abonnement Unibet Coolblue
pi_203146233
Het Kruidvat en de AH liggen er in deze lockdown-nieuwjaar-januari-periode weer vol mee: SPORTARTIKELEN

Ik heb altijd een eh-eh-nee gevoel. Het voelt gewoon al niet goed als Leonie of Fajah Lourens poseren met kreten als #mykillerbodymotivation
Daarnaast twijfel ik vaak aan de kwaliteit

MAAR soms zijn er sportartikelen waarvan ik denk; haha dit is zo kansloos en onzinnig en gewoon slecht voor het milieu dat het überhaupt is gemaakt

Daarom bij deze een topic om de grootste onzin aan sportartikelen hier te droppen :D
pi_203146278
Dit schijnt dus een hoelahoep te zijn. Je moet je buikspieren zo hard aanspannen dat je de pijn niet voelt. Uhu.

pi_203146315
Het pilates / yogawiel. Letterlijk ALLES wat je ermee kan kan je ook zonder doen. En als je al een artikel nodig hebt kost die nooit minstens zoveel als dit overrated stukje plastic.



[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2022 21:44:44 ]
pi_203146359
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 21:42 schreef 09 het volgende:
Dit schijnt dus een hoelahoep te zijn. Je moet je buikspieren zo hard aanspannen dat je de pijn niet voelt. Uhu.

[ afbeelding ]
Doet me denken aan die reclames uit de jaren 90-2000 met die pads die mensen dan op hun buik plakten en vervolgens ge-electrocuteerd te worden door zo'n "buikversteviger"
Twiddel
pi_203146641
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 21:43 schreef 09 het volgende:
Het pilates / yogawiel. Letterlijk ALLES wat je ermee kan kan je ook zonder doen. En als je al een artikel nodig hebt kost die nooit minstens zoveel als dit overrated stukje plastic.

[ afbeelding ]
Ik heb ff gegoogled wat dat voor ding is, en wat leuke plaatjes gevonden
Gefaceplant worden door een yogawiel

De falende dolfijn

Comfy

All hail the yoga wheel

En deze pose is genoemd "the exorcist"
Twiddel
  dinsdag 11 januari 2022 @ 22:01:39 #6
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_203146705
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 21:43 schreef 09 het volgende:
Het pilates / yogawiel. Letterlijk ALLES wat je ermee kan kan je ook zonder doen. En als je al een artikel nodig hebt kost die nooit minstens zoveel als dit overrated stukje plastic.

[ afbeelding ]
Kost zoiets?

Oh lol lamaar ik dacht dat het een soort enorm hamsterwiel was.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_203146794
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 21:59 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ik heb ff gegoogled wat dat voor ding is, en wat leuke plaatjes gevonden
Gefaceplant worden door een yogawiel
[ afbeelding ]
De falende dolfijn
[ afbeelding ]
Comfy
[ afbeelding ]
All hail the yoga wheel
[ afbeelding ]
En deze pose is genoemd "the exorcist"
[ afbeelding ]
Nu ik deze foto’s zie vraag ik me af waarom er nauwelijks verschillende maten yogawielen te vinden zijn… Dit kan toch nooit one size fits all zijn?

Er bestaan blijkbaar ook fabrikanten waar je een 3-pack yogawielen in verschillende maten kan aanschaffen maar of al die maten voor hetzelfde doel zijn? Dit klinkt iig niet als “kies de juiste maat uit”: https://www.womenshealthm(...)262/best-yoga-wheel/

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2022 22:11:49 ]
pi_203146826
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 21:45 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Doet me denken aan die reclames uit de jaren 90-2000 met die pads die mensen dan op hun buik plakten en vervolgens ge-electrocuteerd te worden door zo'n "buikversteviger"
Dit? Het lijkt me iig niet overtuigend…
  Boks-Chick dinsdag 11 januari 2022 @ 22:12:29 #9
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_203146948
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 22:07 schreef 09 het volgende:

[..]
Dit? Het lijkt me iig niet overtuigend…
[ afbeelding ]
nee, meer dit soort gedoe:

lolwut
pi_203147124
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 22:01 schreef Tyr80 het volgende:

[..]
Kost zoiets?

Oh lol lamaar ik dacht dat het een soort enorm hamsterwiel was.
Gewoon in de winkelstraat mensen ermee platwalsen :D
Twiddel
pi_203148902
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 22:12 schreef BrandX het volgende:

[..]
nee, meer dit soort gedoe:

[ afbeelding ]
Je vetpercentage moet dus al dusdanig laag zijn zodat de spieren even wat langer aangespand zijn dan normaal wat je maar gefocust/bewust een paar secondes doet.

Ik herinner mij nog die foute TellSell-reclames op RTL en SBS vroeger eind jaren 90 á begin van het millennium. :') Bewijs dat nergens anders men een 30 minuten vol kan lullen met onzin. Zelfs de Tweede Kamer niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 12-01-2022 00:53:29 ]
  Boks-Chick woensdag 12 januari 2022 @ 09:48:44 #12
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_203150415
quote:
7s.gif Op woensdag 12 januari 2022 00:52 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Je vetpercentage moet dus al dusdanig laag zijn zodat de spieren even wat langer aangespand zijn dan normaal wat je maar gefocust/bewust een paar secondes doet.

Ik herinner mij nog die foute TellSell-reclames op RTL en SBS vroeger eind jaren 90 á begin van het millennium. :') Bewijs dat nergens anders men een 30 minuten vol kan lullen met onzin. Zelfs de Tweede Kamer niet.
It's amazing, Mike!

_O-
lolwut
  woensdag 12 januari 2022 @ 10:42:20 #13
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_203151048
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 21:45 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Doet me denken aan die reclames uit de jaren 90-2000 met die pads die mensen dan op hun buik plakten en vervolgens ge-electrocuteerd te worden door zo'n "buikversteviger"
de ab-tronic _O_
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_203155301
Balans...bal? mat? kussen? Je krijgt er ook gelijk een meetlint bij zo te zien.


En er is ook nog een lilliputter versie:
afspraak tandarts verzetten
  woensdag 12 januari 2022 @ 15:23:06 #15
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_203155340
Wtf die vent links...en die ebony...slecht geshopt of wtf?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_203155369
Mooiste is toch wel de anusvergroter _O_


Kom op train die anus! *O*
afspraak tandarts verzetten
pi_203155399
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2022 15:20 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Balans...bal? mat? kussen? Je krijgt er ook gelijk een meetlint bij zo te zien.
[ afbeelding ]

En er is ook nog een lilliputter versie:
[ afbeelding ]
Huh? Is dit een variant op het balansbord en de trilplaat? Of weer iets anders (overbodigs)?
pi_203155405
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2022 15:25 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Mooiste is toch wel de anusvergroter _O_
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kom op train die anus! *O*
Je hebt ook zoiets voor de vagina, maar dat is toch niet voor sportdoeleinden? Of mis ik een Instagram-tellsellbericht?
pi_203155656
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 15:28 schreef 09 het volgende:

[..]
Je hebt ook zoiets voor de vagina, maar dat is toch niet voor sportdoeleinden? Of mis ik een Instagram-tellsellbericht?
Yogabroekjes staan voor sportdoeleinden toch? :P :7

Volgens Amazon is het het een Remes Hip Trainer Set, Kegel Exercise Equipment, Pelvic Floor Muscle Exerciser Kit, Inner Thigh Trainer, Buttocks Shaper, Postpartum Workout Device, Bladder/Incontinence Control dus ik vind het goed :D

https://www.amazon.ca/Rem(...)inence/dp/B084NVPJDQ
afspraak tandarts verzetten
pi_203155747
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2022 15:41 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Yogabroekjes staan voor sportdoeleinden toch? :P :7

Volgens Amazon is het het een Remes Hip Trainer Set, Kegel Exercise Equipment, Pelvic Floor Muscle Exerciser Kit, Inner Thigh Trainer, Buttocks Shaper, Postpartum Workout Device, Bladder/Incontinence Control dus ik vind het goed :D

https://www.amazon.ca/Rem(...)inence/dp/B084NVPJDQ
Omg. Hahahaha. Je leven zou maar bestaan uit het trainen van dat soort spieren aanprijzen als sport workout.

Ook echt inner THIGH
pi_203162931
De hip N thigh

Net als het yogawheel: wat voegt dit toe? Het enige “nuttige” wat ik me ervan kan voorstellen is dat je weerstand ondervind bij het dansen maar zelfs daarvan vraag ik me af hoe zinnig dat is.

En als dit soort producten nuttig zouden zijn: ze bestaan al vele jaren en zijn toch niet een standaard onderdeel van de sportschool e.d.
pi_203277190
quote:
19s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 22:12 schreef BrandX het volgende:

[..]
nee, meer dit soort gedoe:

[ afbeelding ]
Vandaag heb ik mogelijk een variant hierop gezien: de maagspiertrainer



Als ik google op wat een maagspier is vermoed ik vooral dat dit een heel erg nutteloos apparaat is
pi_203277225
quote:
0s.gif Op woensdag 12 januari 2022 23:15 schreef 09 het volgende:
De hip N thigh
[ afbeelding ]
Net als het yogawheel: wat voegt dit toe? Het enige “nuttige” wat ik me ervan kan voorstellen is dat je weerstand ondervind bij het dansen maar zelfs daarvan vraag ik me af hoe zinnig dat is.

En als dit soort producten nuttig zouden zijn: ze bestaan al vele jaren en zijn toch niet een standaard onderdeel van de sportschool e.d.
Stel je voor, je staat dat in de woonkamer te doen en er breekt ineens brand uit _O-

Tis gewoon zo'n gevangenen ketting maar dan vrijwillig :D
Twiddel
pi_203277244
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 22:50 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Stel je voor, je staat dat in de woonkamer te doen en er breekt ineens brand uit _O-

Tis gewoon zo'n gevangenen ketting maar dan vrijwillig :D
_O- dat wordt een heel intensief waggeldansje naar buiten :D

Hoe doen mensen dat eigenlijk met die weerstandsbanden die je net boven je knieën doet? :D Voordeel van die: die kan afzakken ipv dat je van twee voeten het klittenband moet losmaken
pi_203282766
quote:
0s.gif Op woensdag 19 januari 2022 22:50 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Stel je voor, je staat dat in de woonkamer te doen en er breekt ineens brand uit _O-

Tis gewoon zo'n gevangenen ketting maar dan vrijwillig :D
Denk dat dat ding als sexspeeltje wel zal werken als variant op de hangboeien aan het bed.

Moet er natuurlijk geen brand uitbreken want dan heb je nog steeds een probleem :P (Ja sorry agent die lekkende kaars was op een gegeven moment toch wel heel erg vurig :+ )
afspraak tandarts verzetten
pi_204397172
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 21:59 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Ik heb ff gegoogled wat dat voor ding is, en wat leuke plaatjes gevonden
Gefaceplant worden door een yogawiel
[ afbeelding ]
De falende dolfijn
[ afbeelding ]
Comfy
[ afbeelding ]
All hail the yoga wheel
[ afbeelding ]
En deze pose is genoemd "the exorcist"
[ afbeelding ]
Het is allereerst inderdaad een onzinnig sportproduct. Als het gaat om stretchen, triggerpoints aanpakken etc. kan je inderdaad ook iets anders zoals een foamroller gebruiken. Helaas geldt, zoals bij veel modeartikelen, dat het tijd kost voordat de eerste filmpjes op YouTube komen van artsen die vertellen waarom ze het niet zouden aanraden. Of er reviews komen van mensen die aangeven dat ze er niets aan hebben en het geldverspilling vinden.

Daarnaast is het ook nog een onveilig product dat overhyped is door marketing op Instagram.
- Dharma Yoga Wheel kwam in 2016 op de markt met het eerste yogawheel
- Ik heb in 2017 bij concurrent MyYogaWheels een exemplaar besteld, waar ik maar liefst ¤ 51,07 euro voor heb neergelegd inc. verzending. Dat wiel/wheel is op een harde vloer bij gebruik zeer instabiel door het dikke foam dat ook nog eens heel snel losliet van het harde plastic. MyYogaWheels stuurde me toen een coupon van $ 10 (dollar) om een nieuwe te kopen, die ik - uiteraard - niet heb gebruikt.
- In 2018 heb ik bij een Yogastudio een originele Dharma Yogawheel gekocht. Die al binnen een maand door midden is gebroken toen ik er met mijn rug op lag. De verkoopster nam geen verantwoordelijkheid en zei dat ik aandacht nodig heb. Alsof ik daarvoor contant ¤ 50,- neergelegd heb (dat bedrag weet ik zeker). Ik was echt gekwetst door haar houding. De Dharma is wel stabieler omdat de foamlaag dunner is maar daardoor ook "harder".
- Hierna heb ik twee keer op bol.com een vervanger gekocht. De zgn. kurkvariant die ik eerst kocht heeft aan de buitenzijde een harde, dikke lijmlaag als lasnaad (dat kurk is ook maar een dun laagje op dikke foam met dus ineens die harde lijn). En daarna had ik een foam-imitatie van MyYogaWheels, met al binnen twee dagen een beginnende breuk. Bij bol.com heb ik gelukkig wel kunnen retourneren en tevens beide keren mijn geld terug gekregen zonder gehannes.
Die varianten van Bol.com (en MyYogaWheels) staat mogelijk ook op Aliexpress, en vertonen sowieso sterke gelijkenissen met bijna alle merken Yogawheelen op de markt (behalve Dharma en Chirp?) - Al was in mijn herinnering het plastic bij MyYogaWheels aan de zijkanten wat minder "hoekig".

Daarna ben ik op Amazon.com gaan kijken naar diverse bekende fabrikanten merken van yogawheelen. De meeste yogawheelen komen waarschijnlijk uit dezelfde fabriek, zoals ik al in de vorige alinea aangaf. En tevens staan bij alle op Amazon.com aangeboden yogawheelen bij de reviews foto's van dat mensen hun gebroken yogawheel tonen. Bij Chirp (die het beste zou zijn voor je rug door het "spine canal") zag ik de meeste. _O-

Volgens de fabrikanten zou je op een yogawheel zelfs als je 100 kg of meer weegt moeten kunnen staan, sure. Ik vermoed dat de lasnaden in geen enkele yogawheel goed verwerkt zijn (meestal breken ze daar, zie foto's op Amazon) en zijn er sowieso zwakke materialen gebruikt bij de fabricage van zo'n yogawheel.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2022 21:05:05 ]
  donderdag 14 april 2022 @ 11:29:30 #27
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204432193


...idd.

De naam alleen al. :')
pi_204435330


Niet te zuipen :r
pi_204435337
Dit was dus @09 ...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_204435354
09 is op anoniem gegaan dus.
pi_204435462
quote:
16s.gif Op donderdag 14 april 2022 18:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Dit was dus @:09 ...
Beste Coin. Ik kan misschien mopperen op je, maar geloof het of niet, we hebben iets gemeen: dat LISP-boek, alleen piept en kraakt de Apple II met LISP.
pi_204435471
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 18:57 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Beste Coin. Ik kan misschien mopperen op je, maar geloof het of niet, we hebben iets gemeen: dat LISP-boek, alleen piept en kraakt de Apple II met LISP.
Heb je die uitgelezen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_204435493
Op mijn macbook pro met m1 chip was het schema dialect van lisp installeren ook geen pretje, moest zelfs de source code aanpassen. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_204435500
quote:
16s.gif Op donderdag 14 april 2022 18:57 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Heb je die uitgelezen?
Was er aan begonnen, maar kwam op de plank omdat R en Java voorgingen.
pi_204435503
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 18:59 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Was er aan begonnen, maar kwam op de plank omdat R en Java voorgingen.
Ah wel een aanrader nog eens te lezen, het gaat veel verder dan lisp _O_
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 14 april 2022 @ 19:02:22 #36
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_204435530
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 11:29 schreef Eightyone het volgende:
[ afbeelding ]

...idd.

De naam alleen al. :')
Als je er maar GENOEG van eet krijg je...

EEN KILLER BODY _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')