SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Dus we mogen ons kabinet op onze blote knietjes bedanken als we straks weer met 4 man in plaats van 2 mogen tennissen?quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:36 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Nou Van Zanen, ga het Malieveld maar vast in gereedheid brengen.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Nu versoepelen, anders tijd voor burgerlijke ongehoorzaamheid.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
De grote versoepelingen komen ze waarschijnlijk pas mee als meer mensen een booster hebben genomen / 2G ingevoerd kan worden, want dat is zoveel veiliger.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Lazer op met je kleine stapjes. Heel dit land gaat kapot door die achterlijke lockdown.
Schijt aan de samenleving. Alles voor Corona.![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:36 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Nou Van Zanen, ga het Malieveld maar vast in gereedheid brengen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vermoed dat er versoepeld gaat worden en dat winkels en musea weer open mogen (onder voorwaarden) en dat er weer meer mogelijk zal zijn op het gebied van sport.Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'![]()
Met die kleine stapjes gaan alsnog vele winkels, dierentuinen, musea etc kapot als ze niet open mogen.![]()
Tot 20.00 uurquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dus we mogen ons kabinet op onze blote knietjes bedanken als we straks weer met 4 man in plaats van 2 mogen tennissen?![]()
Schande.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dus we mogen ons kabinet op onze blote knietjes bedanken als we straks weer met 4 man in plaats van 2 mogen tennissen?
Die lockdown is met de wijsheid van achteraf gewoon onterecht (dat is geen kritiek op de beslissing zelf, maar wel belangrijk voor het vervolg) maar we moeten hem wel met kleine stapjes afbouwen. Flikker toch lekker op. Alles gaat kapot. Het is niet proportioneel en moet weg. En snel.
Nu terug naar de avondlockdown.
En voorts ben ik van mening dat de lockdown vernietigd moet worden.zie email 27 oktober![]()
Haha echt hetzelfde als de afgelopen 2 jaar, elke keer een paar kruimels tot de winter voorbij. In April hard gejuich dat men perfect gehandeld heeft met de lockdown, opzeker de 40 miljard waard die het gekost heeft.![]()
Oh echt, kleine stapjes, lekker zorgvuldig... walgelijk, durf eens wat en donder die boel open, het is mooi geweest. Er gaat zoveel kapot nu. En tevens wil ik weer aan het werk.Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Weten we nog dat Rutte laatst zei "nou in mijn omgeving merk ik heel veel draagvlak voor de maatregelen hoor".
Man man man. Met zo'n opmerking diskwalificeer je je toch ook gewoon voor het leven.![]()
Frustrerende is dat we er hier allemaal wel klaar mee kunnen zijn, maar dat ze er gewoon wederom mee weg gaan komen. Wat kan je er nou aan doen als normale burger?![]()
Wanneer zal die man voor een laatst een modezaak van binnen hebben gezien? Daar heeft ie heel geen tijd voor.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:44 schreef Modus het volgende:
Weten we nog dat Rutte laatst zei "nou in mijn omgeving merk ik heel veel draagvlak voor de maatregelen hoor".
Man man man. Met zo'n opmerking diskwalificeer je je toch ook gewoon voor het leven.![]()
MET FFP2 mondkapje! Buiten!quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dus we mogen ons kabinet op onze blote knietjes bedanken als we straks weer met 4 man in plaats van 2 mogen tennissen?
Want APOCALYPSE IS INCOMING! Volgens Jaap zijn VLOOKUP!![]()
Boosteren is eind deze maand wel klaar lijkt me. Alles wat daarna nog niks heeft genomen hoef je imo niet meer op te wachten, dat zijn oftewel de echte anti-vaccers (die je toch nooit overtuigd) of jongere mensen die bewust even geen extra prik willen maar de zorg toch niet gaan belasten.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
De grote versoepelingen komen ze waarschijnlijk pas mee als meer mensen een booster hebben genomen / 2G ingevoerd kan worden, want dat is zoveel veiliger.
Schijt aan de samenleving. Alles voor Corona.![]()
Ik zit me echt op te vreten over de achterlijke regels omtrent sporten. We zitten al zo lang in de crisis en alsnog is er geen deugdelijke onderbouwing waarom sportscholen dicht moeten en buitensporten zo beperkt is.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Oh boy, wat een marteltocht wordt dit circus van marginale versoepeling op versoepeling en de zijige onderbouwing daarvoor weer de komende maanden.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue![]()
Een reactie in de trand van dat je als burger mag opbokken. Zijn omgeving bestaat uit OMT/RIVM/circlejerkclub.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:44 schreef Modus het volgende:
Och het betekend wellicht dat hij met zijn omgeving gewoon zijn collega's bedoelt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:44 schreef Modus het volgende:
Die man staat niet midden in de maatschappij immers.Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
Dat heb ik aan het eind van deze week al wel. Als je enigszins echt wilde dan had je hem kunnen halen. Meeste uitstel is nu van ongeïnteresseerden en vakantieplannersquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Boosteren is eind deze maand wel klaar lijkt me. Alles wat daarna nog niks heeft genomen hoef je imo niet meer op te wachten.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Die boostercampagne had veel sneller kunnen verlopen als je de huisartsen mee had laten doen.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Boosteren is eind deze maand wel klaar lijkt me. Alles wat daarna nog niks heeft genomen hoef je imo niet meer op te wachten, dat zijn oftewel de echte anti-vaccers (die je toch nooit overtuigd) of jongere mensen die bewust even geen extra prik willen maar de zorg toch niet gaan belasten.![]()
- Je ademt dieper in en uit en ook nog eens snellerquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:48 schreef Fascination het volgende:
. We zitten al zo lang in de crisis en alsnog is er geen deugdelijke onderbouwing waarom sportscholen dicht moeten
- Lichaamsvochten vliegen in de rondteWhen government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
Forum Opties Forumhop: Hop naar: