SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Welke kalkoen?quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:51 schreef UitStraling het volgende:
Die kalkoen, dat is bal zeker als het kouder dan 20 graden is?
quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:51 schreef UitStraling het volgende:
Die kalkoen, dat is bal zeker als het kouder dan 20 graden is?
quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg weleens te horen dat ik te veel vrije tijd heb voor bepaalde zaken.
Ik krijg hier soms het idee dat het meevalt.
Doe mij ook een beetjequote:
Wat is dezequote:Op woensdag 12 januari 2022 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoop dat het werkt, gaat dat meteen in?quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jazekers, werkt onmiddellijk, je voelt je al beter en vrolijker dan drie minuten geleden, dat weet ik zekerquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoop dat het werkt, gaat dat meteen in?
Dat ben jijquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:59 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Een rijtje cracksquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:59 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
jawel er is toch die smiley die een gerrie opscheptquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Is er geen smiley die een dampende gerrie omhoog houdt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |