SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Had dat na mijn ongeluk, was ik ruim een half jaar gestopt maar ik mistte het 'nadenk momentje' van even buiten staan en even mijn gedachten weer herstructureren. Ik ben ook wel een anti-sociale roker, ik rook het liefste alleenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, fysiek stelt het niets voor natuurlijk. Het psychische aspect is gewoon heel lastig.
Ik gebruikte het vaak als beloningsmomentje nadat ik iets had gedaan. Die dingen maken het zo lastig te stoppen. Ik was meestal ook niet echt een sociale roker, maar even samen een peukje doen had ook wel iets.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had dat na mijn ongeluk, was ik ruim een half jaar gestopt maar ik mistte het 'nadenk momentje' van even buiten staan en even mijn gedachten weer herstructureren. Ik ben ook wel een anti-sociale roker, ik rook het liefste alleen
ik ben soms nog steeds jaloers op mijn collega's als ze gaan rokenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik gebruikte het vaak als beloningsmomentje nadat ik iets had gedaan. Die dingen maken het zo lastig te stoppen. Ik was meestal ook niet echt een sociale roker, maar even samen een peukje doen had ook wel iets.
Ik helemaal niet! Die pakken dan van die vieze pakjes met vieze plaatjes, brr. Het is echt helemaal uit m'n systeem.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben soms nog steeds jaloers op mijn collega's als ze gaan roken
Ja ik vind het vooral fijn als ik heel de tijd naar een scherm zit te staren om dan gewoon even er van weg te zijn. Scheelt al iets dat ik nooit ergens binnen rook, is het toch een soort van 'drempel'quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik gebruikte het vaak als beloningsmomentje nadat ik iets had gedaan. Die dingen maken het zo lastig te stoppen. Ik was meestal ook niet echt een sociale roker, maar even samen een peukje doen had ook wel iets.
Hoop dat ik ook ooit op dat punt kom :pquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik helemaal niet! Die pakken dan van die vieze pakjes met vieze plaatjes, brr. Het is echt helemaal uit m'n systeem.
Ja, dat scheelt wel in de hoeveelheid die je rookt, kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vind het vooral fijn als ik heel de tijd naar een scherm zit te staren om dan gewoon even er van weg te zijn. Scheelt al iets dat ik nooit ergens binnen rook, is het toch een soort van 'drempel'
Jawel, dat gebeurt wel. Steeds meer mensen stoppen ook en hoe minder je het ziet, hoe raarder het wordt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoop dat ik ook ooit op dat punt kom :p
Als het vriest is het juist het lekkerstquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt wel in de hoeveelheid die je rookt, kan ik me voorstellen.Maar goed, waarschijnlijk voel je je wel kut als je van je verslaving moet roken als het rond het vriespunt is, waait en het keihard regent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:58 schreef kwiwi het volgende:
Wat een kut werkdag vandaag weer hé jongens..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Wat een kut werkdag vandaag weer hé jongens..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk kwiwiMooie plaatjes zo
Wat een kut werkdag vandaag weer hé jongens..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Wat een kut werkdag vandaag weer hé jongens..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een ellende!
Ah, oké.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die is (even) klaar met een aantal lieden hier.
NAMENquote:Op dinsdag 11 januari 2022 19:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die is (even) klaar met een aantal lieden hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |