Nee, mag echt niet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:16 schreef Stargazing het volgende:
het is echt een anti-kristof uitzending vandaag blijkbaar. Kitty wordt veel beter getoond dan ze is.
Ik vrees nu echt voor Peter zaterdag
ik heb niks met peterquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:16 schreef Stargazing het volgende:
het is echt een anti-kristof uitzending vandaag blijkbaar. Kitty wordt veel beter getoond dan ze is.
Ik vrees nu echt voor Peter zaterdag
Oeps. Hij heeft een beschermende kant. Dat is waarschijnlijk zijn docentenopleiding.quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
de bewoners hebben allemaal een eigen naam topic, heb je die van kristof al gezien? jou gevoel is juist
BB / [Bewoner] Kristof
Ik zie haar ook liever naturelquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:20 schreef danilel het volgende:
[..]
door die getekende kraaienpoten heeft ze en nog gemenere blik
Ik hoop dat je op de hond doeltquote:
Je post toch hier. Dan ziet hij je toch.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kenn de naam niet, maar hij schijnbaar me wel
Ja. En ze blijven staan. Je kan ook op een later tijdstip kijken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:18 schreef Ireth het volgende:
De puber heeft de tv ingepiktDe tv uitzending komt toch ook via de Videoland-app? Is dat dan hetzelfde tijdstip??
ik zie hem de erste keerquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je post toch hier. Dan ziet hij je toch.
Dat is eigenlijk wel grappigquote:Op woensdag 12 januari 2022 20:24 schreef mario390 het volgende:
weet je wat nu heb ik vandaag weer de nederlandse
iptv angemeld,en verrassing zijn 2 streams bb en lopt
beter dann videoland
quote:Op woensdag 12 januari 2022 20:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. En ze blijven staan. Je kan ook op een later tijdstip kijken.
Ik spoel vaak door. Herhaling hoef ik niet te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |