SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Gaan ze je inspecteren?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:24 schreef bitterbal het volgende:
@:budapestenaar
Ze komen maandag foto's maken die gebruikt worden voor in de inspectie.
Lijkt me niet dat de minister daarin zit.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:26 schreef bitterbal het volgende:
Zit kuipers trouwens ook in het omt?
Nee dat denk k ook niet maar zat die er wel in dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat de minister daarin zit.
Kwijldoekje eronder!quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:26 schreef Ama het volgende:
Ik ben echt te hard aan het schreeuwen met de muziek.
Moet je daar ook bij zijn?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:24 schreef bitterbal het volgende:
@:budapestenaar
Ze komen maandag foto's maken die gebruikt worden voor in de inspectie.
OMT-ledenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat denk k ook niet maar zat die er wel in dan?
Denk je dat we de flatulentie weg moeten laten of juist benadrukken?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn de foto's voor haar dating-profiel, maar dat weet ze nog niet.
tl;drquote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik deed even een "office stretch" en ik voel en hoor alles in m'n nek heen en weer ploppen.
Bureauwerk.
Kan het wel een paar dates inhoudenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat we de flatulentie weg moeten laten of juist benadrukken?
Daarom moet ik ook echt die beweeggewoonte er weer in zien te krijgen.quote:
Ik vind je lief en leuk...........................ok, momentjequote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan het wel een paar dates inhouden
Waarin je kwartjes in je bed kunt gooien zodat ie gaat trillen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Verwenhotelletje zoeken.
Niet zo eentje waar je per uur betaalt trouwens
#zwaarleefquote:
Prrrrrrrquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarin je kwartjes in je bed kunt gooien zodat ie gaat trillen.
Denk dat we gewoon luchtig daarover moeten praten.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat we de flatulentie weg moeten laten of juist benadrukken?
Ik ga om het uur even wat stapjes zetten, is niet genoeg, maar ik moet ergens beginnenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom moet ik ook echt die beweeggewoonte er weer in zien te krijgen.
No tell motelquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Verwenhotelletje zoeken.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:42 schreef gianni61 het volgende:
Ik was even in de war. Er zit weer een blauwe door het slotje van het vorige deel te posten
Veel spannender wordt het meestal nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarin je kwartjes in je bed kunt gooien zodat ie gaat trillen.
Thaise ploerp erbij voor een paar tientjes en met leeg hoofd aan de nieuwe baan beginnenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Verwenhotelletje zoeken.
Mja, daarom ook m'n "office stretch".quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga om het uur even wat stapjes zetten, is niet genoeg, maar ik moet ergens beginnen
Op kantoor is het even de trap op en af
Dat doet me denken aan deze kaart:quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel spannender wordt het meestal niet
Zal het eens vragen aan omaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, daarom ook m'n "office stretch".Beter dan niks.
[..]
Dat doet me denken aan deze kaart:
[ afbeelding ]
Jij had het over spannend.quote:
gaat niet meer lukken. oma's heb ik niet meer op voorraadquote:
Je verwacht het nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:37 schreef Karzai het volgende:
Deelscooterhelm wemelt van bacteriën en schimmels: "Alsof iemand erin heeft overgegeven"
Beetje hetzelfde als een helm bij de kartbaanquote:
Bowlingschoenenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als een helm bij de kartbaan
Ik ook. Bowlen zelf vind ik best wel leuk. Maar die schoenen...quote:
Gaan we nodig hebben.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goed voor de weerstand allemaal.
Maar dat doe jij ook op je eigen schoenen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Breek altijd m'n nek op die dingen.
Bah mensen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gaan we nodig hebben.
https://nos.nl/artikel/24(...)a-helft-bij-jongeren
True maar daar heb je iig nog je eigen balaclava ertussenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als een helm bij de kartbaan
Af en toe bij vreemden de pleebril aflebberen en naakt rondrollen op het hondenuitlaatveldje.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goed voor de weerstand allemaal.
Kun je bij je deelscooter ook voor kiezen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
True maar daar heb je iig nog je eigen balaclava ertussen
Ik heb er nog eentje. Wordt volgende week 102.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gaat niet meer lukken. oma's heb ik niet meer op voorraad
Ik las baklavaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
True maar daar heb je iig nog je eigen balaclava ertussen
Er valt wel een kwartje met een post van De Speld die ik langs zag komen nu.quote:
Remmen moeten het goed doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:14 schreef Ama het volgende:
Binnenkort fiets maar naar de fietsenmaker brengen. Denk dat ik een compleet nieuwe rem moet hebben.
Ja hij is vandaag weer vastgezet maar dit kan niet meer, over 3 weken zijn ze weer buiten werking. Nu ken ik wel iemand die fietsenmaker is dus breng hem bij hem langs in de zaak en dan hoop ik dat hij mij een beetje matst.quote:
Oké Kree.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:18 schreef Ama het volgende:
Als ze het goed deden was ik ook niet zo stom omgevallen met mijn fiets. Steeds als ik het typ klinkt het alsof ik toen dronken was ofzo.Was wel zelfde soort actie als wanneer je dronken bent.
Sow, dat is een eind in de richting.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje. Wordt volgende week 102.
De KSC-omaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Worden die deelscooters in adam nog veel gebruikt nu men een helm op moet?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 14:37 schreef Karzai het volgende:
Deelscooterhelm wemelt van bacteriën en schimmels: "Alsof iemand erin heeft overgegeven"
In Rotterdamquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sow, dat is een eind in de richting.
En die zit in Hongarije? of in Nederland?
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ooh dat is ook vet kut, heb ik ook wel keertje gehad. Volgens mij was mijn 1 na laatste keer toen ik werd aangereden.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Laatste keer dat ik op m'n muil ging met de fiets was m'n veter volgens mij om de trapper gewikkeld.
Ik toen mijn wiel in een tramrails schootquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Laatste keer dat ik op m'n muil ging met de fiets was m'n veter volgens mij om de trapper gewikkeld.
Nee, want het is zo gezellig om op je hotelkamer te zittenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:28 schreef Budapestenaar het volgende:
“Het was fijn dat de hotelkamer een zitje had, anders hadden we nergens kunnen zitten.”
Oké Henk.
Wel gezellig, beter dan alleen in die kutkou staan wachten.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:31 schreef bitterbal het volgende:
al deze mensen stonden vroeger te wachten om de fietstunnel te gebruiken
[ afbeelding ]
Zou dat dagelijks zo geweest zijn?
Nou ja, ook dat. Maar het is een beetje hetzelfde als schrijven dat het fijn is dat je een hotelkamer had, anders had je geen hotelkamer.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, want het is zo gezellig om op je hotelkamer te zitten
Geen enkele neger of kromneus.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:31 schreef bitterbal het volgende:
al deze mensen stonden vroeger te wachten om de fietstunnel te gebruiken
[ afbeelding ]
Zou dat dagelijks zo geweest zijn?
Haha ik ben lekker ouder.quote:De meeste besmettingen zijn te vinden bij de leeftijdscategorie 20 tot en met 24, waar de afgelopen week het aantal meldingen verdrievoudigde. De 15- tot en met 29-jarigen zijn op dit moment verantwoordelijk voor bijna de helft (44 procent) van het totaal aantal positieve testen.
is nu wel andersquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen enkele neger of kromneus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Je snapt nu dat ik nog 28 keer hetzelfde bestand download he?quote:U kunt deze bestanden nog 29 keer downloaden in de komende 30 dagen.
heheheheheheequote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De grote omvolking [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ook dat. Maar het is een beetje hetzelfde als schrijven dat het fijn is dat je een hotelkamer had, anders had je geen hotelkamer.
Ja dûh…
ja zie ze veel rijdenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Worden die deelscooters in adam nog veel gebruikt nu men een helm op moet?
Klinkt interessantquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De grote omvolking [ afbeelding ]
ja er is zelfs een nos artikelquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanmorgen zag het er hier ook zo uit.
Hoe heb je het al die tijd gedaan dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:58 schreef LTVDK het volgende:
Hoezee, we hebben weer een werkende plee
Uit het raamquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe heb je het al die tijd gedaan dan?
Nou ja hij werkte wel, stroomde alleen niet heel enthousiast wegquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe heb je het al die tijd gedaan dan?
Gewoon als een Indiër midden op straatquote:
Is er een loodgieter geweest?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja hij werkte wel, stroomde alleen niet heel enthousiast weg
Ja die heeft eerst al zijn middeltjes op de wc uitgeprobeerd maar dat werkte allemaal niet, hij stond al op het punt om heel de pot los te halen. Toen kwam mijn buurman ineens dat die bij hem ook niet doorspoelde dus heeft die even de put op straat opengetrokken en bleek daar de pijp verstopt te zitten. Dus toen is de gemeente erbij gehaald en hebben ze het met grof geschut los gepompt. En gezien het nu door de gemeente is gedaan gaat de rekening waarschijnlijk ook daarheen.quote:
Ik ookquote:
Pennequote:
Brrrrquote:
Afvegen met linksquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon als een Indiër midden op straat
Dat sowieso, met rechts kan ik het niet eensquote:
Snap alleen nooit zo goed waarom er mensen zijn die steeds maar weer geld overmaken aan iemand die ze nooit in het echt hebben ontmoet of nauwelijks kennen.quote:
maar deze jongen ging met de vrouwen op date en had relaties met ze hequote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Snap alleen nooit zo goed waarom er mensen zijn die steeds maar weer geld overmaken aan iemand die ze nooit in het echt hebben ontmoet of nauwelijks kennen.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die stond ook in de aanmeldingenlijst bij ballie.
Ben nu bij 5 minuten maar die vrouw had hem niet ontmoet volgens mij. En als je kort met iemand date leen je toch ook geen duizenden euro's uit?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar deze jongen ging met de vrouwen op date en had relaties met ze he
nee maar er is ook een vrouw die door hem opgelicht die wel blijkbaar relatie met hem hadquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben nu bij 5 minuten maar die vrouw had hem niet ontmoet volgens mij. En als je kort met iemand date leen je toch ook geen duizenden euro's uit?
Die vent kun je ook als kleurplaat gebruikenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar dat er een selectiecomité is danquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ja anders ga ik zo met dat op datequote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar dat er een selectiecomité is dan
Dan ligt het ook wel een beetje aan jezelf hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:12 schreef Ama het volgende:
Deze vrouw heeft hem nooit ontmoet en leent hem gewoon even 60.000 uit.
Echt het type voor een mooie strandwandeling en daarna een kopje chocolademelk jaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja anders ga ik zo met dat op date
Ja sommige zijn ook wel beetje naief. Als ik iemand nog nooit heb ontmoet en hij begint over geld lenen dan is het meteen klaar.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan ligt het ook wel een beetje aan jezelf hoor
Met zo’n wandelende Looney Tunequote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja anders ga ik zo met dat op date
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met zo’n wandelende Looney Tune
WHAT ARE THOOOOOOOOOSEquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk als je daabs of kinds bent.
Jullie zeggen in principe allemaal hetzelfde ...quote:
Niet doen dus.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie zeggen in principe allemaal hetzelfde ...
Buda en dimmy houden niet van afwijkende kleurtjes en US is sowieso nooit serieus te nemenquote:
en ik, die een uitstekende smaak heeft zei jaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buda en dimmy houden niet van afwijkende kleurtjes en US is sowieso nooit serieus te nemen
Ik heb zelf redelijk hysterische schoenen hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buda en dimmy houden niet van afwijkende kleurtjes en US is sowieso nooit serieus te nemen
nee. goed dat je het zegtquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je al al onder je bed gekeken?
Wat versta je onder hysterischquote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb zelf redelijk hysterische schoenen hoor
Ik las 2 seconden omgekomen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:53 schreef bitterbal het volgende:
die man is weer terug naar thailand. zijn zoon is vandaag ook gekomen
Niet bewust in ieder geval.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:02 schreef Crack_ het volgende:
Beetje law & order, weet niet of je dat wel eens hebt gekeken?
nee joh, veel beterquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:02 schreef Crack_ het volgende:
Beetje law & order, weet niet of je dat wel eens hebt gekeken?
Na saai zal wel niet toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je van saai en voorspelbaar houdt.
Beste tosti's.quote:
Hier ook.quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier ook.
Zou eigenlijk pasta doen maar die kleine wil wraps. Dus nu maar wraps eten
Een nieuwe knie, nu al? Das verrotquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:05 schreef UitStraling het volgende:
Mijn zusje heeft een nieuwe knietje, bruut vrouwtje is gewoon bijgebleven en heeft de onderkant van haar voet gezien en aangeraakt
Jeetje, schrik je je toch ook kapotquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:43 schreef bitterbal het volgende:
Een 53-jarige man is gisteren in Rotterdam om het leven gekomen, toen hij een katalysator onder een auto probeerde te stelen. Dat zegt de eigenaar van de auto tegen RTV Rijnmond.
De eigenaar vermoedt dat de dief de krik heeft gebruikt om onder de auto te kunnen kruipen en de katalysator los te schroeven. Terwijl hij dat deed, heeft hij waarschijnlijk met zijn voeten de krik aangestoten, waardoor die lossprong en de auto op hem viel.
Katalysatoren van Toyota zijn volgens de eigenaar makkelijk te demonteren en daarom geliefd bij dieven. Hij spreekt uit ervaring want op zijn vorige woonadres in Rotterdam-West werd ook al eens geprobeerd het onderdeel te ontvreemden. Nieuw kost zo'n katalysator 1500 euro, tweedehands circa 500 euro.
Noodlottig ongeval
De eigenaar van de Toyota vond de man gisterochtend onder zijn auto, toen hij zijn dochtertje van vijf jaar naar school wilde brengen. Hij zette zijn dochter op de achterbank en liep om de auto heen naar de bestuurderskant, toen hij plots twee benen onder de auto zag uitsteken.
Hij sloeg alarm maar politie en ambulancemedewerkers konden niets meer doen, omdat de man al was overleden.
https://nos.nl/artikel/24(...)-in-rotterdam-fataal
Karmaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:43 schreef bitterbal het volgende:
Een 53-jarige man is gisteren in Rotterdam om het leven gekomen, toen hij een katalysator onder een auto probeerde te stelen. Dat zegt de eigenaar van de auto tegen RTV Rijnmond.
De eigenaar vermoedt dat de dief de krik heeft gebruikt om onder de auto te kunnen kruipen en de katalysator los te schroeven. Terwijl hij dat deed, heeft hij waarschijnlijk met zijn voeten de krik aangestoten, waardoor die lossprong en de auto op hem viel.
Katalysatoren van Toyota zijn volgens de eigenaar makkelijk te demonteren en daarom geliefd bij dieven. Hij spreekt uit ervaring want op zijn vorige woonadres in Rotterdam-West werd ook al eens geprobeerd het onderdeel te ontvreemden. Nieuw kost zo'n katalysator 1500 euro, tweedehands circa 500 euro.
Noodlottig ongeval
De eigenaar van de Toyota vond de man gisterochtend onder zijn auto, toen hij zijn dochtertje van vijf jaar naar school wilde brengen. Hij zette zijn dochter op de achterbank en liep om de auto heen naar de bestuurderskant, toen hij plots twee benen onder de auto zag uitsteken.
Hij sloeg alarm maar politie en ambulancemedewerkers konden niets meer doen, omdat de man al was overleden.
dat denk ik wel jaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jeetje, schrik je je toch ook kapot
Ja meisje heeft pech, heupkom afwijking bij geboorte, slecht opknapt tijdens een OK als kind, daarna te lang mee blijven lopen waardoor de hele boel op jonge leeftijd al versleten was, gevolg nieuwe heup, vandaag nieuwe knie maar ze maalt er niet echt om, vandaag een beetje TV kijken bij hoge uitzondering want daar wil ze nooit tijd aan verspillen, morgen strompelen, overmorgen fietsen en volgende week weer het eerste dansje.quote:
Meer kut omdat je maar één keer een nieuwe knie kan krijgen toch. Weet niet hoe oud ze is maar dingen gaan niet oneindig meequote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja meisje heeft pech, heupkom afwijking bij geboorte, slecht opknapt tijdens een OK als kind, daarna te lang mee blijven lopen waardoor de hele boel op jonge leeftijd al versleten was, gevolg nieuwe heup, vandaag nieuwe knie maar ze maalt er niet echt om, vandaag een beetje TV kijken bij hoge uitzondering want daar wil ze nooit tijd aan verspillen, morgen strompelen, overmorgen fietsen en volgende week weer het eerste dansje.
Leuk voor dat dochtertje ook.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:43 schreef bitterbal het volgende:
Noodlottig ongeval
Gemiddeld 15 jaar dus dat gaat jong rolstoelen worden waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meer kut omdat je maar één keer een nieuwe knie kan krijgen toch. Weet niet hoe oud ze is maar dingen gaan niet oneindig mee
ja die heeft misschien toch niks gezien? Misschien heeft die haar weer snel uit de auto uitgehaald en naar binnen gebracht/ Hopen we dan maarquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gemiddeld 15 jaar dus dat gaat jong rolstoelen worden waarschijnlijk.
Nee joh. Over 15 jaar hebben ze zulke mooie biotech en stamceltechnologie dat ze gewoon een marathon kan rennen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien transplanteren ze dan wel met gemak varkenspootjes.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Nee joh. Over 15 jaar hebben ze zulke mooie biotech en stamceltechnologie dat ze gewoon een marathon kan rennen.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hopelijk dan maarquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Nee joh. Over 15 jaar hebben ze zulke mooie biotech en stamceltechnologie dat ze gewoon een marathon kan rennen.
Zeg toch beetje.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je vind de dood wel gepast voor zo'n daad? Heftig
Lekker knorren de hele dag.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:56 schreef bitterbal het volgende:
gisteren een varkenshart over 15 jaar een varkensknie
Zekerquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:57 schreef bitterbal het volgende:
Gaan wij nog meemaken dat kanker niet meer dodelijk is denken jullie?
Ik niet, Jullie misschien wel..quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:57 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker knorren de hele dag.
Ik wil wel zo'n krulstaartje eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
nee wil je nietquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker knorren de hele dag.
Ik wil wel zo'n krulstaartje eigenlijk
jij misschien ook welquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niet, Jullie misschien wel..
Ligt eraan wat voor een kanker, alvleesklier of keelkanker of longkanker zijn lastige vormen, dan zul je het toch echt van stamceltechnologie moeten hebben.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:57 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja alle kankersquote:Op dinsdag 11 januari 2022 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor een kanker, alvleesklier of keelkanker of longkanker zijn lastige vormen, dan zul je het toch echt van stamceltechnologie moeten hebben.
Verwacht ik van niet. Maar goed ik zit nu echt even niet lekker in mijn vel . Heb al wel aan de bel getrokken bij werk en woonbegeleiding, die zullen er nu wat strakker op gaan zitten..quote:
Ja daar zit zoveel verschil in, datzelfde zusje heeft ook al even tellen, zes keer kanker gehad en niet de makkelijkst behandelbare ook nog niet maar het is een ijzersterk type qua karakter, die bijt zich compleet vast steeds in de behandeling, dat scheelt toch ook wel erg veel hoor.quote:
Okequote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Verwacht ik van niet. Maar goed ik zit nu echt even niet lekker in mijn vel . Heb al wel aan de bel getrokken bij werk en woonbegeleiding, die zullen er nu wat strakker op gaan zitten..
Knuffelquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Verwacht ik van niet. Maar goed ik zit nu echt even niet lekker in mijn vel . Heb al wel aan de bel getrokken bij werk en woonbegeleiding, die zullen er nu wat strakker op gaan zitten..
Manhug.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is vervelend! Heb je een psychotherapeut eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Uiteindelijk ga je een keer dood. Helaas is dat vaker na allerlei kankertoestanden nu, omdat andere doodsoorzaken al succesvoller zijn bestreden.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:05 schreef bitterbal het volgende:
Ik hoop het. vind het zon tyfus ziekte
mja maar er gaan gewoon heel veel mensen dood aan kanker die anders nog prima verder hadden kunnen levenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Uiteindelijk ga je een keer dood. Helaas is dat vaker na allerlei kankertoestanden nu, omdat andere doodsoorzaken al succesvoller zijn bestreden.
Nee. ik heb alleen de woonbegeleiding. Maar een psycholoog, therapeut of psychiater kan zo ingeschakeld worden...quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is vervelend! Heb je een psychotherapeut eigenlijk?
Dat is natuurlijk zo.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja maar er gaan gewoon heel veel mensen dood aan kanker die anders nog prima verder hadden kunnen leven
Doe dat maar want je loopt al een paar weken met je ziel onder je arm.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. ik heb alleen de woonbegeleiding. Maar een psycholoog, therapeut of psychiater kan zo ingeschakeld worden...
Ah, oké! Therapie kan soms wel redelijk helpen als je vast zit.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. ik heb alleen de woonbegeleiding. Maar een psycholoog, therapeut of psychiater kan zo ingeschakeld worden...
Dat is wel fijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Maar een psycholoog, therapeut of psychiater kan zo ingeschakeld worden...
Vaak is het ook gewoonweg domme pech dat het je treft.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja maar er gaan gewoon heel veel mensen dood aan kanker die anders nog prima verder hadden kunnen leven
Wat voor kanker? is het dan niet misschien toch ook wat erfelijks?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vaak is het ook gewoonweg domme pech dat het je treft.
Mijn vader is al 3 broers kwijt daardoor.
ja same.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:16 schreef Ama het volgende:
Ik kan echt bang worden van kanker, het is wel echt een angst van me.
Google is echt funest als je een beetje aanleg hebt voor hypochondrie.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:17 schreef Ama het volgende:
Zit het liefst ook bij alles wat ik voel en denk bij de huisarts omdat Google dan zegt dat ik uitgezaaide kanker heb ofzo maar dat heeft de huisarts er gelukkig wel beetje uit weten te krijgen bij me.
Ja dat heb ik dus maar als ik nu iets wil weten vraag ik de assistente i.p.v. Google.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Google is echt funest als je een beetje aanleg hebt voor hypochondrie.
Ja maar daar hoor ik dan weer niet bij denk ik dan.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja same.
Maar ook is het geloof ik zo dat 60% van de gevallen et overleefd
Ik heb van dichtbij gezien hoe groot het gevecht kan zijn wat je aan moet gaan als je een kansje hebt, mijn zusje kon niet meer lopen, was constant aan het braken en haar huid zag er serieus uit als filet americain door de bestralingen, echter was de behandeling nog niet klaar toen ze er zo slecht aan was, ze moest nog twee weken en dat zou een genezingskans van zo'n 20 procent meer opleveren, ok gaan en knokken, alles of niets.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat voor kanker? is het dan niet misschien toch ook wat erfelijks?
maar het is echt pure pech ja. en of je behandeling aanslaat of niet is ook gewoon maar een kwestie van geluk en pech. En niet van een strijd of een gevecht wat iemand heeft gewonnen of verloren.
2x long; 1x slokdarm. Kan deels erfelijk zijn. Een van mijn ooms kwam bij zijn eerst behandeling te overlijden. Vermoedelijk omdat er iets misging bij toedienen van de chemo. Vol goede moed naar het ziekenhuis en er dan niet meer uitkomenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat voor kanker? is het dan niet misschien toch ook wat erfelijks?
maar het is echt pure pech ja. en of je behandeling aanslaat of niet is ook gewoon maar een kwestie van geluk en pech. En niet van een strijd of een gevecht wat iemand heeft gewonnen of verloren.
Dat vind ik helemaal nog geen geruststellend percentage.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja same.
Maar ook is het geloof ik zo dat 60% van de gevallen et overleefd
ja maar er zijn ook mensen die er alles voor doen US om het te overleven en het dan toch niet redden. Alsje zegt dat iemand er echt voor vecht zeg je ook dat mensen die er aan zijn overleden dat niet genoeg hebben gedaan. En dat is niet waar en legt voor een deel de schuld bij de persoon die de pech had om te overlijden aan kankerquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb van dichtbij gezien hoe groot het gevecht kan zijn wat je aan moet gaan als je een kansje hebt, mijn zusje kon niet meer lopen, was constant aan het braken en haar huid zag er serieus uit als filet americain door de bestralingen, echter was de behandeling nog niet klaar toen ze er zo slecht aan was, ze moest nog twee weken en dat zou een genezingskans van zo'n 20 procent meer opleveren, ok gaan en knokken, alles of niets.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2x long; 1x slokdarm. Kan deels erfelijk zijn. Een van mijn ooms kwam bij zijn eerst behandeling te overlijden. Vermoedelijk omdat er iets misging bij toedienen van de chemo. Vol goede moed naar het ziekenhuis en er dan niet meer uitkomen
nou ja iets meer als de helft.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal nog geen geruststellend percentage.
Tuurlijk, ligt eraan wat voor een soort kanker je krijgt en waar het groeit en in welk stadium er klachten optreden, alvleesklierkanker heeft hele slechte overlevingskansen maar andere vormen daar zijn weer prima behandelingen voor.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar er zijn ook mensen die er alles voor doen US om het te overleven en het dan toch niet redden. Alsje zegt dat iemand er echt voor vecht zeg je ook dat mensen die er aan zijn overleden dat niet genoeg hebben gedaan. En dat is niet waar en legt voor een deel de schuld bij de persoon die de pech had om te overlijden aan kanker
Daarom ben ik bij alles vrij snel para.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:23 schreef bitterbal het volgende:
Probleem met veel kankersoorten is dat het vaak pas te laat wordt ontdekt waardoor er dus waarschijnlijk niks meer aan te doen is
Heel veel kleiner.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom ben ik bij alles vrij snel para.Maar goed op jonge leeftijd is de kans wel wat kleiner.
Ja dus maak me meer zorgen voor als ik de 50 ben gepasseerd.quote:
stop met rokenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dus maak me meer zorgen voor als ik de 50 ben gepasseerd.
Dan ga je naast de huisarts wonen?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dus maak me meer zorgen voor als ik de 50 ben gepasseerd.
Grote familie. Volgens mij nog een handjevol broers en aantal zussen. Tante waarvoor ik erfenis regel was ook een van zijn zussen.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Wat naar. En heeft je vader nu nog broers of zussen over?
Ja, daar had ik ook geen zin in.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:28 schreef bitterbal het volgende:
dat is de reden dat ik ben gestopt. Doodsbang om longkanker te krijgen
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Grote familie. Volgens mij nog een handjevol broers en aantal zussen. Tante waarvoor ik erfenis regel was ook een van zijn zussen.
Dan gaat het vast over coronaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:32 schreef Ama het volgende:
Hopelijk een gezelligere onderwerp als ik straks weer terug kom.
Kan wel weer schoenen gaan zoeken?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:32 schreef Ama het volgende:
Hopelijk een gezelligere onderwerp als ik straks weer terug kom.
Nee, eerst in drie weken afgebouwd van pakje per dag of zo naar 6 per dag en daarna gestopt. Daarna nooit meer een sigaret aangeraakt.quote:
Nicequote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, eerst in drie weken afgebouwd van pakje per dag of zo naar 6 per dag en daarna gestopt. Daarna nooit meer een sigaret aangeraakt.
Vind vooral het psychische aspect ervan zo lastig, fysiek is het geen probleemquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, eerst in drie weken afgebouwd van pakje per dag of zo naar 6 per dag en daarna gestopt. Daarna nooit meer een sigaret aangeraakt.
Nou ja dat is het ook jaquote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind vooral het psychische aspect ervan zo lastig, fysiek is het geen probleem
Ja, fysiek stelt het niets voor natuurlijk. Het psychische aspect is gewoon heel lastig.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 18:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind vooral het psychische aspect ervan zo lastig, fysiek is het geen probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |