ja goedgekeurd zo?quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo is t wel beter, anders moest je het zelf handmatig doen.. en dat was wel veel werk
Ik vind t dikke primaquote:
https://rozevla.nl/abc/quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:18 schreef Rafeiro het volgende:
Is er ook een pagina waar je die kan c/p en? Kan wel letter voor letter plakken maar das lastig\
Held!quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:14 schreef Schakeltopia het volgende:
@:solidasrock
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Is inmiddels al ingebouwd met behulp van onze schakie.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:18 schreef Rafeiro het volgende:
Is er ook een pagina waar je die kan c/p en? Kan wel letter voor letter plakken maar das lastig\
quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:25 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
niet moeilijk. dat had ik eerst. maar waarom ik dat er weer uit heb gehaald is omdat als je dan een tikfoutje wil herstellen, je alles weer opnieuw moet typen...quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om de tikveld automatisch leeg te maken?
Kan je dan niet beter op de bank liggen?quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:33 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga zo naar mandje denk ik, echt stuk af moe en kapot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |