Gooit al jaren bij ons in de competitie. Idem voor van Peer en Beijleveld. Beijleveld is eigenlijk het grootste talent van de 3, maar die zoekt het niet om professioneel te gaan darten. Die drinkt liever een pilske en wint zowat ieder toernooi waar die aan meedoetquote:Op woensdag 12 januari 2022 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En we hebben een verhaal. Ik ben fan.
Overigens is er bizar weinig aanwas qua Nederlanders die ook echt constant in de top 64 zouden kunnen spelen. Mol en V Trijp de enige die ik een goede kans acht. Jansen etc is het allemaal niet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:39 schreef maxi-mus het volgende:
Mario Vandenbogaerde vs Vladimir Andersen
Damian Mol vs Jose Justicia
Die onzin kijken we niet.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
Ik lig al 5 minuten in een deuk om Afrika cup genot.
Elftallen vol met mannen die tegelijkertijd elkaars broer en vader zijnquote:
Raiola is trouwens met SPOED opgenomen in het ziekenhuis. Die wil wel 40% korting op zijn factuur genot.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Elftallen vol met mannen die tegelijkertijd elkaars broer en vader zijn
https://www.facebook.com/(...)8Q&__tn__=%2CO%2CP-Rquote:
Jansen verrast mij wel met zijn gemiddelden, maar met zon worp wordt je nooit consistent genoeg.quote:Op woensdag 12 januari 2022 15:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Overigens is er bizar weinig aanwas qua Nederlanders die ook echt constant in de top 64 zouden kunnen spelen. Mol en V Trijp de enige die ik een goede kans acht. Jansen etc is het allemaal niet.
Inderdaad.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jansen verrast mij wel met zijn gemiddelden, maar met zon worp wordt je nooit consistent genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |