Scotty 2 hotty bohquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:27 schreef El-Stinho het volgende:
Zou in Engeland met Waites, Klotedwergje en Evetts allemaal wel tevreden zijn.
Koert keek vroeger al de Embassy op zijn studentkamerquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:44 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dit zie ik Marcel niet doen.
Het is ook al bijna bedtijd voor Teddie.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
De krachten van Super Ted is weggevloeid.
Jules vlamt nog steeds
Andersen en Raman ook wel lijkt mij.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:02 schreef El-Stinho het volgende:
Als je na twee dagen de balans opmaakt, ken ge wel stellen dat Vanbogaerde al binnen is.
Dat Koert het nog volgt doet ons het beste verhopen. Want zó betrokken lijkt hij me ook weer niet dat hij het zou volgen als hij geen darts meer gaat doen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:44 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dit zie ik Marcel niet doen.
Wellicht alleen voor het (Amerikaanse) vlaggetje. (en hij leek wel 'close' met Sjuul)quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat Koert het nog volgt doet ons het beste verhopen. Want zó betrokken lijkt hij me ook weer niet dat hij het zou volgen als hij geen darts meer gaat doen.
Hij was Sjuul al continu aan het hypen in die podcasts met Zjak.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wellicht alleen voor het (Amerikaanse) vlaggetje. (en hij leek wel 'close' met Sjuul)
Jules is een chokerquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
Sjuul laat een 4-0 voorsprong glippen.
Keek voor het gemak naar 7 punten. Dus Vandenbogaerde en Jules kunnen wel op hun lauweren rusten.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Andersen en Raman ook wel lijkt mij.
Wat centjes binnenhalen van de hoogste bieder.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:14 schreef maxi-mus het volgende:
Raman wint. Nou ja, wellicht wilde Jules nog een dagje gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |