[Dit bericht is gewijzigd door QyRoZ op 03-02-2003 23:07]
maar ik denk gewoon tegen haar zeggen, moeilijk
quote:dat niet alleen, ik kan een nee er ook niet nu nog eens bij hebben...
Op zondag 2 februari 2003 17:01 schreef afraidtech het volgende:
haha nee, is niet verkeerd, maar zij moet er ook zo over denken toch, en een nee te horen krijgen is nooit leuk en je zet misschien je vriendschap op spel
quote:waarom? Zij noemt me heel cynisch jongentje...
Op zondag 2 februari 2003 17:04 schreef tbadwin2002 het volgende:
misschien help het als je haar bij haar naam noemt.
lijkt het me duidelijk dat ze er wel voor open staat
anders had ze wel zo geantwoord dat het voor jou duidelijk was dat ze daar niets in zag
ik zeg: give it a shot
liefde is mooi
mooier en meer dan vriendschap alleen
Wat zij heeft gezegd klopt dus volkomen. Je moet het eerst voor jezelf uitzoeken, hoewel ik denk dat je 't wel al weet. En daarnaast vind ik uit haar reactie blijken dat zij jou ook zien als meer dan alleen een goede vriend.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.. succes.
quote:Het klonk ook niet als een afwijzing, maar ik ken haar als het jongens aangaat. Ze is daar heel voorzichtig in, zeker omdat haar hart ooit ook is gebroken vind ze het moeilijk om duidelijk te zijn...
Op zondag 2 februari 2003 18:02 schreef American_Nightmare het volgende:
Ze zegt "dat moet je dan uitzoeken he". Dat klinkt inderdaad niet als een afwijzing.
Stel je voor dat het omgekeerd zou zijn: Zij zou jou vertellen dat ze dacht dat ze verliefd op jou aan het worden was. Als jij haar absoluut alleen als goede vriendin zou zien, dan zou je dat toch meteen zeggen? Als je eerlijk tegenover elkaar bent dan ga je elkaar namelijk geen valse hoop geven. Waarom zou je? Dat kan namelijk alleen de vriendschap beschadigen.
Als jij wel die gevoelens voor haar zou hebben en zij komt met een dergelijke onzekere bekentenis, wat zou je dan doen? Als je zegt dat jij verliefd op haar bent, terwijl zij al zegt het niet zeker te weten dan stel je je ontzettend kwetsbaar op. Maar je gaat haar natuurlijk niet afwimpelen, want dat is het laatste dat je wilt.Wat zij heeft gezegd klopt dus volkomen. Je moet het eerst voor jezelf uitzoeken, hoewel ik denk dat je 't wel al weet. En daarnaast vind ik uit haar reactie blijken dat zij jou ook zien als meer dan alleen een goede vriend.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.. succes.
quote:true
Op zondag 2 februari 2003 20:07 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Dan moet je haar je haar gewoon de tijd gunnen , hardlopers zijn doodlopers zullen we maar zeggen .
quote:Hmmm... Ik zou dat antwoord opvatten als een deur die ze voor je open laat.
Op zondag 2 februari 2003 16:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ze antwoorde heel rustig: " Ja, dat moet je dan even uitzoeken he" En daarmee was voor haar de kous af.
Think about it: als ze alleen vriendschappelijke gevoelens voor je zou hebben, dan zou ze daarin toch veel duidelijker zijn geweest, juist om misverstanden te voorkomen?
quote:Als ze zo voorzichtig is daarin, is het voor haar waarschijnlijk ook belangrijk om te weten of je echt verliefd bent of niet.
Op zondag 2 februari 2003 20:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:Het klonk ook niet als een afwijzing, maar ik ken haar als het jongens aangaat. Ze is daar heel voorzichtig in, zeker omdat haar hart ooit ook is gebroken vind ze het moeilijk om duidelijk te zijn...
Misschien dat zoiets ook meespeelt?
Eerst je eigen gevoelens duidelijk hebben, lijkt mij iig wel fijn, voor jezelf en haar
Op het moment dat je er klaar voor bent kan je subtiele hints geven. enkel doe het niet overdone, een maand lang hints geven is te lang. en dan blijven jullie erom heen draaien.
Nog een tip, vertel dit niet via msn/email etc. maar gewoon face to face... werkt makkelijker en persoonlijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |