abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_203131552
Goedenavond,

Onlangs heb ik een bod uitgebracht van -20% op een woning die al ruim half jaar te koop staat, wat behoorlijk bijzonder is met deze oververhitte woningmarkt

Het is een incourante woning, ook gezien het feit dat het huis door de huidige eigenaar een aantal jaar eerder niet is verkocht. Er rust geen hypotheek op. Verder zijn er geen andere biedingen of geïnteresseerden kijkers. Verkoper wil nu wel van de woning af.

Traject tot nu toe:
- vp woning 450k, eerste bod 354k met deadline, afgewezen met reden. Daarna verhoogd naar 362k met deadline, ook afgewezen. Makelaar belde dat vp wordt verlaagd en dat koper minimaal
386k diende te bieden.

- ik heb ruimte mbt financiering, alleen wil ikzelf niet de hoofdprijs betalen. Rond 362k is wat ik ervoor wil betalen.

Zal ik nog een laatste en uiterlijk bod doen of laten rusten en de verkopende partij laten komen? Met het risico dat de woning niet doorgaat als verkopende partij niks meer laat horen. Is het een truc van de makelaar om minimaal 386k te vragen?
  maandag 10 januari 2022 @ 21:40:29 #2
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_203131678
Wat wil je betalen? Blijkbaar geen 362k. Anders opende je dit topic niet ;) .

Ergo, hoe graag wil je?
Ik moet zeggen dat een verkoper die 65k terug zakt al aardig water bij de wijn doet. Maar vraag blijft. Hoe graag wil je en wat heb je er voor over?

Geen enkel advies van mensen op internet geeft in ieder geval garantie op succes. Dus blijft giswerk.

Edit: wel interessant dat je hier tegenaan loopt en vervolgens een account maakt op een forum ipv. een professional te consulteren 8)7 .
pi_203131839
Tja, het is wel ouderwets bluffen aan beide kanten. Een soort van chickenrun, wie heeft de zenuwen het meest in bedwang.

Hoe graag wil jij het en hoe graag wil de verkoper er van af.
pi_203131925
De woning hoef ik niet perse aan te kopen. Ik zag dit als goede kans op aankoop, ook omdat ik weet dat die er voor de tweede keer op staat en maar niet verkoopt.

Ik wacht nu sowieso af of de verkopende partij nog wat laat horen op mijn laatste bod, omdat de deadline met het laatste bod is verlopen.
pi_203132051
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 21:51 schreef teuntjeuutje het volgende:
Ik wacht nu sowieso af of de verkopende partij nog wat laat horen op mijn laatste bod,
Hij heeft toch al wat laten horen?
quote:
Makelaar belde dat vp wordt verlaagd en dat koper minimaal
386k diende te bieden.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_203132134
Risico van wachten is dat huis morgen voor 400k op funda staat en wel animo krijgt daardoor
pi_203132204
Klopt, al denk ikzelf dat het een makelaarstruc is mbt het bod.

Een aantal jaar geleden stond die nl voor 17% minder te koop dan nu. Verkoper gaf aan te kijken of hij het nu kon verkopen met betere marktomstandigheden, wat hem dus weer niet lukt.
  maandag 10 januari 2022 @ 22:15:48 #8
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_203132385
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 22:05 schreef teuntjeuutje het volgende:
Klopt, al denk ikzelf dat het een makelaarstruc is mbt het bod.

Een aantal jaar geleden stond die nl voor 17% minder te koop dan nu. Verkoper gaf aan te kijken of hij het nu kon verkopen met betere marktomstandigheden, wat hem dus weer niet lukt.
Weer niet lukt, of nog niet lukt??
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_203132715
Weer niet lukt. Ivm prijsdaling en lange verkooptijd
  maandag 10 januari 2022 @ 23:35:16 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203133401
Wat is er incourant aan?
Von Kopf bis Fuß auf Liebe eingestellt
  maandag 10 januari 2022 @ 23:43:59 #11
38065 TheFreshPrince
Ik doe ook maar wat.
pi_203133475
Altijd lastig.

Wat is de woning waard? Hoeveel moet je er in steken om het voor jou "woonbaar" te maken? Is de woning als je de aankooopprijs en het opknappen optelt dat bedrag waard (of enigzins in de buurt)?
pi_203133646
Hoe oud is het huis en wat was de nieuwprijs destijds?
pindazakje
pi_203133766
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 00:11 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe oud is het huis en wat was de nieuwprijs destijds?
Dat maakt toch niet zo verl uit? Het huis van mn ouders koste 25 jaar geleden omgerekend ¤75.000,-. Zegt niks wat het nu waard moet zijn of wat men er voor wil neerleggen.
pi_203133939
Dit klinkt heel erg als het huis dat wij 4 jaar geleden gekocht hebben. Echter toen ging het om 290k vraagprijs waar wij max max 245 voor wilden betalen ivm NHG. Verkoper had ook geen haast, zat in buitenland, maar wilde er op zich ook wel vanaf. 3 jaar eerder ook geprobeerd te verkopen zonder resultaat.

Uiteindelijk zijn we met 4 weken tussentijd 2 x wezen kijken. Mijn vrouw had een 3tal verklikkers opgezet welke aan konden geven of er nog andere mensen naar het pand kwamen kijken. Makelaar beweerde met droge ogen dat er nog 4 kijkers geweest waren maar dit was overduidelijk niet het geval.

Uiteindelijk wilde verkoper echt niet lager dan 260k volgens makelaar. Dat werd 250. Maar vanwege de NHG grens wilden wij deze echt niet hoger en zouden we het zelfs om 1000 euro laten klappen.

Verkocht voor onze max koop prijs uiteindelijk.

Waar het op neerkomt is vooral bij jezelf blijven en of je het er voor over hebt en in gedachten houden dat er nog heel veel geld in verbouwing gaat zitten.
  Moderator dinsdag 11 januari 2022 @ 06:09:52 #15
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_203134177
Is geen truc, de verkoper wil niet meer zakken.

Of 386 bieden (of vlak daarbij), of verder kijken. Denk niet dat de verkoper echt haast heeft
pi_203134354
De
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 23:35 schreef LXIV het volgende:
Wat is er incourant aan?
Het is een monument
pi_203134368
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 07:43 schreef teuntjeuutje het volgende:
De
[..]
Het is een monument
Een monument is toch niet per se incourant? Bij incourant denk ik aan een school of een politiebureau wat verbouwd moet worden.
pi_203134424
De woning hoeft verder niet meer verbouwd te worden, hoogstens wat cosmetische punten. Het is wel stuk duurder dan andere woningen in die prijsklasse (m2 prijs). Relatief veel geld voor minder woning tov andere te koop staande huizen.
  dinsdag 11 januari 2022 @ 08:04:48 #20
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203134468
Alleen jij weet wat je ervoor over hebt... Vind je het teveel dan zoek je verder
  dinsdag 11 januari 2022 @ 09:22:01 #21
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_203135317
In deze tijd een woning niet kunnen verkopen dan is er of heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg veel mis, of de prijs is simpelweg te hoog. Of het ligt in Schubbekutteveen. Ik heb levensgevaarlijke constructies, huizen waar tonnen tegenaan moesten voor bijna de hoofdprijs zien weggaan nog.

Wil je er zelf gaan wonen? Monumenten zijn niet fijn qua onderhoud en kosten bijv.
Dum de dum
pi_203135662
Dat gaat 'm niet worden.

Jij wil maximaal 362k betalen en de koper wil een bod van minimaal 386k.

Daar ga je niet uitkomen zolang er niet iets verandert in de situatie van een van beide partijen. Ik zou verder kijken. Als er iets verandert in de situatie van de koper, waardoor hij sneller moet gaan verkopen o.i.d., dan hoor je het wel. Blijkbaar heeft hij nu toch niet zo'n haast.

Eventueel 365k bieden zonder voorbehouden en snelle afname.
  dinsdag 11 januari 2022 @ 09:48:28 #23
35768 descon
Music is the answer
pi_203135704
quote:
11s.gif Op maandag 10 januari 2022 21:34 schreef teuntjeuutje het volgende:
Goedenavond,

Onlangs heb ik een bod uitgebracht van -20% op een woning die al ruim half jaar te koop staat, wat behoorlijk bijzonder is met deze oververhitte woningmarkt

Het is een incourante woning, ook gezien het feit dat het huis door de huidige eigenaar een aantal jaar eerder niet is verkocht. Er rust geen hypotheek op. Verder zijn er geen andere biedingen of geïnteresseerden kijkers. Verkoper wil nu wel van de woning af.

Traject tot nu toe:
- vp woning 450k, eerste bod 354k met deadline, afgewezen met reden. Daarna verhoogd naar 362k met deadline, ook afgewezen. Makelaar belde dat vp wordt verlaagd en dat koper minimaal
386k diende te bieden.

- ik heb ruimte mbt financiering, alleen wil ikzelf niet de hoofdprijs betalen. Rond 362k is wat ik ervoor wil betalen.

Zal ik nog een laatste en uiterlijk bod doen of laten rusten en de verkopende partij laten komen? Met het risico dat de woning niet doorgaat als verkopende partij niks meer laat horen. Is het een truc van de makelaar om minimaal 386k te vragen?
Denk dat er 2 scenarios zijn:
- Eigenaar heeft geen haast met verkopen
- Er zit een dikke hypotheek op waardoor hij niet lager kan verkopen ivm restschuld.

Overigens wel twijfelachtig als je in deze markt je huis niet snel weet te verkopen. Heb zelfs de meeste grote bouwvallen voor de hoofdprijs weg zien gaan.

Ik zou weg lopen...makelaar kan altijd bellen mochten ze willen zakken. Beste manier om te onderhandelen is als je durft weg te lopen van de onderhandelingstafel.
Mixing for a living
pi_203135718
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 09:48 schreef descon het volgende:

[..]
- Er zit een dikke hypotheek op waardoor hij niet lager kan verkopen ivm restschuld.

Overigens wel twijfelachtig als je in deze markt je huis niet snel weet te verkopen. Heb zelfs de meeste grote bouwvallen voor de hoofdprijs weg zien gaan.

Ik zou weg lopen...makelaar kan altijd bellen mochten ze willen zakken. Beste manier om te onderhandelen is als je durft weg te lopen van de onderhandelingstafel.
In de OP staat dat er geen hypotheek op zit.
  dinsdag 11 januari 2022 @ 09:53:49 #25
35768 descon
Music is the answer
pi_203135773
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 09:49 schreef Halcon het volgende:

[..]
In de OP staat dat er geen hypotheek op zit.
Die had ik ff gemist, dat was namelijk een scenario die jaren terug heb meegemaakt. Verkopers konden niet onder bedrag x verkopen want restschuld. (al was bedrag x op dat moment niet markt conform)

Misschien dat het pand nog ergens als onderpand in de boeken staat. Dan te laag verkopen kan ook veel ellende geven door een domino effect

Alleen uitkomst zou voor mij het zelfde zijn. Weg lopen van de onderhandelingstafel. :7
Mixing for a living
pi_203135786
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 09:53 schreef descon het volgende:

[..]
Die had ik ff gemist, dat was namelijk een scenario die jaren terug heb meegemaakt. Verkopers konden niet onder bedrag x verkopen want restschuld. (al was bedrag x op dat moment niet markt conform)

Misschien dat het pand nog ergens als onderpand in de boeken staat. Dan te laag verkopen kan ook veel ellende geven.

Alleen uitkomst zou voor mij het zelfde zijn. Weg lopen van de onderhandelingstafel. :7
Dat is het beste. Door er omheen te blijven hangen, geef je de indruk dat er rek in je bod zit. Zou daarom duidelijk maken dat je best zaken wil doen, snel en zonder voorbehoud, maar wel met de prijs die je in gedachten hebt. En anders niet.
  dinsdag 11 januari 2022 @ 09:59:06 #27
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_203135846
Wij hebben ons huis ook gekocht met ¤50k onder de minimaal biedprijs. Wij hebben aangegeven dat we niet hoger konden en wilden betalen. Dag later belde de verkoper dat ze toch akkoord gingen.

Als jij niet per se wil dan kan je toch gewoon een finaal bod doen, dan laat je dat bod iets langer staan met de mededeling dat je niet hoger gaat. Ligt de bal echt bij hun.
  Designer/Paintgod dinsdag 11 januari 2022 @ 10:06:48 #28
74056 crew  ToT
pi_203135955
Zo zwaar onderbieden is echt niet meer van deze tijd, al lang niet meer. Je mag blij zijn dat ze de onderhandelingen niet meteen afgekapt hebben.

Wij hebben zelf ook een bod gedaan op een vrij dubieus pand, 10 mille ondergeboden. Werd met de grootste tegenzin geaccepteerd, maar het liep later stuk op secundaire voorwaarden (bouwtechnische keuring waar de verkopende partij niet op zat te wachten, en verkoop van ons eigen pand). Het pand heeft vervolgens nog vele maanden te koop gestaan maar is uiteindelijk wel verkocht.
Met de huidige stijgende prijzen krijgt een verkopende partij uiteindelijk de vraagprijs wel. Ligt er aan hoe geduldig dat men is en of men al dubbele woonlasten heeft of zo.
  Designer/Paintgod dinsdag 11 januari 2022 @ 10:08:08 #29
74056 crew  ToT
pi_203135969
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 09:59 schreef Herkauwer het volgende:
Wij hebben ons huis ook gekocht met ¤50k onder de minimaal biedprijs. Wij hebben aangegeven dat we niet hoger konden en wilden betalen. Dag later belde de verkoper dat ze toch akkoord gingen.

Als jij niet per se wil dan kan je toch gewoon een finaal bod doen, dan laat je dat bod iets langer staan met de mededeling dat je niet hoger gaat. Ligt de bal echt bij hun.
Da's wel behoorlijk uitzonderlijk, maar wel geweldig dat dat gelukt is! :D
  dinsdag 11 januari 2022 @ 10:13:02 #30
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_203136026
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 10:08 schreef ToT het volgende:

[..]
Da's wel behoorlijk uitzonderlijk, maar wel geweldig dat dat gelukt is! :D
Vergeten erbij te zeggen dat dit 4 jaar geleden was en het huis 1,5 jaar te koop stond. Geen garantie voor de huidige tijd, want dit was aan het begin van de huidige stijgingen. Maar volgens mij geld het nog steeds
pi_203136056
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 10:13 schreef Herkauwer het volgende:

[..]
Vergeten erbij te zeggen dat dit 4 jaar geleden was en het huis 1,5 jaar te koop stond. Geen garantie voor de huidige tijd, want dit was aan het begin van de huidige stijgingen. Maar volgens mij geld het nog steeds
Dat waren andere tijden.

Maar goed, zoveel huizen, zoveel situaties.

Ik koop om te verhuren. Recentelijk zowel huizen 10% onder de vraagprijs gekocht (stond kort te koop) als dik 10% boven de vraagprijs.

Mijn usp is meestal niet de beste prijs, maar wel snelheid. Als ik iets gezien heb, bied ik en daarna kan alles meteen getekend worden, zonder voorbehouden, etc.
  Designer/Paintgod dinsdag 11 januari 2022 @ 10:15:08 #32
74056 crew  ToT
pi_203136061
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 10:13 schreef Herkauwer het volgende:

[..]
Ja ik heb ook wel eens 35 mille ondergeboden voor een huis dat een paar jaar te koop stond.
Eigenaresse scheen volgens de makelaar finaal door het lint te zijn gegaan door mijn bod, maar uiteindelijk is het wel geaccepteerd omdat niemand anders interesse in het huis had.
Van onze huidige woning hebben we 4 jaar geleden ook 8 mille van de vraagprijs weten af te knabbelen.
pi_203136123
Staat deze woning in Zeeuws Vlaanderen of Oost Groningen of zo? Want dit is toch niet voorstelbaar, een monument dat je niet verkocht krijgt.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_203136243
Klopt. Het huis staat in een krimpregio, noord Nederland. Waar mensen denk ik voor die verkoopprijs een andere woning zoeken.
pi_203136525
Ik zou zeggen: ik kijk wel verder.

Ben je speciaal op zoek naar een monument?
  Redactie Frontpage dinsdag 11 januari 2022 @ 10:47:08 #36
21273 crew  JeMoeder
MijnMoeder
pi_203136555
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 09:48 schreef descon het volgende:

[..]

quote:
11s.gif Op maandag 10 januari 2022 21:34 schreef teuntjeuutje het volgende:
Er rust geen hypotheek op.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_203136627
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 10:45 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik zou zeggen: ik kijk wel verder.

Ben je speciaal op zoek naar een monument?
Dat niet, al leek het me wel unieke woning om aan te kopen.
pi_203136681
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 10:50 schreef teuntjeuutje het volgende:

[..]
Dat niet, al leek het me wel unieke woning om aan te kopen.
Monumentstatus is voor mij een nobrainer net zoals stadsverwarming of andere collectieve verwarming en hsl in de buurt.
Niks kan mij hiervan op een andere mening brengen, ook de prijs niet.

Maar goed, ieder zijn ding.

Weglopen bij een onderhandeling opent bijna altijd deuren. Ik heb dat fysiek weleens gedaan bij een sollicitatiegesprek. Ik ben opgestaan en weggelopen. Een dag later werd ik teruggebeld...
  dinsdag 11 januari 2022 @ 11:01:49 #39
486785 Pensioengenieter
Geen vrije tijd meer
pi_203136832
Weglopen klopt wel zolang je er omheen draait blijft de verkopende partij vast houden aan vraagprijs en beweegt niet. Heb dit vaak gezien ook in andere situaties, zowel van de verkoper als de koper.
Zou je het zelf kunnen verkopen bij je biedingsprijs als je daaraan twijfelt zeker geen hoger bod doen
pi_203136907
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 11:01 schreef Pensioengenieter het volgende:
Weglopen klopt wel zolang je er omheen draait blijft de verkopende partij vast houden aan vraagprijs en beweegt niet. Heb dit vaak gezien ook in andere situaties, zowel van de verkoper als de koper.
Zou je het zelf kunnen verkopen bij je biedingsprijs als je daaraan twijfelt zeker geen hoger bod doen
Dat is een lastige, ik bied nu tussen de prijs in waarvoor die jaren geleden te koop stond (vp - verlaging). In de tussentijd is er niks verandert aan de woning, puur het onderhoud. Ook voor de laagste vraagprijs die jaren geleden (die 1x is verlaagd) werd gevraagd, ging de woning toen niet weg.

[ Bericht 0% gewijzigd door teuntjeuutje op 11-01-2022 11:18:12 ]
  dinsdag 11 januari 2022 @ 12:13:38 #41
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_203137839
Blij
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 11:07 schreef teuntjeuutje het volgende:

[..]
Dat is een lastige, ik bied nu tussen de prijs in waarvoor die jaren geleden te koop stond (vp - verlaging). In de tussentijd is er niks verandert aan de woning, puur het onderhoud. Ook voor de laagste vraagprijs die jaren geleden (die 1x is verlaagd) werd gevraagd, ging de woning toen niet weg.
Blijkbaar willen ze hem dus niet kwijt,behalve voor de (markt conforme?)hoofdprijs.

Dan rest dat betalen, of een eind bod neerleggen + motivatie en weglopen verder.
Dum de dum
pi_203139213
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 11:07 schreef teuntjeuutje het volgende:

[..]
Verkoper zal zich erop beroepen dat de huizenprijzen zijn gestegen. Blijkbaar heeft hij niet zo'n haast als dat jij zou willen. Anders zou hij wel gezakt zijn met de prijs of zijn gaan onderhandelen naar aanleiding van jouw bieding.
pi_203139287
Uiteindelijk ligt er nu tussen vraag en bieding nog een 20k, op zich ook niet een wereld van verschil.

Wat je kan doen, is nog een heel licht verhoogd bod doen, 369 of zo, en kijken in hoeverre de verkoper nog wil bewegen. Maar bereid je je maar voor dat je verder moet gaan zoeken...
Honey ! Take me drunk, i am home !
  dinsdag 11 januari 2022 @ 14:58:49 #44
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_203139905
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 09:53 schreef descon het volgende:

[..]

Misschien dat het pand nog ergens als onderpand in de boeken staat. Dan te laag verkopen kan ook veel ellende geven door een domino effect

Als er geen hypotheek op rust heeft er ook geen haast mee het te verkopen... er zijn niet zo significante kosten om de woning aan te houden
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 11 januari 2022 @ 15:09:30 #45
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_203140051
Verkopers van mijn huidige huis accepteerden mijn bod alsnog na 3 maanden. Was het zelf alweer bijna vergeten. Ook incourant.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_203140100
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 14:08 schreef LangeTabbetje het volgende:
Uiteindelijk ligt er nu tussen vraag en bieding nog een 20k, op zich ook niet een wereld van verschil.

Wat je kan doen, is nog een heel licht verhoogd bod doen, 369 of zo, en kijken in hoeverre de verkoper nog wil bewegen. Maar bereid je je maar voor dat je verder moet gaan zoeken...
Dat is wel het verschil tussen (zo maak ik het op uit wat TS schrijft) zijn zo ongeveer uiterste prijs en de minimumprijs vanaf waar de koper wil onderhandelen.

Da's wel anders dan een verschil tussen een openingsbod en de eindprijs die de koper in gedachten heeft.
pi_203140128
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 15:13 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat is wel het verschil tussen (zo maak ik het op uit wat TS schrijft) zijn zo ongeveer uiterste prijs en de minimumprijs vanaf waar de koper wil onderhandelen.

Da's wel anders dan een verschil tussen een openingsbod en de eindprijs die de koper in gedachten heeft.
ja, klopt.
pi_203140164
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 15:15 schreef teuntjeuutje het volgende:

[..]
ja, klopt.
Dan vind ik dat best een groot verschil. Koper moet 20k op de prijs doen waarvan hij heeft beredeneerd dat dat het maximale is. En de verkoper moet 20k af doen van de prijs van waaraf hij wil onderhandelen.

Zou het bod onderbouwd neerleggen, melden dat je snel zaken kunt doen en dat het daar bij blijft. Je hoort het dan wel. Als die woning echt incourant is voor de prijs die de koper in gedachten heeft en hij wil er echt vanaf, dan komt 'ie wel weer.
pi_203140196
Voor mij staat dit huis eigenlijk jaren te koop. Een aantal jaar geleden heeft die te koop gestaan, toen weer uit de verkoop gehaald na paar jaar en nu weer opnieuw erop gezet en al erg lang te koop weer.
  dinsdag 11 januari 2022 @ 15:28:40 #50
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203140308
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 januari 2022 15:20 schreef teuntjeuutje het volgende:
Voor mij staat dit huis eigenlijk jaren te koop. Een aantal jaar geleden heeft die te koop gestaan, toen weer uit de verkoop gehaald na paar jaar en nu weer opnieuw erop gezet en al erg lang te koop weer.
Wordt nog steeds bewoond? Door de eigenaar?
The love you take is equal to the love you make.
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')