Beide dan denk ikquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
https://www.google.com/maps/@:52.6698432,6.0148635,17z
Is die ook weer thuis, of weet je dat niet?quote:
Ik denk nog in het ziekenhuis, maar hij heeft net 2 van mijn posts geLiked!quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is die ook weer thuis, of weet je dat niet?
Hij zal idd nog wel in het ziekenhuis liggen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk nog in het ziekenhuis, maar hij heeft net 2 van mijn posts geLiked!
Hopen dat ie snel weer naar huis mag danquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk nog in het ziekenhuis, maar hij heeft net 2 van mijn posts geLiked!
Zware hartaanval, veel hoofdwonden omdat hij blijkbaar neergepleurd is, dotterbehandeling, meer vernauwingen ontdekt, meer dotterbehandelingen of operaties.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:53 schreef Rafeiro het volgende:
Wist niet fat @:tong90 ziek was, maar fijn dat het beter gaat, sterkte
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 2,5 jaar lang op krukken gelopen wegens een afstervende voet.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:59 schreef Rafeiro het volgende:
Goed op je plaat gaan kan ik ook, maar gelukkig minder ernstig.
Maar auwie auwie aan de schouder gaat andere plekken pijn doen, knieen, ellebogen polsen enkels, echt alles, omdat je dus gaat compenseren naar plekken die het niet gewend zijn.
Overbelasten dus. Enkels en knieën doen nou het meest zeer, lol.
Giet euver veur ik een meiske benquote:
Van mijn voet?quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Giet euver veur ik een meiske ben
Jij ook sterkte, diabetes bootjes?
ja goedgekeurd zo?quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo is t wel beter, anders moest je het zelf handmatig doen.. en dat was wel veel werk
https://rozevla.nl/abc/quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:18 schreef Rafeiro het volgende:
Is er ook een pagina waar je die kan c/p en? Kan wel letter voor letter plakken maar das lastig\
Held!quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:14 schreef Schakeltopia het volgende:
@:solidasrock
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Is inmiddels al ingebouwd met behulp van onze schakie.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:18 schreef Rafeiro het volgende:
Is er ook een pagina waar je die kan c/p en? Kan wel letter voor letter plakken maar das lastig\
quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:25 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
niet moeilijk. dat had ik eerst. maar waarom ik dat er weer uit heb gehaald is omdat als je dan een tikfoutje wil herstellen, je alles weer opnieuw moet typen...quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om de tikveld automatisch leeg te maken?
Kan je dan niet beter op de bank liggen?quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:33 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga zo naar mandje denk ik, echt stuk af moe en kapot.
Die was geen reclame maar ze werden gesponsord om deze te maken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:37 schreef ToT het volgende:
Blijft een gave (reclame)flashmob, maar de reacties van die tribal people is ook tof!
Ik vind hem wel supergaaf.quote:Everytime I saw a Banco Sabadell branch office I would remember the coral symphony flashmob which they sponsored in honor of their 130th anniversary. And, every time I watch it or even think about it, it just…well, it just makes me happy. Perhaps that is because the familiar music is taken from “Ode to Joy” and Beethoven’s transcendent last symphony. The joy absolutely gleams in this video. May a little of that gleaming transfer to you.
Absoluut!quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind hem wel supergaaf.
Ik was even stil toen ik hem voor het eerst zag.quote:
Ja hierzo wellen er altijd traantjes op bij dit soort dingen!quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was even stil toen ik hem voor het eerst zag.
Hier ook.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hierzo wellen er altijd traantjes op bij dit soort dingen!
Vanmiddag ook weer bij een andere reactie-video van een filmpje dat ik eerder heb gezien, ff opzoeken....
zelfde als gister, alleen ipv broccoli heb ik nu lekker spinaziequote:
Je zet Flory wel flink aan het werk zo met al dat ge-verbeter steedsquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:03 schreef Schakeltopia het volgende:
@:solidasrock
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je zet Flory wel flink aan het werk zo met al dat ge-verbeter steeds
quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zelfde als gister, alleen ipv broccoli heb ik nu lekker spinazie
Over konijnen gesproken, waar is @DerRabbit eigenlijk?quote:
Druk met studie denk ikquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Over konijnen gesproken, waar is @:derrabbit eigenlijk?
https://www.lekkerensimpel.com/pasta-met-tomaat-en-tonijn/quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
hearlikquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://www.lekkerensimpel.com/pasta-met-tomaat-en-tonijn/
Alweerquote:
Daar houden badeendjes ook van.quote:
omnomnomnom. ik heb dus niets meer te snekken he, want dat is niet goed voor m'n vetjequote:
*geeft een handjevol aan badeendquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar houden badeendjes ook van.
Maar je moet jezelf ook verwennen met iets lekkersquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:21 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
omnomnomnom. ik heb dus niets meer te snekken he, want dat is niet goed voor m'n vetje
volgende maand weer, even afzienquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar je moet jezelf ook verwennen met iets lekkers![]()
Straks vraagd hij om jou foto.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Een springtouw!quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Knap als het luktquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
volgende maand weer, even afzien
Dan geef ik gewoon een neo fotoquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Straks vraagd hij om jou foto.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
volgende maand weer, even afzien
En dan gelijk voor 3 maanden inhalen?quote:
dat is eigenlijk niet helemaal de bedoelingquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan gelijk voor 3 maanden inhalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |