Glibbert van Malsen strikes againquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
Gijsie heeft geen verkeerde loting zie ik.
Kurz was afgelopen dagen al matig. Valt me nog mee dat t een redelijk gemiddelde haalt vandaagquote:Op woensdag 12 januari 2022 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kurz en Rowby-Sjon mogen aan de bak komende dagen
Maar begint vervolgens met 180 en 137 aan de volgende leg. Die komt er welquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:12 schreef wimderon het volgende:
Jules weet 16 tot tweemaal toe niet uit te gooien voor de winst.
Zolang ie hier ploetert kan ie tenminste geen video's makenquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:13 schreef wimderon het volgende:
Met Edger wint meteen van Barstow. Geef die vervelende man gewoon z'n kaart, dat bespaart ons een paar dagen frustatie.
Roetsj staat ook op mijn lijstje van de hoop.quote:Op woensdag 12 januari 2022 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
Doets verliest meteen van Roets. @:mani89
Is dat een lang lijstje?quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Roetsj staat ook op mijn lijstje van de hoop.
Ah oké. Zie hem wel graag weer terugkeren. Heeft wel wat geweldige potjes gespeeld, met name tegen vGerwen op het WK2017 (toen verder hem niemand serieuze tegenstand bood).quote:
DBBR Bollenstreekgod .quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Luc mist even acht matchdarts.
Tegen ene de Boer die vorige ronde 69 liep te speren en nu aan 75 genoeg heeft
Nee? Weet gewoon dat hij uit Leiden/regio komt. Meer niet.quote:
Niet echt. Die ene Deen staat er nog op waar ik zo om moest lachen tijdens de World Cup.quote:
Die gooide gister een 10darter met de bull uit.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet echt. Die ene Deen staat er nog op waar ik zo om moest lachen tijdens de World Cup.
Ja, dat had ik gepost.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gooide gister een 10darter met de bull uit.
Sorry dat ik sporadisch een post van je mis.quote:
Ah daar ben ik juist geen fan van. Onsmakelijk figuur met zijn kauwgompje.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet echt. Die ene Deen staat er nog op waar ik zo om moest lachen tijdens de World Cup.
Je had het zelfs nog een lijk gegeven.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sorry dat ik sporadisch een post van je mis.
Ik heb een script gemaakt die automatisch elke post van jou liked.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je had het zelfs nog een lijk gegeven.
Handmatige like gegevenquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een script gemaakt die automatisch elke post van jou liked.
Zeker en tegen een 78-gooier in de volgende ronde moet ze zelfs nog wel een ronde verder kunnen komen.quote:
Die heeft altijd een goede glibberdagquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh god ik zie Mikkie Mensell er ook tussen staan
Alle ellende waar je denkt van af te zijn keert altijd terug op Q-school.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh god ik zie Mikkie Mensell er ook tussen staan
Ik heb goede hoop dat we daar nu definitief van verlost zijnquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alle ellende waar je denkt van af te zijn keert altijd terug op Q-school.
Naja, bijna altijd. Gelukkig geen pijp.
Lauby wil Prumjur Liek spelen.quote:
Het verschil in niveau voelt ook een beetje oneerlijk voor mij ofzo.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:00 schreef El-Stinho het volgende:
Er gaat een berg narigheid uit de Europese Q-School komen.
Tegen een Fransoos die blijkbaar prima kan speren als ik zijn kaart zie. Daar hebben we er nog geen van op de Pro Tour, dus die mag wel doorstoten uiteindelijk.quote:
Je kent Tricole niet?quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegen een Fransoos die blijkbaar prima kan speren als ik zijn kaart zie. Daar hebben we er nog geen van op de Pro Tour, dus die mag wel doorstoten uiteindelijk.
Ik herken zijn naam maar weet er verder niks over.quote:
Toch denk ik dat er qua potentie in de Europese net zo veel zit, zeker bij de niet-Nederlanders. Die Engelsen van middelbare leeftijd die al jarenlang county gooien tegen serieuze tegenstand zit 9 van de 10 keer veel minder marge in.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het verschil in niveau voelt ook een beetje oneerlijk voor mij ofzo.
Daar staat je mond wel van open (en die van Lewis ook)quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
Djeemie Lewis verliest van een schroeiende Carlin.
Maar dat maakt het moeilijker voor de daadwerkelijke talentjes, dat was mijn punt.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:21 schreef Mani89 het volgende:
Inderdaad, al dat cafevolk op de UK Q-school die nu 90+ gemiddeld staan te gooien heb je helemaal niks aan.
De lat voor schroeien ligt de laatste dagen hier niet bijster hoogquote:Op woensdag 12 januari 2022 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
George Killington staat te schroeien tegen Edgartv.
Het is Q school, geen tv evenement ofzo.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De lat voor schroeien ligt de laatste dagen hier niet bijster hoog
Weet niet hoe hij zojuist stond, maar 93 gemiddeld valt wel mee.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is Q school, geen tv evenement ofzo.
Net onder de 100.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weet niet hoe hij zojuist stond, maar 93 gemiddeld valt wel mee.
Wel een snelle exit voor EdgarTV zo
Iets meer krediet voor het uitschakelen van Benito mag wel.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tony Martinez, stop hier mee.
Tonygod. Vervelende tegenstander altijd op vloertoernooien.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tony Martinez, stop hier mee.
Alles onder de 90 en zij gooien 100 +quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:45 schreef wimderon het volgende:
Tony Martinez en Martijn Dragt staan buitenaards te gooien tegen elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |