Die was geen reclame maar ze werden gesponsord om deze te maken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:37 schreef ToT het volgende:
Blijft een gave (reclame)flashmob, maar de reacties van die tribal people is ook tof!
Ik vind hem wel supergaaf.quote:Everytime I saw a Banco Sabadell branch office I would remember the coral symphony flashmob which they sponsored in honor of their 130th anniversary. And, every time I watch it or even think about it, it just…well, it just makes me happy. Perhaps that is because the familiar music is taken from “Ode to Joy” and Beethoven’s transcendent last symphony. The joy absolutely gleams in this video. May a little of that gleaming transfer to you.
Absoluut!quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind hem wel supergaaf.
Ik was even stil toen ik hem voor het eerst zag.quote:
Ja hierzo wellen er altijd traantjes op bij dit soort dingen!quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was even stil toen ik hem voor het eerst zag.
Hier ook.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hierzo wellen er altijd traantjes op bij dit soort dingen!
Vanmiddag ook weer bij een andere reactie-video van een filmpje dat ik eerder heb gezien, ff opzoeken....
zelfde als gister, alleen ipv broccoli heb ik nu lekker spinaziequote:
Je zet Flory wel flink aan het werk zo met al dat ge-verbeter steedsquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:03 schreef Schakeltopia het volgende:
@:solidasrock
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je zet Flory wel flink aan het werk zo met al dat ge-verbeter steeds
quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zelfde als gister, alleen ipv broccoli heb ik nu lekker spinazie
Over konijnen gesproken, waar is @DerRabbit eigenlijk?quote:
Druk met studie denk ikquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Over konijnen gesproken, waar is @:derrabbit eigenlijk?
https://www.lekkerensimpel.com/pasta-met-tomaat-en-tonijn/quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
hearlikquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://www.lekkerensimpel.com/pasta-met-tomaat-en-tonijn/
Smaakte primaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |