En dan met name hun eigen harigheid niet weten te apprecieren. Wat dacht je dan, dat ik op een of andere kaalkutpino af zou gaan? Dat ik opgewonden zou raken van een vadsige slotgracht als ware het van een zwaar minderjarige? En dan hebben ze vaak ook nog van die binnenschaamlippen die hun plaats niet kennen en door die haarloze korteletten naar buiten kruipen. Gewoon bolle dichtgesloten schaamlippen zonder spatlappen aan de binnenkant, dat moet je gewoon hebben. Zo van dat haar dat vrolijk op je af springt springt als ware het een jonge labrador die al drie dagen niks te vreten heeft gehad.
Mannen ook hoor, die types heb je ook die geen harige kut kunnen waarderen maar die zijn sowieso gay dus die tellen niet mee. Nee, zo'n vette dikke behaarde mossel moet je gewoon hebben, die nog plakt als je het ondergoed naar beneden trekt en waarbij je de zee hoort ruisen als je de lippen uit elkaar duwt. Daar moet je gewoon lekker doorheen kroelen - dan ben je pas een echte man. Dat niet kunnen waarderen maakt je per definitie gay.
Nou daar gaat mijn klacht dus over - leve de behaarde kut. Hiep hiep hoera.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.