Potverdorie zeg.quote:
Schiet lekker op.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Potverdorie zeg.Alsof het nog niet hoog genoeg was. Morgen zeker 40.000 besmettingen.
![]()
Ze blijven dus eigenlijk gewoon dícht.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:51 schreef Federer-fan het volgende:
Leuk dat de winkels kennelijk weer opengaan, maar ik zag dat het op afspraak is. Dat is alsnog een hinderlijke drempel.
Ja, eigenlijk verandert er niet heel veel. Nu heb je klik en collecteer. Dan kun je het bij de deur afhalen. Maar vooral bij bijvoorbeeld een Action of een Primark lijkt me dit drama.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ze blijven dus eigenlijk gewoon dícht.
Ja, maar dan zit er dus een vertraging in van vijf seconden en alles bij elkaar legt dat het halve land plat.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:09 schreef blissard1984 het volgende:
Nou ja, “op afspraak” is wel ruim intepreteerbaar natuurlijk. Bij de deur vragen: “mag ik een afspraak” waarop wordt gereageerd met: “maar natuurlijk. Schikt het u over 5 seconde?” is wat mij betreft een prima oplossing.
Hier een Bob Ross kapsel.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:22 schreef Sangha het volgende:
Ben benieuwd hoe het met de kappers zit, word weer aardig coupe hippie hier.
over 2 weekjesquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:14 schreef blissard1984 het volgende:
Ja maar anders (cue dramatische muziek) “code zwart”
Bob Ross? Dat is toch dat personage uit Friends?quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:14 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Hier een Bob Ross kapsel.
[...]
Nopequote:Op donderdag 13 januari 2022 17:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bob Ross? Dat is toch dat personage uit Friends?
quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bob Ross? Dat is toch dat personage uit Friends?
Het was een grap.quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:59 schreef -Shii- het volgende:
[..]![]()
Nee de inmiddels overleden schilder van o.a. happy little trees.
Je verwacht het nietquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:37 schreef koemleit het volgende:
[..]
helaas hadden we te maken met een oerhollandse storinsdag
Daar waren ze hier in de UK zo krampachtig mee. 2 pubs, ieder aan een kant van een rivier, bij een brug. Bij de ene moest je reserveren, minstens een uur vantevoren, bij de andere kon je zo binnenlopen mits er nog ruimte was. Zelfs wel eens gebeld of ze plek hadden bij de eerste, en of we over 5 minuten dan konden reserveren. Dat kon dus niet. Hoezo niet? Er is toch plek, je hebt personeel rondlopen, maar je houdt je stoelen liever vrij? Bizar. Maar heel vaak wel onlogische situaties in de horeca in de UK. Heel vaak geweest dat het bij de ene vol zat, en de andere bijna leeg. Rara hoe kan dat?quote:Op donderdag 13 januari 2022 17:09 schreef blissard1984 het volgende:
Nou ja, “op afspraak” is wel ruim intepreteerbaar natuurlijk. Bij de deur vragen: “mag ik een afspraak” waarop wordt gereageerd met: “maar natuurlijk. Schikt het u over 5 seconde?” is wat mij betreft een prima oplossing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik vond hem wel leuk.quote:
Nee, maar we hebben wel het hoogste aantal besmettingen op een donderdag ooit! PANIEK!!!quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:15 schreef CherryLips het volgende:
Is dit die afvlakking van de daling waar ze het over hadden of begint die morgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |