abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8238853
edit op verzoek van de topicopener

[Dit bericht is gewijzigd door QyRoZ op 03-02-2003 23:07]

Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_8238973
same verliefdheids probleembje hiero , btw rot voor je van dat ongeluk veel sterkte,

maar ik denk gewoon tegen haar zeggen, moeilijk

pi_8238991
ik snap niet wat er mis is? Je bent geloof ik wel verliefd op er? das toch niet erg?
pi_8239004
haha nee, is niet verkeerd, maar zij moet er ook zo over denken toch, en een nee te horen krijgen is nooit leuk en je zet misschien je vriendschap op spel
pi_8239035
quote:
Op zondag 2 februari 2003 17:01 schreef afraidtech het volgende:
haha nee, is niet verkeerd, maar zij moet er ook zo over denken toch, en een nee te horen krijgen is nooit leuk en je zet misschien je vriendschap op spel
dat niet alleen, ik kan een nee er ook niet nu nog eens bij hebben...
pi_8239059
misschien help het als je haar bij haar naam noemt.
Just when I thought I was out, they pulled me back in
pi_8239068
idd begrijp jouw, ik zal er ffies mee wachten met vragen/zeggen wat jij van haar vind, lijkt mij het verstandigst, gekwetst worden is nooit leuk, vooral in jouw situatie
pi_8239091
quote:
Op zondag 2 februari 2003 17:04 schreef tbadwin2002 het volgende:
misschien help het als je haar bij haar naam noemt.
waarom? Zij noemt me heel cynisch jongentje...
  zondag 2 februari 2003 @ 17:09:37 #9
24417 OviivO
** - KONING - **
pi_8239141
Mijn vader is ook overleden november 2001. En ik had toen net een vriendin, ECHT WERELDS hoe zij mij heeft gesteund.
Ik wil je niet teleurstellen, maar het hoeft geen verliefdheid te zijn, want je voelt je kut bent verdrietig en als je dan zo iemand om je heen bent ben je erg gevoelig en kwetsbaar ook op het gevoel van verliefdheid. Gevoelens ga je doorelkaar halen.
Relativeer goed, en ben blij met zo'n wereldmeid, ben je wel echt verliefd, TOP voor je.......
Praat veel, communicatie is zo belkangrijk. Ga het niet forceren, vriendschap is belangrijker dan verkering!!
Je bent het type meisje dat de wereld best kan missen. Te dom en te lelijk om tegenaan te pissen. Ik heb naar je geluisterd naar je zielige gezeik. Er is maar één conclusie, schat: je vriendje had gelijk
pi_8239201
...wacht het nog even af....probeer een beetje "duidelijkheid" te krijgen over je eigen gevoelens en dan merk je vanzelf of je helemaal verliefd bent of dat je haar gewoon ziet als een ontzettend goede vriendin...
pi_8239402
als zij antwoord: Ja, dat moet je dan even uitzoeken he

lijkt het me duidelijk dat ze er wel voor open staat
anders had ze wel zo geantwoord dat het voor jou duidelijk was dat ze daar niets in zag
ik zeg: give it a shot

liefde is mooi
mooier en meer dan vriendschap alleen

pi_8240037
Ze zegt "dat moet je dan uitzoeken he". Dat klinkt inderdaad niet als een afwijzing.
Stel je voor dat het omgekeerd zou zijn: Zij zou jou vertellen dat ze dacht dat ze verliefd op jou aan het worden was. Als jij haar absoluut alleen als goede vriendin zou zien, dan zou je dat toch meteen zeggen? Als je eerlijk tegenover elkaar bent dan ga je elkaar namelijk geen valse hoop geven. Waarom zou je? Dat kan namelijk alleen de vriendschap beschadigen.
Als jij wel die gevoelens voor haar zou hebben en zij komt met een dergelijke onzekere bekentenis, wat zou je dan doen? Als je zegt dat jij verliefd op haar bent, terwijl zij al zegt het niet zeker te weten dan stel je je ontzettend kwetsbaar op. Maar je gaat haar natuurlijk niet afwimpelen, want dat is het laatste dat je wilt.

Wat zij heeft gezegd klopt dus volkomen. Je moet het eerst voor jezelf uitzoeken, hoewel ik denk dat je 't wel al weet. En daarnaast vind ik uit haar reactie blijken dat zij jou ook zien als meer dan alleen een goede vriend.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.. succes.

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_8241964
quote:
Op zondag 2 februari 2003 18:02 schreef American_Nightmare het volgende:
Ze zegt "dat moet je dan uitzoeken he". Dat klinkt inderdaad niet als een afwijzing.
Stel je voor dat het omgekeerd zou zijn: Zij zou jou vertellen dat ze dacht dat ze verliefd op jou aan het worden was. Als jij haar absoluut alleen als goede vriendin zou zien, dan zou je dat toch meteen zeggen? Als je eerlijk tegenover elkaar bent dan ga je elkaar namelijk geen valse hoop geven. Waarom zou je? Dat kan namelijk alleen de vriendschap beschadigen.
Als jij wel die gevoelens voor haar zou hebben en zij komt met een dergelijke onzekere bekentenis, wat zou je dan doen? Als je zegt dat jij verliefd op haar bent, terwijl zij al zegt het niet zeker te weten dan stel je je ontzettend kwetsbaar op. Maar je gaat haar natuurlijk niet afwimpelen, want dat is het laatste dat je wilt.

Wat zij heeft gezegd klopt dus volkomen. Je moet het eerst voor jezelf uitzoeken, hoewel ik denk dat je 't wel al weet. En daarnaast vind ik uit haar reactie blijken dat zij jou ook zien als meer dan alleen een goede vriend.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.. succes.

Het klonk ook niet als een afwijzing, maar ik ken haar als het jongens aangaat. Ze is daar heel voorzichtig in, zeker omdat haar hart ooit ook is gebroken vind ze het moeilijk om duidelijk te zijn...
pi_8242015
Dan moet je haar je haar gewoon de tijd gunnen , hardlopers zijn doodlopers zullen we maar zeggen .
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_8243556
quote:
Op zondag 2 februari 2003 20:07 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Dan moet je haar je haar gewoon de tijd gunnen , hardlopers zijn doodlopers zullen we maar zeggen .
true
pi_8243627
quote:
Op zondag 2 februari 2003 16:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ze antwoorde heel rustig: " Ja, dat moet je dan even uitzoeken he" En daarmee was voor haar de kous af.
Hmmm... Ik zou dat antwoord opvatten als een deur die ze voor je open laat.

Think about it: als ze alleen vriendschappelijke gevoelens voor je zou hebben, dan zou ze daarin toch veel duidelijker zijn geweest, juist om misverstanden te voorkomen?

Ars longa, vita brevis
  zondag 2 februari 2003 @ 21:41:02 #17
19242 yavanna
Results may vary.
pi_8243967
quote:
Op zondag 2 februari 2003 20:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:

Het klonk ook niet als een afwijzing, maar ik ken haar als het jongens aangaat. Ze is daar heel voorzichtig in, zeker omdat haar hart ooit ook is gebroken vind ze het moeilijk om duidelijk te zijn...

Als ze zo voorzichtig is daarin, is het voor haar waarschijnlijk ook belangrijk om te weten of je echt verliefd bent of niet.
Stel je voor ze gaat er nu op in en dan blijken jouw gevoelens opeens toch iets anders te zijn...nare zaak voor haar.

Misschien dat zoiets ook meespeelt?

Eerst je eigen gevoelens duidelijk hebben, lijkt mij iig wel fijn, voor jezelf en haar

~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_8244394
Ik zou in ieder geval even afwachten hoe het gaat, op dit moment ben je namelijk opener, en voel je dingen anders aan. jouw vader is er niet meer, en op het moment dat dit soort dingen gebeuren, een geliefde die weg is, dan zoek je vaak steun, en liggen jouw gevoelens overhoop, toch klinkt dit meer dan alleen tijdelijke gevoelens. maar mijn advies is, nog niet aan beginnen totdat alles een beetje aan het afzwakken is. er is namelijk niets ergers dan een goede vriendin verliezen omdat je te snel een relatie aan gaat. been there...

Op het moment dat je er klaar voor bent kan je subtiele hints geven. enkel doe het niet overdone, een maand lang hints geven is te lang. en dan blijven jullie erom heen draaien.

Nog een tip, vertel dit niet via msn/email etc. maar gewoon face to face... werkt makkelijker en persoonlijker.

[url=http://www.moviequotes.com/repository/titles/160993.html]crazy isn't being broken or swallowing a dark secret, its you or me amplified. [/url][br][url=http://www.lyricsfreak.com/a/anathema/64567.htm]Incessant, lustral masquerade[/url]
pi_8244828
subtiele hints roelen, en helpen ook nog
  maandag 3 februari 2003 @ 00:11:15 #20
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_8246070
let wel op, je bent nu extra gevoelig en daardoor verwar je wellicht gevoelens van genegenheid met verliefdheid.
besef wel dat je nu meer open staat voor mensen die genegenheid en gevoel tonen. Probeer daar ook met haar over te praten, dat je je nu zo voelt maar dat het wellicht ook door die klote situatie komt.
En Laurens, nog heel veel sterkte!
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_8265289
Openingspost verwijderd op verzoek van de topicstarter,
dus ook slotje omdat er dan verder weinig te reageren valt.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')