Beide dan denk ikquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
https://www.google.com/maps/@:52.6698432,6.0148635,17z
Is die ook weer thuis, of weet je dat niet?quote:
Ik denk nog in het ziekenhuis, maar hij heeft net 2 van mijn posts geLiked!quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is die ook weer thuis, of weet je dat niet?
Hij zal idd nog wel in het ziekenhuis liggen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk nog in het ziekenhuis, maar hij heeft net 2 van mijn posts geLiked!
Hopen dat ie snel weer naar huis mag danquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk nog in het ziekenhuis, maar hij heeft net 2 van mijn posts geLiked!
Zware hartaanval, veel hoofdwonden omdat hij blijkbaar neergepleurd is, dotterbehandeling, meer vernauwingen ontdekt, meer dotterbehandelingen of operaties.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:53 schreef Rafeiro het volgende:
Wist niet fat @:tong90 ziek was, maar fijn dat het beter gaat, sterkte
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 2,5 jaar lang op krukken gelopen wegens een afstervende voet.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:59 schreef Rafeiro het volgende:
Goed op je plaat gaan kan ik ook, maar gelukkig minder ernstig.
Maar auwie auwie aan de schouder gaat andere plekken pijn doen, knieen, ellebogen polsen enkels, echt alles, omdat je dus gaat compenseren naar plekken die het niet gewend zijn.
Overbelasten dus. Enkels en knieën doen nou het meest zeer, lol.
Giet euver veur ik een meiske benquote:
Van mijn voet?quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Giet euver veur ik een meiske ben
Jij ook sterkte, diabetes bootjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |