff w88,......
pi_203169181
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 12:22 schreef unfazed het volgende:

[..]
Zie het niet gebeuren hier in Nederland. Zeker met een virus dat al sterk afgezwakt is en waarschijnlijk alleen nog maar zwakker wordt.

Benieuwd hoe je dat dan wilt gaan doen zonder mensen op te pakken etc Maar ze doen maar. Hoop wel dat ze zich realiseren dat ze daar een werkelijke burgeroorlog mee gaan ontketenen, die vele malen meer slachtoffers gaat eisen dan corona. En het bevestigd alleen maar dat het helemaal niet over de gezondheid gaat maar dat er een ander duister motief achter schuil gaat.
Op deze wijze niet, nee. Draagvlak is beperkt, dus zullen ze met een enorme booster van angst moeten komen wil je het volk in het angstverhaal hebben en houden

Een (extreme) mogelijkheid is dat al dat geprik wat schaamteloos zn doorgang zal vinden (vax 1 en 2 en booster 1 en 2 zijn feit, 3, 4 en 5, en meer?) komen er ook aan. Als al dat geprik voor een verschrikkelijke uitwerking in al die arme lichaampjes gaan zorgen en er mensen omvallen en ze dit een nieuwe, megagevaarlijke variant noemen hebben ze alle draagvlak weer te pakken. Dat is dan ook gelijk einde verhaal voor het leven zoals we dat kennen, dus laat dat aub maar niet gebeuren.

Tussen het wegebben van Corona en terug naar oude normaal en bovengenoemd scenario zit nog voldoende ruimte voor allerlei andere gekke situaties die ze kunnen bedenken dus er simpel vanaf raken is geen sprake
Mai pben rai~!
  donderdag 13 januari 2022 @ 13:50:20 #131
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203169277
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 13:45 schreef KNAK het volgende:

[..]
Op deze wijze niet, nee. Draagvlak is beperkt, dus zullen ze met een enorme booster van angst moeten komen wil je het volk in het angstverhaal hebben en houden

Een (extreme) mogelijkheid is dat al dat geprik wat schaamteloos zn doorgang zal vinden (vax 1 en 2 en booster 1 en 2 zijn feit, 3, 4 en 5, en meer?) komen er ook aan. Als al dat geprik voor een verschrikkelijke uitwerking in al die arme lichaampjes gaan zorgen en er mensen omvallen en ze dit een nieuwe, megagevaarlijke variant noemen hebben ze alle draagvlak weer te pakken. Dat is dan ook gelijk einde verhaal voor het leven zoals we dat kennen, dus laat dat aub maar niet gebeuren.

Tussen het wegebben van Corona en terug naar oude normaal en bovengenoemd scenario zit nog voldoende ruimte voor allerlei andere gekke situaties die ze kunnen bedenken dus er simpel vanaf raken is geen sprake
Ik denk zelf dat ze met deze lockdown hebben getracht tractie voor 2g te creëren vanuit de maatschappij. Dat is fijn gebackfired gelukkig, nu is iedereen er klaar mee.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 13 januari 2022 @ 14:02:42 #132
24329 KNAK
ff w88,......
pi_203169513
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 13:50 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ik denk zelf dat ze met deze lockdown hebben getracht tractie voor 2g te creëren vanuit de maatschappij. Dat is fijn gebackfired gelukkig, nu is iedereen er klaar mee.
Het is volledig afhankelijk van waar ze mee gaan komen, en waar Corona mee gaat komen. Vooralsnog blijven we als het lekken van de persco mogen geloven steken in een milde lockdown-vorm. Horeca zoals altijd keihard de lul, winkels e.d. moeten ook weer een hoop streken gaan uithalen om aan een beetje omzet te komen. Winkelen op afspraak is dan ook onzin. Mensen kopen wel online. Nog steeds in een houdgreep met mogelijkheden om weer angst er in te brengen, of gewoonweg te melden dat we allemaal 'normaal' kunnen gaan doen op 2G voorwaarde. We zijn lang nog niet van deze onzin af, en als je om je heen kijkt en de enorme aantallen 'besmettingen' hier en elders ziet hebben ze nog steeds een flinke stok in handen.
Mai pben rai~!
  donderdag 13 januari 2022 @ 14:09:22 #133
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203169643
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:02 schreef KNAK het volgende:

[..]
Het is volledig afhankelijk van waar ze mee gaan komen, en waar Corona mee gaat komen. Vooralsnog blijven we als het lekken van de persco mogen geloven steken in een milde lockdown-vorm. Horeca zoals altijd keihard de lul, winkels e.d. moeten ook weer een hoop streken gaan uithalen om aan een beetje omzet te komen. Winkelen op afspraak is dan ook onzin. Mensen kopen wel online. Nog steeds in een houdgreep met mogelijkheden om weer angst er in te brengen, of gewoonweg te melden dat we allemaal 'normaal' kunnen gaan doen op 2G voorwaarde. We zijn lang nog niet van deze onzin af, en als je om je heen kijkt en de enorme aantallen 'besmettingen' hier en elders ziet hebben ze nog steeds een flinke stok in handen.
Er wordt komende zaterdag in ieder geval niet gehandhaafd in verschillende gemeenten/ provincies. Veel winkeliers gaan hier ook open wat dus ongestraft kan. (Ook de overheidsinstelling waar ik voor werk handhaaft niet.)

Ik vind het hoopgevend dat gemeenten en provincies weigeren te handhaven. Staat het rijk toch wel in het hempie.

We zijn er zeker nog niet vanaf. Maar het draagvlak valt steeds meer weg. Er zal nu toch wel een horrorvariant moeten "opstaan" om dit tij nog te keren.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 13 januari 2022 @ 14:21:25 #134
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_203169850
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:09 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Er wordt komende zaterdag in ieder geval niet gehandhaafd in verschillende gemeenten/ provincies. Veel winkeliers gaan hier ook open wat dus ongestraft kan. (Ook de overheidsinstelling waar ik voor werk handhaaft niet.)

Ik vind het hoopgevend dat gemeenten en provincies weigeren te handhaven. Staat het rijk toch wel in het hempie.

We zijn er zeker nog niet vanaf. Maar het draagvlak valt steeds meer weg. Er zal nu toch wel een horrorvariant moeten "opstaan" om dit tij nog te keren.
Is nog maar afwachten, op een paar plaatsen wat BOA's + Politie langssturen als pressiemiddel en dan is het de vraag of men zich ook daadwerkelijk gaat verzetten of dat men alsnog eieren voor zijn/haar geld kiest.

De meeste mensen gaan gewoon liever een confrontatie uit de weg, daarom zitten we met deze shit.
  donderdag 13 januari 2022 @ 14:22:28 #135
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203169872
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:09 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Er wordt komende zaterdag in ieder geval niet gehandhaafd in verschillende gemeenten/ provincies. Veel winkeliers gaan hier ook open wat dus ongestraft kan. (Ook de overheidsinstelling waar ik voor werk handhaaft niet.)

Ik vind het hoopgevend dat gemeenten en provincies weigeren te handhaven. Staat het rijk toch wel in het hempie.

We zijn er zeker nog niet vanaf. Maar het draagvlak valt steeds meer weg. Er zal nu toch wel een horrorvariant moeten "opstaan" om dit tij nog te keren.
Misschien trekken ze het marburgvirus uit de kast? Of een combi marona? Of een triplecombi flumarona?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 13 januari 2022 @ 14:25:54 #136
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203169929
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 13:50 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ik denk zelf dat ze met deze lockdown hebben getracht tractie voor 2g te creëren vanuit de maatschappij. Dat is fijn gebackfired gelukkig, nu is iedereen er klaar mee.
Backfire.. nou valt mee 50% van de bevolking in nog geen maand tijd.

Maar dat er veel klaar mee zijn ja..
En dan heb ik het niet over veel mensen hier want die waren er vanaf dag 1 al klaar mee.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 13 januari 2022 @ 14:27:23 #137
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203169949
quote:
6s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:21 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Is nog maar afwachten, op een paar plaatsen wat BOA's + Politie langssturen als pressiemiddel en dan is het de vraag of men zich ook daadwerkelijk gaat verzetten of dat men alsnog eieren voor zijn/haar geld kiest.

De meeste mensen gaan gewoon liever een confrontatie uit de weg, daarom zitten we met deze shit.
Zwaar te kort als ik crimineel zou zijn..
Zou ik zaterdag een bank gaan overvallen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203169957
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Misschien trekken ze het marburgvirus uit de kast? Of een combi marona? Of een triplecombi flumarona?
Bill gates waarschuwde voor een small pox pandemie
  donderdag 13 januari 2022 @ 14:29:21 #139
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_203169984
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:27 schreef theguyver het volgende:

[..]
Zwaar te kort als ik crimineel zou zijn..
Zou ik zaterdag een bank gaan overvallen!
Je hebt echt geen overmacht nodig om optreden groter te laten lijken dan dat het eigenlijk is, vandaar dat ik ook zei op een paar plaatsen ;)
  donderdag 13 januari 2022 @ 14:37:23 #140
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203170143
quote:
6s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:21 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Is nog maar afwachten, op een paar plaatsen wat BOA's + Politie langssturen als pressiemiddel en dan is het de vraag of men zich ook daadwerkelijk gaat verzetten of dat men alsnog eieren voor zijn/haar geld kiest.

De meeste mensen gaan gewoon liever een confrontatie uit de weg, daarom zitten we met deze shit.
Nouja de burgemeester hier gaat niet handhaven dus geen boa's en politie. Al een positief signaal :)
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 13 januari 2022 @ 14:37:59 #141
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203170155
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Misschien trekken ze het marburgvirus uit de kast? Of een combi marona? Of een triplecombi flumarona?
Good old ebola is ook wel lachen
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_203170170
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:28 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Bill gates waarschuwde voor een small pox pandemie
Hij is wsl al volop aan het investeren :7
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Overall beste user 2022 donderdag 13 januari 2022 @ 14:39:27 #143
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203170184
Ebola is toch ongevaarlijk. Er stierf volgens mij in NL maar één persoon aan in de laatste tien jaar. Kans van 1 op de 17 miljoen dat je sterft.

Lijkt mij geen gevaarlijke ziekte.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_203170206
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:39 schreef Ulx het volgende:
Ebola is toch ongevaarlijk. Er stierf volgens mij in NL maar één persoon aan in de laatste tien jaar. Kans van 1 op de 17 miljoen dat je sterft.

Lijkt mij geen gevaarlijke ziekte.
Klinkt als corona O-)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 13 januari 2022 @ 14:40:35 #145
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203170212
TrumpGOD _O_

twitter
Huilen dan.
pi_203170244
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 11:47 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ok. Dat wist ik niet.
Meende gehoord te hebben dat er juist een soort van 'geheugen' achter bleef en het steeds makkelijker werd om de indringer (covid) te herkennen was door het vaccin. Maar het vaccin wordt dus ook gezien als een indringer? Met de griepspuit is dit niet het geval? Of is het geen probleem als het 1x per jaar wordt gegeven?
Je krijgt elk jaar een andere griepspuit.
Het klopt inderdaad dat het immuunsysteem geheugencellen aanmaakt.
Het immuunsysteem is vrij complex, na ons brein het meest complexe systeem in ons lichaam.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_203170279
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:38 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Hij is wsl al volop aan het investeren :7
Ja, dat doen entrepreneurs...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 13 januari 2022 @ 14:46:56 #148
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203170310
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 14:37 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Good old ebola is ook wel lachen
Hebben we een paar jaar geleden al gezien in Afrika. Kan me nog herinneren beelden van zogenaamd doodgaande mensen in de sloppen die erna gewoon weer opstonden, lekker een centje bijverdient.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203170485
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 13:03 schreef unfazed het volgende:
Kan weinig begrip opbrengen voor mensen die hun vrijheid willen terugkopen met een vaccin. Lange termijn > korte termijn. Ik ga voor een (korte termijn) bezoek aan de horeca niet mijn lange termijn gezondheid op het spel zetten. Als je volledige overtuiging in die prik hebt en denkt dat het je beter maakt, dan heb ik daar enigszins begrip voor. Maar alleen om op vakantie te kunnen oid, belachelijk.
Keb al meer dan 2 jaar een relatie en heb de ouders van mijn vriendin nog niet gezien. "vakantie" buitenlandse vriendin haar familie kunnen bezoeken kan al niet zonder prikjes.

En die vakantie is me ook wat waard ja, dan neem ik nog een risico van 1/1000 om te overlijden, als anders 5 jaar van je leven gejat wordt.

Dan mogen de daders nog steeds voor een tribunaal maar dat is niet de vraagstelling.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203170594
Rutte en de rest durft niet meer door te gaan met hun debielen beleid

want dit zou zeker uit de hand lopen

er zijn meer coronagevallen dan ooit deze week maar dan ineens van koers veranderen hahah het is lachwekkend
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')