Lul.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je binnenkort een controle voor je gebit ingepland staan?
Dat weet ik, maar als het ene deel van mijn hersenen dat nog ff aan het andere deel duidelijk kon maken, zou het verdomde fijn zijn.quote:
Vanavond lekker van je afzetten, samenen meet mevrouw ToT een filmpje ofzo kijken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als het ene deel van mijn hersenen dat nog ff aan het andere deel duidelijk kon maken, zou het verdomde fijn zijn.
Die is nu net gaan maffen. We waren Steenrijk, Straatarm aan het kijken, maar ze moet er morgen weer vroeg uit.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vanavond lekker van je afzetten, samenen meet mevrouw ToT een filmpje ofzo kijken.
Hmmmm that sucksquote:Op woensdag 12 januari 2022 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Privé, ik werk al jaren niet meer.
[..]
Iets heel doms; ik had een bericht over een afgezegde afspraak verkeerd begrepen. De andere partij vond dat zeer begrijpelijk vanwege de hectische situatie waarin het gezegd werd, maar het sloeg bij mij in als een moker, en ik ben er net vandaag een beetje overheen gekomen, en toen kreeg ik dit gesprek dus ineens!
Probeer het in iig wat van je af te zetten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is nu net gaan maffen. We waren Steenrijk, Straatarm aan het kijken, maar ze moet er morgen weer vroeg uit.
Ik maak het ook niet veel later meer.
Sterker nog: ik denk dat ik er nu ook maar in ga duiken.Hee groeten!
Heer aloa.quote:
Aloa gaat naar bedquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer aloa.![]()
De Galactica al gezien?
Fruitquote:Op woensdag 12 januari 2022 22:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer aloa.![]()
De Galactica al gezien?
Jij ging toch slapen?quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Fruit![]()
Ik ben begonnen aan Trainspotting 2
quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Aloa gaat naar bed![]()
Wat is de Galactica?
Veel plezier.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Fruit![]()
Ik ben begonnen aan Trainspotting 2
Nog 10 minuten van jouw gezelschap mogen genieten dusquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Zo he![]()
Ik ga zo slapen. Over een minuut of 10 ofzo
Geef ik jullie even privé.quote:Op woensdag 12 januari 2022 23:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog 10 minuten van jouw gezelschap mogen genieten dus
Je mag meedoen hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |