quote:13.1. Cyan Kicks - Hurricane
14.1. BESS - Ram pam pam
17.1 The Rasmus - Jezebel
18.1. Younghearted - Sun numero
19.1. Olivera - Thank God I'm An Atheist
20.1. Tommi Läntinen - Elämä kantaa mua
21.1. Isaac Sene - Kuuma jäbä
Deelnemer 1 zou Battle Beast kunnen zijn, The Rasmus zou deelnemer 3 kunnen zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:49 schreef molloot200 het volgende:
Participant 1:
More than 10 million streams on Spotify
Nominated for the Emma Gala (Finnish equivalent of the Grammys)
“The beast is released”
Participant 3:
Toured all over Europe
Has multiple albums that have gone gold or platinum
A veteran
Aanvulling op @:Momo
Hey ik volg de muziek van deze band nu een tijdje (sinds half 2021 denk ik?). Dat zou ik oprecht tof vindenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:56 schreef Momo het volgende:
Zie ook mensen zeggen dat dit artiest nummer 1 is en dit al het nummer
Met deze bandnaam zou ik het moeten waarderen, maar..quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:56 schreef Momo het volgende:
Zie ook mensen zeggen dat dit artiest nummer 1 is en dit al het nummer
Volgens mij doen ze dat, maar dan is dit niet het nummer van Cyan Kicks, wel jammer, want ik vond het goed klinken.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:07 schreef molloot200 het volgende:
Vet filmpje sowieso
Hopelijk gaan ze weer dat liedje-per-dag bekendmaken doen vanaf morgen of zo. Net als vorig jaar. Dat werkte goed .
quote:The seven participants will be announced in a press conference at 12:00 CET which can be watched online here. The first of the songs that will compete in UMK 2022 will be revealed at 23:00 CET today, with songs released every weekday until January 20.
Dat filmpje creëert wel hype, ben heel benieuwd naar de nummers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |