Is bewezen van wel trouwens.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijp mensen die dat doen niet echt. Als je wil minderen met drinken dan minder je toch door het jaar heen. Een maandje niet drinken en daarna weer gaan drinken schiet niet echt op.
Op korte termijn helpt het iets; op de langere termijn niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is bewezen van wel trouwens.
Minder drinken doet sowieso verder weinig voor je lichaam. Tenzij je echt alcoholist was ofzo.
Ik drink sowieso bijna niks. En zeker als de horeca dicht blijft heb ik wel een dry januaryquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op korte termijn helpt het iets; op de langere termijn niet.
Zelfde als wat vrienden die na een carnavalsperiode besluiten om even niet te drinken en die zich vlak daarvoor praktisch dood drinken.
Zelf drink ik echt praktisch niets meer qua alcohol. Werkt ook wel goed in combinatie met wat meer sporten.
Sinds covid drink ik niets meer, want ik dronk eigenlijk alleen iets op (werk)borrels. Dus de laatste keer was ergens vorig jaar toen we even heel kort naar kantoor gingenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik drink eigenlijk alleen met kerst en oud- en nieuw-.
Gewoon alleen in het weekend drinken en doordeweeks sporten, werkt prima.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfde als wat vrienden die na een carnavalsperiode besluiten om even niet te drinken en die zich vlak daarvoor praktisch dood drinken.
Zelf drink ik echt praktisch niets meer qua alcohol. Werkt ook wel goed in combinatie met wat meer sporten.
Pics van je goddelijke lichaam.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eens.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 12:28 schreef Barbusse het volgende:
Wat mij betreft mag de vrijmibo wel weer beginnen.
Kutquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:18 schreef DrMarten het volgende:
Installatie van nieuwe software op de werktelefoon vernaggeld
Alle mail/contacten etc weg en ondersteuning bestaat uit een formulier wat je in kunt vullen, geen telefonische helpdesk
Is het al bijna 5 uur?
Bruhquote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:18 schreef DrMarten het volgende:
Installatie van nieuwe software op de werktelefoon vernaggeld
Alle mail/contacten etc weg en ondersteuning bestaat uit een formulier wat je in kunt vullen, geen telefonische helpdesk
Is het al bijna 5 uur?
Onverstaanbare oerkreten terwijl je met meubilair gooide?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb iets steviger woorden gebruikt
Snap ikquote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
"Potjandikkie!"quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nou vooruit, doe mij maar een Guinness 0,0quote:Op vrijdag 14 januari 2022 13:18 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Eens.
Al drink ik 0,0 het is nog steeds beter dan niet borrelen.
"Drommels!"quote:
Ik zou een biertje opentrekken als ik jou wasquote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:32 schreef DrMarten het volgende:
Ondertussen uiteraard nog geen antwoord op de hulpvraag en geen enkele indicatie wanneer ik die kan verwachten
Record aantal besmettingen vandaag dus alles open!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:30 schreef Barbusse het volgende:
Oh, nu lees ik weer dat winkels ook zonder afspraak klanten mogen ontvangen. Horeca en cultuur nog steeds dicht. Zootje is het
Winkelen op afspraak was sowieso achterlijk. Dan beter gewoon open.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:30 schreef Barbusse het volgende:
Oh, nu lees ik weer dat winkels ook zonder afspraak klanten mogen ontvangen. Horeca en cultuur nog steeds dicht. Zootje is het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |