quote:Jij ook al?
Op 17 december 2000 15:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
ik was afgelopen vrijdag nog in Utrecht zelfs
quote:ja, toevallig he
Op 17 december 2000 15:48 schreef MrBig het volgende:
Jij ook al?
quote:aanstaande zaterdag, ik ben uitgenodigd voor een concert van het Utrechts Studenten Koor en Orkest
Op 17 december 2000 16:43 schreef goddess in heaven het volgende:
en wanneer komen jullie weer
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 17-12-2000 17:01]
quote:Ben komende twee weken vrij...Dus prik maar een datum
Op 17 december 2000 16:43 schreef goddess in heaven het volgende:
en wanneer komen jullie weer
quote:Is er trouwens wel een ooit een meeting in het zuiden geweest?
Op 17 december 2000 11:23 schreef Isabeau het volgende:
Maar weer eens?!? Help! Er is nog nooit iets van Fok in het Noorden georganiseerdGeloof dat Amersfoort wel het meest 'noordelijke' is geweest.
Ik ben nog nooit op een meeting geweest maar wil er wel graag eens een meemaken!! Dan kan ik gelijk eens zien wat voor zootje die FOK!kers wel niet zijn!!
quote:IK NIET, MAAR HOE WAS HET?
Op maandag 08 oktober 2001 14:18 schreef Heerlijkheid het volgende:
IK HEB TARA VANDAAG GEZIEN OP SCHOOL!!!
quote:Nou ik moest om 9.00 op school zijn.. en het was al precies 9.00 dus ik liep heel snel door de aula.. en toen keek ik even in het rond.. Toen zat Tara daar op een stoel.. dus ik heb m niet gesproken!
Op maandag 08 oktober 2001 14:23 schreef Vork het volgende:[..]
IK NIET, MAAR HOE WAS HET?
quote:Bekend beschaamd nog niet ontmoet te hebben....
Op woensdag 13 december 2000 18:16 schreef Isabeau het volgende:
In navolging van het topic "Welke fokkers heb je al ontmoet" een topic voor de enkeling die Tara nog nooit heeft ontmoet: U bent een zeldzaamheid! Wie durft toe te geven niet in het zilveren boekje te staan? (ps: het is aan te raden om snel in het boekje te komen, want op Fok!JudgementDay mogen alleen die users die in dat boekje staan blijven, de rest wordt gebanned). Ik heb er uiteraard voor gezorgd zovaak in dat boekje te komen dat ik absoluut mag blijven 8)
Ik vraag me af, die mensen die elkaar allemaal ontmoeten, komt dat omdat ze chatten via fok-irc of icq ofzo?
quote:ja of zo...
Op maandag 08 oktober 2001 14:36 schreef AlvaK het volgende:Ik vraag me af, die mensen die elkaar allemaal ontmoeten, komt dat omdat ze chatten via fok-irc of icq ofzo?
quote:Maar verderop in ditzelfde topic staat ook:
Op maandag 08 oktober 2001 14:29 schreef Sony het volgende:
Bekend beschaamd nog niet ontmoet te hebben....
quote:Proviteer d'rvan zou'k zeggen!
Op woensdag 13 december 2000 20:18 schreef Isabeau het volgende:
Geweldig! Iedereen die Tara nog nooit heeft ontmoet wordt hierbij uitgenodigd om een keer bij me te komen eten (en ja: ik kook lekker). Ik woon wel in Hoogeveen, dat is in Drenthe (een provincie). Slaapplek is aanwezig evenals extra tandenborstel en kerstboom (niet extra, heb ik er maar 1 van).
quote:me to
Op woensdag 13 december 2000 18:21 schreef w.o.r. het volgende:
* w.o.r. is niet bang voor een ban...Ik heb Tara nog nooit ontmoet. Heb trouwens nog geen enkele fokker ontmoet en vind dat wel lekker zo.
quote:Zeg Vork, lieverd...ik heb de kerstboom net de deur uit gedaan, dus de aanbieding geldt niet meer.
Op maandag 08 oktober 2001 14:48 schreef Vork het volgende:
Proviteer d'rvan zou'k zeggen!
ps. had Tara waarschijnlijk stiekem uitgenodigd als er iemand kwam eten
quote:Dus ik mag nietmeer bij je komen eten...
Op maandag 08 oktober 2001 15:17 schreef Isabeau het volgende:
Zeg Vork, lieverd...ik heb de kerstboom net de deur uit gedaan, dus de aanbieding geldt niet meer.ps. had Tara waarschijnlijk stiekem uitgenodigd als er iemand kwam eten
Ik heb btw nog geen een Fokker ontmoet geloof ik, wou ik graag zo houden ook
quote:Wahhahahhahahahahha, herkenbaar, herkenbaar
Op maandag 08 oktober 2001 15:36 schreef hebjedielulweer het volgende:
Ik heb tara ook nog nooit ontmoet en als ik hem op die fokmeeting foto's zie wil ik dat graag zo houden.
hahhaha, ja sorry tara, kon die open deur ff niet laten liggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |