quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zijn allemaal in slaap gevallen
wauwquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:30 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Plastic en glas weggebracht, boodschappen gedaan, keukenkastjes uitgesopt.
Ook niet liggen slapen dusquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
wauw
jij bent goed bezig
ik heb facturen gemaakt
BB gekeken
de was gedaan
de hond de haartjesgeknipt van de poten
en boodschappen
Jullie zijn goed bezig. Ik moet toch maar weer een vrouw aanschaffen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
wauw
jij bent goed bezig
ik heb facturen gemaakt
BB gekeken
de was gedaan
de hond de haartjesgeknipt van de poten
en boodschappen
ja schiet eens op daarmee danquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jullie zijn goed bezig. Ik moet toch maar weer een vrouw aanschaffen.
Is je dochter al 18+ of moet ik verder zoeken?quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja schiet eens op daarmee dan
zoek maar verderquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is je dochter al 18+ of moet ik verder zoeken?
Heb hier de oven en de koelkast grondig schoongemaakt, de bank gedemonteerd en er nieuwe pootjes onder gedaan en er onder flink zitten schoonmaken. Ben net klaar.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zijn allemaal in slaap gevallen
Naiis signaturequote:Op donderdag 13 januari 2022 15:20 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb alleen de laminaat van de hal genummerd en gedemonteerd om bepaalde randen te grondverven en ga zometeen weer in elkaar zetten met houtlijm ondanks clicklaminaat. Gewoon als extra bescherming tegen mogelijk water vanuit doucheruimte. Heb me wel afgevraagd of grondverven laminaat alsnog laat uitzetten maar zo te zien niet? Misschien omdat de hoeveelheid te weinig is.
En jullie hebben 250% meer gedaan dan ik.
ik ben gewoon aan het werk.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:20 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb alleen de laminaat van de hal genummerd en gedemonteerd om bepaalde randen te grondverven en ga zometeen weer in elkaar zetten met houtlijm ondanks clicklaminaat. Gewoon als extra bescherming tegen mogelijk water vanuit doucheruimte. Heb me wel afgevraagd of grondverven laminaat alsnog laat uitzetten maar zo te zien niet? Misschien omdat de hoeveelheid te weinig is.
En jullie hebben 250% meer gedaan dan ik.
Moet je nog veel doen?quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben gewoon aan het werk.
heb wel tussendoor even boodschappen gedaan
altijd. maar ik houd er mooi over een half uurtje mee opquote:
Gelijk heb jequote:Op donderdag 13 januari 2022 15:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
altijd. maar ik houd er mooi over een half uurtje mee op
* SolidasRock denkt echter dat MrsL aan het slaaptikken is.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb ook niet geslapenDat doe ik wel als ik in bed lig ' s avonds
* Mrsloveable zegt denken moet je aan een paard over latenquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock denkt echter dat MrsL aan het slaaptikken is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |